• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*

My fake plants died, because I did not pretend to water them.

KyloRen schreef:
    (...)
    Ah dat vind ik knap haha, ik wil mijn films altijd op vol volume. :'D Vooral omdat we een alleenstaand huis hebben. Soms maak ik het iets te bont. :')

Hij heeft dat ook, hoor. Maar in dat opzicht houdt hij altijd wel rekening met mij als ik vraag of het toch ietsje zachter mag :3

En goed, omdat ik me toch niet kan concentreren, aangezien ik ook zo wat hyper ben omdat Demi morgen 1 wordt, heb ik maar een nieuwe cover gemaakt. Ook omdat ik een ander gezicht heb gevonden dat ik beter bij Eyrdis vind passen uiteindelijk en omdat m'n verhaal een iets andere wending krijgt dan ik aanvankelijk had gepland vorige week toen ik de eerste cover maakte. De sfeer in m'n nieuwe cover past er gewoon beter bij XD

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

SonOfGondor schreef:
    (...)

Two Steps From Hell <3

Ze zijn zo perfect als je in een fantasie/strijd sfeer wil schrijven <3

26 - 02 - '16

Eshkeri schreef:
    (...)

Ze zijn zo perfect als je in een fantasie/strijd sfeer wil schrijven <3

Absoluut. Ik heb zelf ook een enorme TSFH-playlist

Rest in Peace, Son of Gondor

Valkyries schreef:
    (...)
    Hij heeft dat ook, hoor. Maar in dat opzicht houdt hij altijd wel rekening met mij als ik vraag of het toch ietsje zachter mag :3

En goed, omdat ik me toch niet kan concentreren, aangezien ik ook zo wat hyper ben omdat Demi morgen 1 wordt, heb ik maar een nieuwe cover gemaakt. Ook omdat ik een ander gezicht heb gevonden dat ik beter bij Eyrdis vind passen uiteindelijk en omdat m'n verhaal een iets andere wending krijgt dan ik aanvankelijk had gepland vorige week toen ik de eerste cover maakte. De sfeer in m'n nieuwe cover past er gewoon beter bij XD

Wauw wordt ze 1? Wat gaat de tijd snel zeg! Kan me voorstellen dat je dan hyper bent haha. ^^
    En ik ben echt zo benieuwd naar jouw verhaal, zeker nu ik de cover zo zie!

Valkyries schreef:
    (...)

De tijd vliegt D:
    Mooie cover ook!

26 - 02 - '16

Btw, songteksten schrijven is een pain in the ass haha :'D
    Mijn hoofdpersonage zingt dus, en ik moet al die nummers bedenken en een beetje mooi laten klinken zonder dat je daadwerkelijk muziek hoort. Wat doe ik mezelf aan. :')

Je kan ook doen dat je hoofdpersoon een spoken word artiest is. Dan hoef je enkel gedichten te schrijven (;

26 - 02 - '16

Valkyries schreef:
    (...)

Jij maakt altijd zulke mooie covers. Echt knap

And don't forget, Elvendork! It's unisex!

Eshkeri schreef:
    Je kan ook doen dat je hoofdpersoon een spoken word artiest is. Dan hoef je enkel gedichten te schrijven (;

Ja maar dichten kan ik al helemaal niet hahaha
    En sowieso draait mijn verhaal ook grotendeels om het feit dat ze mooi viool kan spelen en een mooie stem heeft. Dus zingen past er wat beter bij.

Ik was zelf van de week echt in shock, toen Thomas vroeg welke dag Demi nu precies jarig was... ik dacht dus nog een week te hebben, maar goed het is gewoon sneller de 11de dan ik dacht :'D En dan over 11 dagen (aangezien het nog steeds de 10de is vandaag :'D) wordt Thomas alweer 7 XD
    Soms vraag ik me echt af waar de tijd blijft ^_^

Ik lief deze cover meer dan m'n eerste poging en hij staat ook mooier in de story. zojuist ook alvast gesleuteld aan de lay-out, en ik ben nog best tevreden met het resultaat, al moet ik nog wel m'n samenvatting toevoegen ^_^

@Laura, ik hoop dat ik een beetje aan je verwachtingen kan voldoen. Ik vind het in ieder geval echt super om te horen dat de cover je al zo nieuwsgierig maakt :3

JamesPotter schreef:
    (...)

Jij maakt altijd zulke mooie covers. Echt knap

Mihi merci (flower)

KyloRen schreef:
    (...)
    Ja maar dichten kan ik al helemaal niet hahaha
    En sowieso draait mijn verhaal ook grotendeels om het feit dat ze mooi viool kan spelen en een mooie stem heeft. Dus zingen past er wat beter bij.

Je doet jezelf inderdaad echt iets aan. Heel veel suc7 ermee, want songteksten schrijven vind ikzelf ook echt een verschrikkelijk iets en ik heb dus ook echt geen tips ofzo :-/

Ik heb eindelijk een cover en titel voor mijn verhaal! :3

take me back to the basics and the simple life

Deamus schreef:
    Ik heb eindelijk een cover en titel voor mijn verhaal! :3

Die is echt tof!

Valkyries schreef:
    (...)
    Die is echt tof!

Dankje (flower)
    Het was een heel karwei om het meisje, de hand en de touwtjes netjes uit te knippen :')

take me back to the basics and the simple life