• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Valkyries schreef:
    (...)
    Het wringt echt al de hele dag om te schrijven, en geloof me, het werk gaat dan echt niet vooruit :'D

    Ze kan heel schattig zijn, dat zeker!
    Ze begint nu ook te lopen. Afin, ze wilt en doet dit goed aan de hand maar ze kan het nog niet alleen en dat frustreert haar. En geloof me, niks zo erg als een gefrustreerde baby, zeker wanneer ze iets willen maar het nog niet kunnen :'D
    Dan heeft ze inmiddels haar derde tandje, wat erg grappig is aangezien Thomas exact dezelfde 3 kwijt is. Nog toevalliger is echt dat het tot 3 keer toe op dezelfde dag gebeurd: Thomas is een tand kwijt en diezelfde dag is er bij Demi ene doorgekomen XD

    Dramahondjes zijn leuk!


    Aww, lief! Al kan ik me zeker indenken dat het soms vermoeiend wordt haha.
    En dat is zeker toevallig met die tandjes. ^^

    Ik heb ook twee aandachtvretende schatjes thuis; Lucky en Pim. Pim gaat op schoot liggen (en zorgt dat ik hem continu aai, zodat ik niet meer kan typen) en Lucky doet enorm druk waardoor ik afgeleid raak D:


    26 - 02 - '16

    Ik heb een dikke hamster die van alles eens moet proeven...


    Mhm?

    Valkyries schreef:
    (...)
    Het is gewoon een leuke naam :Y)


    Daar dacht ik vroeger heel anders over hahaha. :Y)


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga nu beginnen met mijn ideeën uitschrijven haha, maar ik twijfel heel erg of ik niet gewoon een heel ander idee wil gaan doen... twijfels twijfels


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    KyloRen schreef:
    (...)

    Aww, lief! Al kan ik me zeker indenken dat het soms vermoeiend wordt haha.
    En dat is zeker toevallig met die tandjes. ^^

    Met momenten is een hamer echt wel aanlokkelijk, zeker als het inmiddels half 12 's avonds is, en ze al van half 2 's middags de drama queen aan het uithangen is :'D Maar dat zijn gelukkig maar zo van die periodes / fases die voorbij gaan. Het hoort erbij, uiteindelijk, al blijft het vermoeiend :'D
    Telkens weer is het echt grappig toeval. Het is ook wel echt geniaal om dat dus zo tegen familie te vertellen, vooral omdat iedereen maar blijft herhalen hoeveel Demi wel niet op Thomas lijkt XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Saberhagen schreef:
    Ik heb ook twee aandachtvretende schatjes thuis; Lucky en Pim. Pim gaat op schoot liggen (en zorgt dat ik hem continu aai, zodat ik niet meer kan typen) en Lucky doet enorm druk waardoor ik afgeleid raak D:

    zulke aandachtvragers vind ik altijd zoooo geweldig! Vroeger had ik ook zo een langharige rosse kat MoMo, en echt die moest ik uren op een dag borstelen, gewoon omdat die dat zalig vond. Gelukkig voor hem vond ik het ook erg plezant om te doen XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Met momenten is een hamer echt wel aanlokkelijk, zeker als het inmiddels half 12 's avonds is, en ze al van half 2 's middags de drama queen aan het uithangen is :'D Maar dat zijn gelukkig maar zo van die periodes / fases die voorbij gaan. Het hoort erbij, uiteindelijk, al blijft het vermoeiend :'D
    Telkens weer is het echt grappig toeval. Het is ook wel echt geniaal om dat dus zo tegen familie te vertellen, vooral omdat iedereen maar blijft herhalen hoeveel Demi wel niet op Thomas lijkt XD

    Ik ga het later vast ook nog wel meemaken haha. :')
    Haha ja maar dat is ook gewoon een heel leuk verhaal om te vertellen. Het is niet iets wat je gauw hoort. ^^

    I need some help!

    Ik heb een verhaallijn en ik zit nog een beetje te twijfelen in welke oorlog/aan welke kant ik mijn personage zet. Ik zit zelf een beetje te denken aan de tweede wereld oorlog en dan aan de Duitse kant, maar ik heb het gevoel alsof dat een beetje cliche is/veel gebruikt, dus ik vraag me af of iemand nog goede opties weet. Voor de verhaallijn maakt het namelijk niet veel uit waar hij precies zit, het gaat vooral om de setting (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naar mijn mening is dat niet cliché, hoor (:


    26 - 02 - '16

    Pads schreef:
    I need some help!

    Ik heb een verhaallijn en ik zit nog een beetje te twijfelen in welke oorlog/aan welke kant ik mijn personage zet. Ik zit zelf een beetje te denken aan de tweede wereld oorlog en dan aan de Duitse kant, maar ik heb het gevoel alsof dat een beetje cliche is/veel gebruikt, dus ik vraag me af of iemand nog goede opties weet. Voor de verhaallijn maakt het namelijk niet veel uit waar hij precies zit, het gaat vooral om de setting (:


    Misschien een beetje cliche. Wat dacht je van een Russische bevrijder (aangezien je half gehaat wordt- want wrede bevrijders en half geadoleerd - want tenslotte een bevrijder)?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    *fail* ik ben met van alles bezig - meer als excuus - om maar niet te hoeven schrijven... en dat terwijl ik wel wil schrijven...
    Ik heb dus gewoon schrik voor m'n blanco word-documentje :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Theroux schreef:
    (...)

    Misschien een beetje cliche. Wat dacht je van een Russische bevrijder (aangezien je half gehaat wordt- want wrede bevrijders en half geadoleerd - want tenslotte een bevrijder)?

    Hm, dat is wel een goede. Russisch vind ik wel interessant, bedankt! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Theroux schreef:
    (...)

    Misschien een beetje cliche. Wat dacht je van een Russische bevrijder (aangezien je half gehaat wordt- want wrede bevrijders en half geadoleerd - want tenslotte een bevrijder)?

    Dat is ook nog best een interessante invalshoek! Moest het mijn verhaal zijn, zou ik zeker die richting uitgaan, want ik vind hem erg goed bedacht :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Dat is ook nog best een interessante invalshoek! Moest het mijn verhaal zijn, zou ik zeker die richting uitgaan, want ik vind hem erg goed bedacht :3


    thanks


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.