• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

Zojuist laatste tentamen gehad en nu een weekje vrij, dus ik hoop vliegend verder te gaan.
    Ik zet het alleen voorlopig nog niet online, wil zeker weten dat ik het afmaak. Tenminste, zo zeker mogelijk.

Time to tip the scales!

Yes, de tentamens zijn voorbij. Ik ga kijken of ik deze maand ook nog 5000 woorden kan halen.

Rest in Peace, Son of Gondor

Ik heb hoofdstuk drie bijna af, maar domme ik heeft het hoofdelement nog niet uitgewerkt. Eigenlijk heb ik er nog niet eens een idee voor en het wilt niet werken in mijn hoofd.

If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

Het schijnt dat kleuren goed helpt voor de creatieve stroom in de hersenen dus ik heb een kleurboek gekocht hihi. Ik zal straks foto's neerzetten (:

26 - 02 - '16

Waarom is het zo lastig om jongensnamen te bedenken?

Mattel schreef:
    Waarom is het zo lastig om jongensnamen te bedenken?

Zoek er eens op, je hebt zoveel sites die kunnen helpen.

16 - 09 - '17

Reigns schreef:
    (...)

Zoek er eens op, je hebt zoveel sites die kunnen helpen.

Al gedaan, maar niks lijkt te passen.

Dit is m'n kleurboek:

26 - 02 - '16

Mattel schreef:
    (...)

Al gedaan, maar niks lijkt te passen.

Kan ik misschien helpen?

16 - 09 - '17

Eshkeri schreef:
    Dit is m'n kleurboek:

Wow, die zien er moeilijk uit. Maar wel heel gaaf!

@Reigs, misschien wel. Het is voor een lange jongeman, beetje klungelig type, blond haar en het mag niet met een A beginnen. Het liefst een beetje een normale naam, maar niet al te lang of ingewikkeld.

Mattel schreef:
    (...)

Wow, die zien er moeilijk uit. Maar wel heel gaaf!

@Reigs, misschien wel. Het is voor een lange jongeman, beetje klungelig type, blond haar en het mag niet met een A beginnen. Het liefst een beetje een normale naam, maar niet al te lang of ingewikkeld.

Hmm, ok, ik zal eens rondkijken, al ben ik zelf niet zo goed in namen.

16 - 09 - '17

@Mattel, staat hier misschien wat tussen? De meeste zijn wel redelijk speciale of aparte namen, maar ik haal daar af en toe ook wel eens namen vandaan.

16 - 09 - '17

Reigns schreef:
    @Mattel, staat hier misschien wat tussen? De meeste zijn wel redelijk speciale of aparte namen, maar ik haal daar af en toe ook wel eens namen vandaan.

Dankjewel, die site ken ik nog niet. Ik ga even de rest van mijn uren besteden aan het uitpluizen ervan.

Mattel schreef:
    (...)

Dankjewel, die site ken ik nog niet. Ik ga even de rest van mijn uren besteden aan het uitpluizen ervan.

Alsjeblieft en veel plezier, haha.

16 - 09 - '17

Mijn eerste 1K behaald!

volgens mijn berekening zal ik toch een 4K per maand moeten schrijven, en ik loop dus al ietsje achter, maar toch ben ik trots, aangezien ik op iets meer dan een week 1.000 woorden heb geschreven. Wat ik feitelijk het afgelopen jaar niet eens op een maand heb geschreven :3

Ik probeer me het volgende voor te houden: elke dag 150 woorden schrijven... dan kom ik toch aan 1.050 woorden per week. Maar die 150 woorden per dag is voor mij al zoveel haalbaarder, omdat het minder 'lijkt' XD
    Ik maak dus gewoon m'n doel kleiner, omdat 4K (en zelfs 1K) gewoon zoveel lijkt en ik dan al sneller de neiging heb tot opgeven.
    Misschien een tip die anderen ook nuttig vinden...

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”