• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Sonder schreef:
    (...)

    Maar als je zo gaat denken, zijn ze eigenlijk gewoon dood... Want dan kunnen ze ook niet stappen of bewegen of überhaupt denken (:

    Nee klopt haha. Dan zouden ze in feite zombies zijn, gezien de hersenen dan ook niet kunnen werken... maar ik houd er van om toch nog enigszins wat logica erbij te betrekken. Maar ik denk dat ik het toch maar houd op het fantasiegedeelte, dat die dingen maar gewoon naar behoren werkt. :')

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Heel gemeen. Dat had ik nu echt niet van je verwacht o:

    Psh, ik weet. Ik ben onschuldig en totaal niet gemeen. Vooral niet tegenover mijn personages. c:

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Zet muziek op en ga schrijven?

    Muziek klinkt als een goede tip... tenzij je niet goed kan beslissen naar welke muziek je wilt luisteren en vervolgens een uur door liedjes heen zit te scrollen. :'D

    KyloRen schreef:
    (...)
    Muziek klinkt als een goede tip... tenzij je niet goed kan beslissen naar welke muziek je wilt luisteren en vervolgens een uur door liedjes heen zit te scrollen. :'D


    Ik zet meestal pianoliedjes op, aangezien lyrics me afleiden (':


    Mhm?

    Ik type meestal iets in als dramatic music en dan kies ik er eentje die lang duurt. Een uur of meer of zo. En dan schrijven maar. Of ik luister Hp muziek, POTC muziek of LOTR muziek. Daar heb ik een mapje van in mijn iTunes. Voor Schimmenspel heb ik een best asian music ding van youtube gedownload van anderhalf uur.


    Happy Birthday my Potter!

    KyloRen schreef:
    (...)
    Muziek klinkt als een goede tip... tenzij je niet goed kan beslissen naar welke muziek je wilt luisteren en vervolgens een uur door liedjes heen zit te scrollen. :'D


    Oh gawd, waarom klinkt het nu alsof je net zo erg bent als ik? (En ik ben geloof ik best wel heel erg whoops)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik luister ook enkel instrumentaal, maar soms is de sfeer van dat liedje niet goed en dan moet ik daar naar zoeken. Ik ben soms iets te... nouja, perfectionistisch? Geen idee hoe ik het moet noemen. :')

    Ratonhnhake schreef:
    (...)

    Oh gawd, waarom klinkt het nu alsof je net zo erg bent als ik? (En ik ben geloof ik best wel heel erg whoops)

    I never said I wasn't bad hehe

    MT, ik ben nog niet echt begonnen aan het schrijven of het maken van een verhaal op Q, maar ben nu meer aan het uitwerken enzo :')


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Just wondering, ben ik de enige die motivatie krijgt uit een cover? Haha.
    Ik bedoel als in, dat je naar je cover kijkt waar jij - of in dit geval iemand anders - flink wat tijd in heeft gestopt en dan zoiets hebt van, what a waste if I don't finish this story. Of dat ik in ieder geval een redelijk aantal hoofdstukken heb en daardoor een soort "push" krijgt dat je meer de gedachte geeft dat je het verhaal ook wilt afmaken. Ik ben zo vaag ;p

    Of ben ik gewoon een geval apart? Blub.


    That is a perfect copy of reality.

    KyloRen schreef:
    (...)
    I never said I wasn't bad hehe


    Oh dear..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rutherforth schreef:
    Just wondering, ben ik de enige die motivatie krijgt uit een cover? Haha.
    Ik bedoel als in, dat je naar je cover kijkt waar jij - of in dit geval iemand anders - flink wat tijd in heeft gestopt en dan zoiets hebt van, what a waste if I don't finish this story. Of dat ik in ieder geval een redelijk aantal hoofdstukken heb en daardoor een soort "push" krijgt dat je meer de gedachte geeft dat je het verhaal ook wilt afmaken. Ik ben zo vaag ;p

    Of ben ik gewoon een geval apart? Blub.

    Heb ik ook! Ik kijk om de zoveel tijd naar mijn cover en dan krijg ik helemaal de goede sfeer weer voor ogen. Dan kan ik meestal zo weer verder schrijven. ^^

    Rutherforth schreef:
    Just wondering, ben ik de enige die motivatie krijgt uit een cover? Haha.
    Ik bedoel als in, dat je naar je cover kijkt waar jij - of in dit geval iemand anders - flink wat tijd in heeft gestopt en dan zoiets hebt van, what a waste if I don't finish this story. Of dat ik in ieder geval een redelijk aantal hoofdstukken heb en daardoor een soort "push" krijgt dat je meer de gedachte geeft dat je het verhaal ook wilt afmaken. Ik ben zo vaag ;p

    Of ben ik gewoon een geval apart? Blub.


    Nee hoor, ik zorg er altijd voor dat ik de voorkanten van ideeën (dus niet alleen cover, maar de volledige story voorkant omschrijving) klaar heb staan. Dan wil ik ze niet meer laten liggen en wil ik die lijst aan verhalen afwerken. En als ik er dan aan begin etc. en het online zet denk ik altijd van yay. Of zo. Moeilijk uit te leggen haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Rutherforth schreef:
    Just wondering, ben ik de enige die motivatie krijgt uit een cover? Haha.
    Ik bedoel als in, dat je naar je cover kijkt waar jij - of in dit geval iemand anders - flink wat tijd in heeft gestopt en dan zoiets hebt van, what a waste if I don't finish this story. Of dat ik in ieder geval een redelijk aantal hoofdstukken heb en daardoor een soort "push" krijgt dat je meer de gedachte geeft dat je het verhaal ook wilt afmaken. Ik ben zo vaag ;p

    Of ben ik gewoon een geval apart? Blub.

    Mijn cover heeft magic powers (cat)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pads schreef:
    (...)
    Mijn cover heeft magic powers (cat)


    Always. (cat)

    @Lily_Evans & KyloRen, good that I am not the only one yay!


    That is a perfect copy of reality.

    Ik luister echt nooit muziek, misschien eens een keer proberen XD

    En hell, ben ik eindelijk aan het schrijven, valt m'n moeder me lastig via FB in verband met de vakantie, dat ze een vakantiehuisje wilt gaan huren voor 16 personen... hell, het is veel te laat op de avond om überhaupt na te denken waar ik m'n geld aan uit wil geven in het bouwverlof - al weet ze goed genoeg dat ik ook al een weekendje met alleen m'n eigen gezinnetje naar de Efteling heb gepland en daar toch ook al een 1500€ voor moet uittrekken... en dan wilt ze nog een week weg samen met ons en nog een x aantal mensen dat we in totaal met z'n 16en zijn -.- ... en daarbij, had ik dit jaar met m'n ouders op vakantie willen gaan, had ik ze wel meegevraagd voor dat weekendje Efteling, lijkt me :'D
    We gaan al elk jaar met m'n ouders op vakantie, en ik vind het gewoon echt hoog tijd worden om dat eens na ruim 27 jaar eens een keer niet te doen :'D

    Dus m'n goesting om te schrijven is ook wat over en tot zover m'n klaagmoment :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”