• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Die eerste zin is toch echt een hel...


    Mhm?

    Hier ben ik dus echt al heel de avond mee bezig, vanaf 20H ongeveer sinds ik gezegd heb eindelijk tijd te hebben, en verder geraak ik niet dus dat noem ik een echte *fail* :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Hier ben ik dus echt al heel de avond mee bezig, vanaf 20H ongeveer sinds ik gezegd heb eindelijk tijd te hebben, en verder geraak ik niet dus dat noem ik een echte *fail* :'D


    Hahah, ik heb hetzelfde probleem. Ik kom niet echt verder. Te snel afgeleid, oops. Ik heb nu wel een titel, though!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Gewoon schrijven die eerste zinnen. Je kan ze altijd nog editten later. No pressure, just write. Jullie kunnen het *O*


    Happy Birthday my Potter!

    Pads schreef:
    (...)
    Hahah, ik heb hetzelfde probleem. Ik kom niet echt verder. Te snel afgeleid, oops. Ik heb nu wel een titel, though!

    Ik vind het dus echt frustrerend, maar ik ben al opgelucht dat ik dus niet alleen met dit probleem zit XD
    Wil je de titel al delen, of niet? I'm curious :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Lily_Evans schreef:
    Gewoon schrijven die eerste zinnen. Je kan ze altijd nog editten later. No pressure, just write. Jullie kunnen het *O*

    Als de SOTY officiële cheerleader verwacht ik ook een choreografie van je, Evans.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik vind het dus echt frustrerend, maar ik ben al opgelucht dat ik dus niet alleen met dit probleem zit XD
    Wil je de titel al delen, of niet? I'm curious :3

    Hahah ja nou ja ik zit een beetje met schoolstress dus dat maakt het niet heel makkelijk en natuurlijk, mijn titel wordt "Hangman"


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lily_Evans schreef:
    Gewoon schrijven die eerste zinnen. Je kan ze altijd nog editten later. No pressure, just write. Jullie kunnen het *O*

    Ik heb schrik dat m'n word-documentje bijt...

    Nja, het is inderdaad dat ik een te grote druk wegleg bij mezelf. En je hebt dus gelijk, ik moet gewoon schrijven... nja, onzekerheid is een bitch en ik ben dus echt zo'n typisch geval van 'het moet perfect zijn, want gewoon goed is niet goed genoeg' XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Lily_Evans schreef:
    Gewoon schrijven die eerste zinnen. Je kan ze altijd nog editten later. No pressure, just write. Jullie kunnen het *O*


    Ik ga even deze woorden gebruiken als mantra, I need it.


    I'm your little ray of pitch black.

    Als ik dit zo lees ben ik best trots op het feit dat ik al een stukje op papier heb staan c: Alleen jammer dat ik er zo onzeker over ben dat ik iemand nodig heb om ernaar te kijken en daarvoor zelf er nog 3x aan moet sleutelen haha, maar goed, er staat iets dus op zich ben ik blij c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Pads schreef:
    (...)
    Als de SOTY officiële cheerleader verwacht ik ook een choreografie van je, Evans.


    Hoe verwacht je dat ik die hier post Black? :W


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind het echt heel erg leuk dat er hier zo veel activiteit is. :3 Ik heb zelf nog niet echt een idee, maar wel een soort gevoel van 'daar wil ik naar toe'. Is mijn uitleg een beetje te volgen? :'D


    What would Emma do?

    Pads schreef:
    (...)
    Hahah ja nou ja ik zit een beetje met schoolstress dus dat maakt het niet heel makkelijk en natuurlijk, mijn titel wordt "Hangman"

    Schoolstress kan er inderdaad ook op in hakken. Bij mij is het vooral vermoeidheid in combinatie met onzekerheid betreft m'n schrijven waardoor ik echt moeite hebt te beginnen.

    Ik vind het in ieder geval een toffe titel, en ik ben dus ook al nieuwsgierig naar je verhaal :3
    Bij mij is het echt zo'n typische cliché titel, uiteindelijk, maar voorlopig vind ik hem goed genoeg ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Hoe verwacht je dat ik die hier post Black? :W

    Opnemen natuurlijk hehe en ik verwacht een I'm too sexy/Uptown funk remix op de achtgrond
    :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Schoolstress kan er inderdaad ook op in hakken. Bij mij is het vooral vermoeidheid in combinatie met onzekerheid betreft m'n schrijven waardoor ik echt moeite hebt te beginnen.

    Ik vind het in ieder geval een toffe titel, en ik ben dus ook al nieuwsgierig naar je verhaal :3
    Bij mij is het echt zo'n typische cliché titel, uiteindelijk, maar voorlopig vind ik hem goed genoeg ^_^

    Haha oh ja meestal heb ik daar niet zoveel moeite mee, mijn hoofd staat er alleen niet naar op het moment en yay dank je, ik ben er blij mee haha c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.