• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sonder schreef:
    (...)

    Ik ga zo beginnen (:

    Dan ben ik niet helemaal alleen, al ben ik nu toch al zeker ruim een uur aan het schrijven! Afin, tussen de bedrijven door natuurlijk want Thomas is inmiddels al een paar keer uit bed gekomen, vriendlief heeft me al een paar keer nodig gehad en dan zwijg ik nog over Demi, dus ja, ik wordt ieders keer wel gestoord :'D
    MAAR ik heb toch al 144 woorden geschreven! In vergelijking met wat de meesten schrijven hier is het waarschijnlijk niet veel, maar voor mij is het toch echt wel een record XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dan ben ik niet helemaal alleen, al ben ik nu toch al zeker ruim een uur aan het schrijven! Afin, tussen de bedrijven door natuurlijk want Thomas is inmiddels al een paar keer uit bed gekomen, vriendlief heeft me al een paar keer nodig gehad en dan zwijg ik nog over Demi, dus ja, ik wordt ieders keer wel gestoord :'D
    MAAR ik heb toch al 144 woorden geschreven! In vergelijking met wat de meesten schrijven hier is het waarschijnlijk niet veel, maar voor mij is het toch echt wel een record XD



    HEhehehe go Demi :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Sycia schreef:
    (...)


    HEhehehe go Demi :Y)

    Gehe lach er maar mee :Y)

    En whoop, ik heb toch opeens de 364 woorden bereikt! Het is dan toch een productieve avond geworden! Met dank aan de tip instrumentaal muziek op te zetten!
    Gehe, het is vooral dat ik dus oordopjes in heb en ik doe alsof ik niemand niet hoor, al werkt het ook zeker wel inspirerend ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Gehe lach er maar mee :Y)

    En whoop, ik heb toch opeens de 364 woorden bereikt! Het is dan toch een productieve avond geworden! Met dank aan de tip instrumentaal muziek op te zetten!
    Gehe, het is vooral dat ik dus oordopjes in heb en ik doe alsof ik niemand niet hoor, al werkt het ook zeker wel inspirerend ^_^


    Woo, go you :Y)

    Ik heb deze week letterlijk nog 0 woorden geschreven, zowel voor SOTY als voor mijn overige stories niet. Waarschijnlijk zullen die er de komende twee weken ook niet echt komen. Ach ja. :c


    That is a perfect copy of reality.

    Sycia schreef:
    (...)

    Woo, go you :Y)

    Ik heb deze week letterlijk nog 0 woorden geschreven, zowel voor SOTY als voor mijn overige stories niet. Waarschijnlijk zullen die er de komende twee weken ook niet echt komen. Ach ja. :c


    Komt wel goed Deemsje, je hebt nog een jaar dus die twee weken kunnen er wel af. Stay optimistic ^^!


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    (...)

    Komt wel goed Deemsje, je hebt nog een jaar dus die twee weken kunnen er wel af. Stay optimistic ^^!


    Blub ja I know en voor die andere stories heb ik zolang ik wil maar iedereen is hier zo aan het schrijven al en ik zit zo van: het enige waar ik voor kan schrijven is tienduizend samenvattingen voor mijn toetsen ;-;

    I WANT TO WRITE. *teleporteert naar 15 januari*

    Kan iemand hier toevallig mensen klonen? Dan wel iemand die beter dingen onthoudt dan ik. If yes, dan zou ik dat heel prettig vinden zodat ik die dan naar school kan sturen en zelf kan ik dan heerlijk uitslapen. :Y)

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 23:02 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb eindelijk een idee, dus ik ga het lekker uitwerken vanavond en dan morgen schrijven, denk ik.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Gehe lach er maar mee :Y)

    En whoop, ik heb toch opeens de 364 woorden bereikt! Het is dan toch een productieve avond geworden! Met dank aan de tip instrumentaal muziek op te zetten!
    Gehe, het is vooral dat ik dus oordopjes in heb en ik doe alsof ik niemand niet hoor, al werkt het ook zeker wel inspirerend ^_^

    Goed bezig! ^^

    Is dit interessant als intro?

    Beste deelnemers, welkom bij het Spel.
    Vanaf vandaag zullen jullie allemaal strijden om de ultieme prijs en de spelregels zijn simpel.
    1. Als je eenmaal meedoet met het Spel, is het is onmogelijk om te stoppen.
    2. Er kan maar één winnaar zijn.
    Veel succes.


    Als je geen andere optie hebt, pak je elke kans aan. Zeker als het een kans op leven is. Als je niks doet, zal je zeker sterven en als je meedoet met het Spel misschien ook. Maar die kleine kans is een kans en mensen zijn gemaakt om te overleven.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Nog mensen die gaan schrijven vandaag?
    Ik ga zo ook maar weer eens verder. Al krijg ik steeds meer de indruk dat ik beter kan schrijven als het donker is buiten. :'D

    Mattel schreef:
    Is dit interessant als intro?

    (...)

    Als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik het een beetje cliché klinken? Maar dat komt misschien door de Hunger Games. Misschien zou je er nog een detail in kunnen gooien waardoor het afwijkt van het HG idee?

    Ik heb al iets geschreven c;


    26 - 02 - '16

    Ik heb gisteren nog tot 1 uur zitten schrijven en nu ben ik moe en heb ik spijt. Plus er is nog zoveel huiswerk te maken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KyloRen schreef:
    Nog mensen die gaan schrijven vandaag?
    Ik ga zo ook maar weer eens verder. Al krijg ik steeds meer de indruk dat ik beter kan schrijven als het donker is buiten. :'D


    Ik ben nu een half uurtje bezig, tot mijn lessen weer beginnen ^^


    For those I love, I will sacrifice

    KyloRen schreef:
    (...)
    Als ik heel eerlijk moet zijn, vind ik het een beetje cliché klinken? Maar dat komt misschien door de Hunger Games. Misschien zou je er nog een detail in kunnen gooien waardoor het afwijkt van het HG idee?


    Goed idee, dankjewel!


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.