• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Arkady (page 4) is finally done. Hij staat nog open voor relaties, maar benader me het liefst even via PB of GB want anders wil ik het nog wel eens vergeten


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wallen schreef:
    Arkady (page 4) is finally done. Hij staat nog open voor relaties, maar benader me het liefst even via PB of GB want anders wil ik het nog wel eens vergeten


    I have Zuze?


    take me back to the basics and the simple life

    Vincent staat ook nog open voor relaties


    Bowties were never Cooler

    BIackburn schreef:
    (...)

    I have Zuze?


    Ik vind dat ze in sommige punten echt vuur en ijs zijn, maar in sommige dingen ook niet :'D
    Wat denk jij?

    @ Miriam Ik denk dat Arkady en Vincent vrienden kunnen zijn?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb August en Manuello

    Manuello zijn innerlijke staat er nog niet maar hij word een waaghals, impulsief, sportieve, amnitieus, niet echt snugger, hopeloze romanticus, grappenmaker, kleine vandaal, troublemaker...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Xanta Zeer zeker. Vooral omdat Vincent weet wat hij van hem kan verwachten en hij niet plots dingen gaat doen. Ook het feit dat hij perfectionistisch en beheersd is zullen bij Vincent in hele goede aarde vallen.


    Bowties were never Cooler

    Ik heb even alles voor Dimitri ingevuld met de nieuwe personages:

    Emiel Elijah Rostville - Dimitri vindt Emiel een prima gast, maar meer ook eigenlijk niet. Hij zal niet zo snel vrienden met hem worden.

    Iza Afina Caterina Dascu - hij is goede vrienden met Iza.

    Mae Nicola Mickelson - Dimitri en Mae zouden denk ik wel goed overweg kunnen, ze zitten bovendien ook allebei bij Renaulph. Beste vrienden worden zit er echter niet in.

    Erika Isole Falker - Dimitri vindt Erika leuk door haar instinct gedreven manier van handelen en haar impulsiviteit, hij vind Erika eerlijk, iemand waarbij je precies weet waar je staat. Ik denk dat ze wel goed overweg zouden kunnen.

    Gabriëla Antansia Rozycha - nog een beetje weinig informatie doordat innerlijk nog niet is ingevuld, maar voor wat je er nu hebt staan denk ik dat Dimitri Gabriëla een lief meisje vind, leuk om mee om te gaan. Maar weet niet zeker of ze wel lief is want nog geen innerlijk haha. later meer!

    Vyara Kaven Rumaneck - te weinig info

    Marcello Aloisio Alvaréz - Dimitri zou Marcello wel mogen, hij is net zoals Dimitri een beetje een troublemaker

    Manuello Ezequiel Alvaréz - nog geen innerlijk, maar vast ook een troublemaker dus dat zit wel goed haha, denk dat ze elkaar wel mogen

    Natalya Alissa Ivanov
    - het enige wat Dimitri en Natalya gemeen hebben is dat ze allebei uit Rusland komen. Natalya is iets te serieus voor Dimitri denk ik.

    nou laat me weten wat je ervan vindt/oneens mee bent/er wel wat in ziet!

    En dit heb ik nu bij Dimitri geschreven als de bestaande relaties:
    • Vincent Milan Procházka - respecteren elkaar als goede zwerkbalspeler, maar daar blijft het dan ook bij
    • Oliver Amaro Delray - Dimitri heeft gemengde gevoel bij Olivier, ze zijn goede vrienden, tegelijkertijd concurrentie, en zo nu en dan betrapt Dimitri zich er zelf op dat hij misschien wel meer dan vriendschap voelt voor hem.
    • Sara Tali Herbovitz - ze zijn rivalen van elkaar, hun persoonlijkheden liggen elkaar totaal niet lekker.
    • August Felix Björk - Dimitri vindt Gus leuk. Hij kent hem nog niet zo goed en wil hem daarom beter leren kennen. Toch is hij ook bang om toe geven aan zijn gevoelens voor Gus.
    • Claudai Ružicka - goede vrienden, ondanks dat ze niet helemaal hetzelfde zijn, dat vult elkaar juist weer aan.
    • Zuzana Ružicka - goede vrienden, hij heeft meer gemeen met Zuzana dan met Claudai
    • Eleanore Ingrid Novak - geen rivalen, maar liggen elkaar ook niet super
    • Arkady Beniamin Vasilyev - respecteert hem, maar geen vrienden
    • Alexander Stoyan Lyuben - goede vrienden, beiden een beetje rebels
    • Phoenix Zajac Bednarczyk-a - vage kennissen

    Commentaar ofzo laat het vooral weten! hier of gastenboek of pb, alles is welkom haha ^^

    [ bericht aangepast op 3 jan 2016 - 23:35 ]

    calice schreef:
    Ik heb even alles voor Dimitri ingevuld met de nieuwe personages:

    Emiel Elijah Rostville - Dimitri vindt Emiel een prima gast, maar meer ook eigenlijk niet. Hij zal niet zo snel vrienden met hem worden.

