• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik vind Ambrose wauw.


    She's imperfect but she tries

    Hypnotise schreef:
    God, why?!
    Heb ik dus eindelijk de moed opgebracht om te beginnen aan een OP verhaal wat echt geweldig in mijn hoofd klinkt, fiets ik vanmiddag naar de uni, komt er ineens een hele leuke fanfic in mijn hoofd. En nu kan ik niet kiezen: ik haat mezelf.


    Persoonlijk zou ik aan je OP voor SOTY beginnen en de fanfic op je to do list zetten, met je volledige idee erbij, zodat je die gewoon daarna af kan schrijven. c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ambrose Bennett. Klinkt dat?

    Eddie is 't geworden, bij mij. :'D Eddieeeee.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Momenteel zit ik op 1472 woorden, waarvan de helft nog niet online staat :'D


    26 - 02 - '16

    KyloRen schreef:
    Ambrose Bennett. Klinkt dat?


    Jaaa, mooi! Het klopt wel met elkaar, ook als je het hardop uitspreekt ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Wasikowska schreef:
    Eddie is 't geworden, bij mij. :'D Eddieeeee.


    EDDIE


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik weet niet of dit de plaats is om het te vragen, maar ik vroeg me af of er iemand is die zich zou willen opofferen om even mijn eerste hoofdstuk te lezen en een algemene indruk van mijn schrijfstijl/structuur in de tekst zou willen geven?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wil iemand mij motiveren om een hoofdstukje te schrijven?


    You are my piece of paradise.

    Probie schreef:
    Ik weet niet of dit de plaats is om het te vragen, maar ik vroeg me af of er iemand is die zich zou willen opofferen om even mijn eerste hoofdstuk te lezen en een algemene indruk van mijn schrijfstijl/structuur in de tekst zou willen geven?


    ja hoor


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Meiiore schreef:
    (...)

    Jaaa, mooi! Het klopt wel met elkaar, ook als je het hardop uitspreekt ^^

    Good. Daar ging ik voor. (:

    Wijngaard schreef:
    Wil iemand mij motiveren om een hoofdstukje te schrijven?



    26 - 02 - '16

    Wijngaard schreef:
    Wil iemand mij motiveren om een hoofdstukje te schrijven?

    Theroux schreef:
    (...)

    EDDIE


    REDMAYNE


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    REDMAYNE



    sexxxy boy


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.