• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

    Eshkeri schreef:
    Ik voel me zo'n miskleun met m'n verhaal. Zo'n beetje iedereen heeft veel abo's, krijgt veel reacties en sommigen halen zelfs de top en mijn verhaal, nee. Geen of weinig van al die dingen. Ik weet dat je voor jezelf schrijft en dat je - je daar niets van aan moet trekken, maar het maakt me zo onzeker :c


    Exactly this....
    Mijn abo's zijn mijn vriendje en Marleen (SonOfGondor). Beide zijn geweldig, haha :'D


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Therizinosaurus schreef:
    (...)

    Exactly this....
    Mijn abo's zijn mijn vriendje en Marleen (SonOfGondor). Beide zijn geweldig, haha :'D


    Aw, thanks! Jij bent ook geweldig.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Eshkeri schreef:
    Ik voel me zo'n miskleun met m'n verhaal. Zo'n beetje iedereen heeft veel abo's, krijgt veel reacties en sommigen halen zelfs de top en mijn verhaal, nee. Geen of weinig van al die dingen. Ik weet dat je voor jezelf schrijft en dat je - je daar niets van aan moet trekken, maar het maakt me zo onzeker :c


    Same.


    I'm your little ray of pitch black.

    Eshkeri schreef:
    Ik voel me zo'n miskleun met m'n verhaal. Zo'n beetje iedereen heeft veel abo's, krijgt veel reacties en sommigen halen zelfs de top en mijn verhaal, nee. Geen of weinig van al die dingen. Ik weet dat je voor jezelf schrijft en dat je - je daar niets van aan moet trekken, maar het maakt me zo onzeker :c


    Same, maar ik ben eerlijk gezegd ook allang blij dat ik hier motivatie kan vinden om een verhaal af te schrijven :3, aangezien ik dit verhaal al heel lang wil schrijven.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Vervelend dat jullie weinig motivatie daaruit vinden allemaal! Ik ben bezig met mijn verhaal en ik ga waarschijnlijk pas meedoen als een flink eind heb met mijn verhaal en zeker weet dat ik hem daadwerkelijk kan afmaken, dus ik heb waarschijnlijk ook weinig motivatie van reacties of dergelijken.
    Doen jullie al mee met het Word War topic? Ik vind daar persoonlijk ook altijd veel motivatie uit, doordat iedereen zo enthousiast is om zijn of haar doel te halen. *O*
    En Anna is altijd erg motiverend als "leider" van dat topic, vind ik persoonlijk. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Peralta schreef:
    Vervelend dat jullie weinig motivatie daaruit vinden allemaal! Ik ben bezig met mijn verhaal en ik ga waarschijnlijk pas meedoen als een flink eind heb met mijn verhaal en zeker weet dat ik hem daadwerkelijk kan afmaken, dus ik heb waarschijnlijk ook weinig motivatie van reacties of dergelijken.
    Doen jullie al mee met het Word War topic? Ik vind daar persoonlijk ook altijd veel motivatie uit, doordat iedereen zo enthousiast is om zijn of haar doel te halen. *O*
    En Anna is altijd erg motiverend als "leider" van dat topic, vind ik persoonlijk. ^^


    Ik ga eens een kijkje nemen!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Eshkeri schreef:
    Ik voel me zo'n miskleun met m'n verhaal. Zo'n beetje iedereen heeft veel abo's, krijgt veel reacties en sommigen halen zelfs de top en mijn verhaal, nee. Geen of weinig van al die dingen. Ik weet dat je voor jezelf schrijft en dat je - je daar niets van aan moet trekken, maar het maakt me zo onzeker :c

    Ik denk dat het vooral komt omdat er opeens een overload aan nieuwe verhalen is, in verband met SOTY.
    Als ik naar mezelf kijk... ik heb maar een paar abo's genomen, aangezien ik gewoon niet veel tijd heb om te spenderen. Ik moet gewoon echt tijd vrij maken om te lezen. Ik vind het zelf ook wel aannemelijk dat niet iedereen in staat is direct 20/30 verhalen tegelijk te volgen, want uiteindelijk heeft Q nog een veel ruimer aanbod aan verhalen buiten SOTY alleen XD
    Mijn abo's bestaan dus op de eerste plaats bijvoorbeeld uit m'n favoriete schrijfsters, waarvan ik gewoon weet dat hun schrijfstijl en verhalen me aanstaan. Veel mensen nemen ook gewoon sneller een abo op een storie van iemand waarvan ze al eerder iets gelezen hebben en dat ze goed vonden. Hierin zal ook zeker het stukje 'naamsbekendheid' een rol spelen, wat zeker niks te maken heeft met jouzelf, dat moet je gewoon echt niet denken (;
    Naast m'n abo's op m'n enkele favorieten hier, heb ik nog enkele abo's op verhalen die mijn interesse hebben gewonnen en wiens schrijfstijl me ligt, kijkende naar de samenvatting en proloog en eventueel eerste hoofdstuk. Ik ben dus zelf bijvoorbeeld heel kieskeurig met wat ik lees. Dit betekend niet dat iemand goed of slecht schrijft, maar dit heeft gewoon alles te maken met wat ikzelf graag lees.

    Dus je moet je zeker niet ontmoedigd voelen als je op het moment minder abo's hebt dan een ander. Gewoon volhouden en blijven schrijven, dan zal die waardering vast en zeker wel komen (;


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Nog iets minder dan 250 woorden totdat ik mijn maandelijkse doel heb behaald!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2016 - 21:45 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Nog iets minder dan 250 woorden totdat ik mijn maandelijkse doel heb behaald!

    Super goed bezig!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Super goed bezig!


    Thanks ! (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb 300 woorden geschreven en nu heb ik geen inspiratie meer.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    Ik heb 300 woorden geschreven en nu heb ik geen inspiratie meer.

    300 woorden is toch weer een mooi aantal, of niet? Voor mij toch, in ieder geval ^_^

    En dat heb ik weer :'D Ben ik volop aan het schrijven, opeens zwaailichten tot en met voor de deur. Politie heeft besloten de parking van ons appartementenblok te gebruiken voor een aanhouding en blaascontrole voor ene die ze onderweg hebben opgepikt :'D

    Bye bye inspi want ik ben het meteen kwijt wat ik had XD Wel interessant om buiten te zien wat er aan de hand is XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik kom niet vooruit met de voorbereiding van mijn verhaal, ugh.


    16 - 09 - '17

    Al die enthousiaste schrijvers hier! Ik kan niet wachten tot ik zelf een verhaal heb. (:

    Tot dan ben ik trouwe cheerleader op post! *O* Everyone, you can do it!


    What would Emma do?

    Eshkeri schreef:
    Ik voel me zo'n miskleun met m'n verhaal. Zo'n beetje iedereen heeft veel abo's, krijgt veel reacties en sommigen halen zelfs de top en mijn verhaal, nee. Geen of weinig van al die dingen. Ik weet dat je voor jezelf schrijft en dat je - je daar niets van aan moet trekken, maar het maakt me zo onzeker :c

    Meep! Je staat in de top! Super, he!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”