    Iza Afina Caterina Dascu - hij is goede vrienden met Iza.

    Mae Nicola Mickelson - Dimitri en Mae zouden denk ik wel goed overweg kunnen, ze zitten bovendien ook allebei bij Renaulph. Beste vrienden worden zit er echter niet in.

    Erika Isole Falker - Dimitri vindt Erika leuk door haar instinct gedreven manier van handelen en haar impulsiviteit, hij vind Erika eerlijk, iemand waarbij je precies weet waar je staat. Ik denk dat ze wel goed overweg zouden kunnen.

    Gabriëla Antansia Rozycha - nog een beetje weinig informatie doordat innerlijk nog niet is ingevuld, maar voor wat je er nu hebt staan denk ik dat Dimitri Gabriëla een lief meisje vind, leuk om mee om te gaan. Maar weet niet zeker of ze wel lief is want nog geen innerlijk haha. later meer!

    Vyara Kaven Rumaneck - te weinig info

    Marcello Aloisio Alvaréz - Dimitri zou Marcello wel mogen, hij is net zoals Dimitri een beetje een troublemaker

    Manuello Ezequiel Alvaréz - nog geen innerlijk, maar vast ook een troublemaker dus dat zit wel goed haha, denk dat ze elkaar wel mogen

    Natalya Alissa Ivanov
    - het enige wat Dimitri en Natalya gemeen hebben is dat ze allebei uit Rusland komen. Natalya is iets te serieus voor Dimitri denk ik.

    nou laat me weten wat je ervan vindt/oneens mee bent/er wel wat in ziet!


    Voor Iza is het prima!


    'Speak the truth, even if your voice shakes...'

    Gabriëla staat open voor relaties (Rollentopic pagina 8)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    calice schreef:
    Ik heb even alles voor Dimitri ingevuld met de nieuwe personages:

    Emiel Elijah Rostville - Dimitri vindt Emiel een prima gast, maar meer ook eigenlijk niet. Hij zal niet zo snel vrienden met hem worden.

    Iza Afina Caterina Dascu - hij is goede vrienden met Iza.

    Mae Nicola Mickelson - Dimitri en Mae zouden denk ik wel goed overweg kunnen, ze zitten bovendien ook allebei bij Renaulph. Beste vrienden worden zit er echter niet in.

    Erika Isole Falker - Dimitri vindt Erika leuk door haar instinct gedreven manier van handelen en haar impulsiviteit, hij vind Erika eerlijk, iemand waarbij je precies weet waar je staat. Ik denk dat ze wel goed overweg zouden kunnen.

    Gabriëla Antansia Rozycha - nog een beetje weinig informatie doordat innerlijk nog niet is ingevuld, maar voor wat je er nu hebt staan denk ik dat Dimitri Gabriëla een lief meisje vind, leuk om mee om te gaan. Maar weet niet zeker of ze wel lief is want nog geen innerlijk haha. later meer!

    Vyara Kaven Rumaneck - te weinig info

    Marcello Aloisio Alvaréz - Dimitri zou Marcello wel mogen, hij is net zoals Dimitri een beetje een troublemaker

    Manuello Ezequiel Alvaréz - nog geen innerlijk, maar vast ook een troublemaker dus dat zit wel goed haha, denk dat ze elkaar wel mogen

    Natalya Alissa Ivanov
    - het enige wat Dimitri en Natalya gemeen hebben is dat ze allebei uit Rusland komen. Natalya is iets te serieus voor Dimitri denk ik.

    nou laat me weten wat je ervan vindt/oneens mee bent/er wel wat in ziet!


    Prima.


    Aan niets denken is ook denken.

    Natalya is af, geïnteresseerden in relaties?


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    Natalya is af, geïnteresseerden in relaties?



    Op welke pagina staat ze? Ik heb Varya op pagina 8 (ben nog met haar bezig)


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    (...)


    Op welke pagina staat ze? Ik heb Varya op pagina 8 (ben nog met haar bezig)


    Natalya staat op pagina 9, als je een tussen Varya en Natalya wilt wil ik wel graag meer over Varya persoonlijkheid weten.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Natalya staat op pagina 9, als je een tussen Varya en Natalya wilt wil ik wel graag meer over Varya persoonlijkheid weten.


    Ik heb een begin gemaakt aan Vyara's innerlijk (de belangrijkste dingen) ik heb Natalya gevonden en werd er niet in de begin post gezegd dat er geen muggleborns naar Durmstrang mochten? of mocht dat nu juist wel?


    In my defense, I was left unsupervised.