• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pads schreef:
    (...)
    Opnemen natuurlijk hehe en ik verwacht een I'm too sexy/Uptown funk remix op de achtgrond
    :Y)


    Ga eens schrijven jij, je leidt me af. Kssst,
    Nee maar really... manta's werken niet. Ik herhaal: Mantra's werken niet. Ik heb muziek nodig om in dit verhaal te komen. |:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dat moment dat je de feiten van je vampiers zit op te schrijven en het punt bereikt dat je over seksuele praktijken moet gaan nadenken. Want HOE dan?! :'D
    Ik zit in tweestrijd of ik ze die plezier gun of niet. :')

    Pads schreef:
    (...)
    Opnemen natuurlijk hehe en ik verwacht een I'm too sexy/Uptown funk remix op de achtgrond
    :Y)


    ... Misschien. Als jullie allemaal de eerste 5K binnen hebben of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    KyloRen schreef:
    Dat moment dat je de feiten van je vampiers zit op te schrijven en het punt bereikt dat je over seksuele praktijken moet gaan nadenken. Want HOE dan?! :'D
    Ik zit in tweestrijd of ik ze die plezier gun of niet. :')


    Gewoon? Hun dingetjes werken toch gewoon, nee?


    Mhm?

    Nia schreef:
    (...)

    Ga eens schrijven jij, je leidt me af. Kssst,
    Nee maar really... manta's werken niet. Ik herhaal: Mantra's werken niet. Ik heb muziek nodig om in dit verhaal te komen. |:


    Zet muziek op en ga schrijven?


    Happy Birthday my Potter!

    KyloRen schreef:
    Dat moment dat je de feiten van je vampiers zit op te schrijven en het punt bereikt dat je over seksuele praktijken moet gaan nadenken. Want HOE dan?! :'D
    Ik zit in tweestrijd of ik ze die plezier gun of niet. :')


    Oh, bruut hoor, überhaupt al denken aan een stel ondoden het plezier niet gunnen o:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Zet muziek op en ga schrijven?


    Dan moet ik wel even specifieke muziek gaan zoeken, dus dat is mijn nieuwe afleiding. :Y)


    I'm your little ray of pitch black.

    Sonder schreef:
    (...)

    Gewoon? Hun dingetjes werken toch gewoon, nee?

    In feite niet nee. Ze zijn dood dus het bloed stroomt niet meer, wat resulteert in niet-werkende-lichaamsdelen.

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Oh, bruut hoor, überhaupt al denken aan een stel ondoden het plezier niet gunnen o:

    Ik weet het. Gemeen hè. :Y)

    Nia schreef:
    (...)

    Ga eens schrijven jij, je leidt me af. Kssst,
    Nee maar really... manta's werken niet. Ik herhaal: Mantra's werken niet. Ik heb muziek nodig om in dit verhaal te komen. |:

    Hahaha sorry!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    ... Misschien. Als jullie allemaal de eerste 5K binnen hebben of zo.

    Heheeheheheh. Dat vind ik een heel goed idee.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Ik weet het. Gemeen hè. :Y)


    Heel gemeen. Dat had ik nu echt niet van je verwacht o:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Nia schreef:
    (...)

    Dan moet ik wel even specifieke muziek gaan zoeken, dus dat is mijn nieuwe afleiding. :Y)


    You're getting the Evans glare rn. Tik de juiste emotie/sfeer in op youtube en hupsakee (no_chears)


    Happy Birthday my Potter!

    KyloRen schreef:
    (...)
    In feite niet nee. Ze zijn dood dus het bloed stroomt niet meer, wat resulteert in niet-werkende-lichaamsdelen.


    Maar als je zo gaat denken, zijn ze eigenlijk gewoon dood... Want dan kunnen ze ook niet stappen of bewegen of überhaupt denken (:


    Mhm?

    Pads schreef:
    (...)
    Hahaha sorry!


    Je bent schan-da-lig hoor. |: Hahaha.

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    You're getting the Evans glare rn. Tik de juiste emotie/sfeer in op youtube en hupsakee (no_chears)


    Shit. Dit wordt serieus... Help. Zucht. Oké. (baby)


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Shit. Dit wordt serieus... Help. Zucht. Oké. (baby)

    (A)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.