• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Theroux schreef:
    (...)

    ja hoor


    Top! bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eindelijk een proloog geschreven waar ik ook blij mee ben ^^ :Y)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Mijn eerste personage uitgewerkt. *O* En dat duurde de hele dag want ik raak snel afgeleid hahah :'D

    Eindelijk even tijd! Afin dat is te zeggen, Demi is sinds vorige week begonnen met de avond drama queen te spelen dus het zal niet lang duren voor ze echt lastig gaat doen en ik weer kan stoppen :'D
    Ik heb even het topic doorgebladerd en ik lief echt die tips die gegeven zijn door Anna, echt merci daarvoor!

    En ik ga dus ook weer eventjes aan de slag, ik kijk er echt al de hele dag naar uit om verder te gaan!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Eindelijk even tijd! Afin dat is te zeggen, Demi is sinds vorige week begonnen met de avond drama queen te spelen dus het zal niet lang duren voor ze echt lastig gaat doen en ik weer kan stoppen :'D
    Ik heb even het topic doorgebladerd en ik lief echt die tips die gegeven zijn door Anna, echt merci daarvoor!

    En ik ga dus ook weer eventjes aan de slag, ik kijk er echt al de hele dag naar uit om verder te gaan!

    Yes, make haste, 'cause I can't wait to read your story. :Y)

    Haha Demi klinkt wel erg schattig though. Stiekem heb ik ook een dramaqueen thuis, maar dan in hond-vorm genaamd Bobby. Die moet ook telkens aandacht hebben en dan gaat ze weer piepen. :')

    KyloRen schreef:
    Mijn eerste personage uitgewerkt. *O* En dat duurde de hele dag want ik raak snel afgeleid hahah :'D

    Super!
    Dat snel afgeleid zijn ken ik :'D Ik ben zelf eigenlijk altijd met tien dingen tegelijk bezig waardoor het nooit zo vlot met schrijven XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    De eerste woorden staan op papier! Ik heb nog niet alles uitgewerkt, maar ik had dit stuk gewoon al helemaal in mijn hoofd en het moest eruit.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Meh, ik mis een plot. I got an idea for the story, but what's my character's goal? Meh, I don't wanna go for the cliches :c Kan iemand misschien helpen?


    take me back to the basics and the simple life

    BIackburn schreef:
    Meh, ik mis een plot. I got an idea for the story, but what's my character's goal? Meh, I don't wanna go for the cliches :c Kan iemand misschien helpen?


    Yes (:


    Mhm?

    KyloRen schreef:
    (...)
    Yes, make haste, 'cause I can't wait to read your story. :Y)

    Haha Demi klinkt wel erg schattig though. Stiekem heb ik ook een dramaqueen thuis, maar dan in hond-vorm genaamd Bobby. Die moet ook telkens aandacht hebben en dan gaat ze weer piepen. :')

    Het wringt echt al de hele dag om te schrijven, en geloof me, het werk gaat dan echt niet vooruit :'D

    Ze kan heel schattig zijn, dat zeker!
    Ze begint nu ook te lopen. Afin, ze wilt en doet dit goed aan de hand maar ze kan het nog niet alleen en dat frustreert haar. En geloof me, niks zo erg als een gefrustreerde baby, zeker wanneer ze iets willen maar het nog niet kunnen :'D
    Dan heeft ze inmiddels haar derde tandje, wat erg grappig is aangezien Thomas exact dezelfde 3 kwijt is. Nog toevalliger is echt dat het tot 3 keer toe op dezelfde dag gebeurd: Thomas is een tand kwijt en diezelfde dag is er bij Demi ene doorgekomen XD

    Dramahondjes zijn leuk!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Sonder schreef:
    (...)

    Yes (:


    Is het dan goed dat ik je even een pb stuur? Dan heb ik het gevoel dat mijn idee toch net iets 'veiliger' is, dan als ik hem meteen zo openbaar zet haha :')


    take me back to the basics and the simple life

    Ergens zou ik graag het stukje dat ik nu heb aan iemand willen laten lezen, om even te kijken hoe het overkomt op de lezer. Ik weet niet of dit toe is gestaan?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vind het heel grappig om mijn naam te zien hahaha. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Rutherforth schreef:
    Ik vind het heel grappig om mijn naam te zien hahaha. :Y)

    Het is gewoon een leuke naam :Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Mijn vierde hoofdstukje staat online ^^


    You are my piece of paradise.