• D U R M S T R A N G      I N S T I T U T E

    USERS
    Malfoys — Amber
    Wallen — Xantha
    Poppys — Robin
    Raccoon — ?
    BIackburn — Leonie
    Necessity
    MikeGClifford — Miriam
    Probie — Leah
    Ziegler — Sanna
    caIypso — Floor
    calice — nina

    RULES
    • Schrijf minimaal 200 woorden, naam, codes etc is uitgezonderd!
    • De Huisregels van Quizlet gelden uiteraard ook hier.
    • Posts dienen geschreven te worden in correct Nederlands.
    • 16+ (sex, extreem geweld, etc) is toegestaan, maar meld dit wel even aan de bovenkant van je post, in het rood.
    • Enkel ik (BIackburn) maken nieuwe topics, tenzij anders vermeld.
    • Als je twee weken niet reageert, zal ik je een PB sturen. Als je een geldige reden hebt zal je niet uit de RPG gezet worden.
    • Als je niet meer met plezier meespeelt of niet meer mee wilt doen, meld je dan netjes af én schrijf nog minimaal een post over hoe je personage het gesprek af rond/het circus verlaat o.i.d.
    • Bespeel andermans personages niet zonder toestemming.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2016 - 21:31 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 maart 2019 - 14:48 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Morgen schreef:
    (...)

    Ik heb een begin gemaakt aan Vyara's innerlijk (de belangrijkste dingen) ik heb Natalya gevonden en werd er niet in de begin post gezegd dat er geen muggleborns naar Durmstrang mochten? of mocht dat nu juist wel?


    Je hebt gelijk, dat was ik even vergeten. Ik ga het snel aanpassen


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Wanneer komt het speeltopic? (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Clarick schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk, dat was ik even vergeten. Ik ga het snel aanpassen


    Ik dacht dat er tussen Natalya en Vyara misschien een soort begrip kon zijn. Beide hebben een hard verleden en beide uiten ze dit in sport. Natalya in een kunst sport en Vyara door tegen dingen te slaan tijdens quidditch. Natalya begrijpt Vyara's doorzettings vermogen en take no prisoners mentaliteit en Vyara zou in zien hoe slim Natalya is en kan acties en lichaamstaal over woorden waarderen. Verder hebben ze allebei controle nodig. zo Vyara heeft controle over haar emoties nodig en Natalya controle over de situatie om haar heen.

    Ik weet niet of ze hierdoor een afstandelijk begrip voor elkaar hebben, maar de ander liever niet te dicht bij wilt hebben, of beste vriendinnen zijn doordat ze elkaar zo goed begrijpen en zo nodig kunnen helpen.

    Vind je hier iets van?


    In my defense, I was left unsupervised.

    August en Manuello staan open voor relaties!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Vyara, pagina 8, open voor relaties

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 22:00 ]


    In my defense, I was left unsupervised.

    Morgen schreef:
    Ik heb Vyara, pagina 8, open voor relaties


    Ik denk dat Manuello haar wel mag, maar misschien ongemakkelijker is doordat ze ook een Tweelingbroers had.

    Voor August is ze niet interessant genoeg denk ik ( voor mij wel hoor maar Gus is een bitch c: )

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 22:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Morgen schreef:
    (...)

    Ik dacht dat er tussen Natalya en Vyara misschien een soort begrip kon zijn. Beide hebben een hard verleden en beide uiten ze dit in sport. Natalya in een kunst sport en Vyara door tegen dingen te slaan tijdens quidditch. Natalya begrijpt Vyara's doorzettings vermogen en take no prisoners mentaliteit en Vyara zou in zien hoe slim Natalya is en kan acties en lichaamstaal over woorden waarderen. Verder hebben ze allebei controle nodig. zo Vyara heeft controle over haar emoties nodig en Natalya controle over de situatie om haar heen.

    Ik weet niet of ze hierdoor een afstandelijk begrip voor elkaar hebben, maar de ander liever niet te dicht bij wilt hebben, of beste vriendinnen zijn doordat ze elkaar zo goed begrijpen en zo nodig kunnen helpen.

    Vind je hier iets van?


    Ik denk dat ze wel respect voor elkaar hebben en hoewel ze bevriend zijn niet voortdurend met elkaar omgaan, voor Natalya zou het waarschijnlijk erg zwaar zijn om voortdurend door iemand omringt te zijn met haar energie, woede en rouwgevoelens, maar als een van de twee het moeilijk heeft staan ze altijd voor elkaar klaar.

    Raccoon schreef:
    August en Manuello staan open voor relaties!


    Ik heb Erika nog voor Manuello en Natalya voor beiden.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Clarick schreef:
    (...)

    Ik heb Erika nog voor Manuello en Natalya voor beiden.


    Eens kijken c:

    Manuello zal Erika zeker mogen. Knappe verschijnibg, eerlijk, gedeelde passie voor zwerkbal en ze geeft niet snel op. Ik denk wel dat het een vriendschap kan zijn.

    Natalya is dan weer een tegenovergesteld type maar ook uit Molokov. Misschien dat ze elkaar beter hebben leren kennen en hij wel bewondering heeft voor haar danspassie. ( zelf heeft hij geen ritmr voor muziek behalve Salsa)
    Maar gezien de broers troublemakers zijn kunnen ze waarschijnlijk tot irritatant zijn in hun speelsheid dus. Half half?

    Voor Gus is er ook niet iets speciaals. Ze i seen halfbloed wat hij niet zo 'goed ' vind en daarbij still en te classiek naar zijn mening


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    August en Manuello staan open voor relaties!


    Ik heb Gabriëla voor je? Pagina 8


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Raccoon schreef:
    (...)

    Eens kijken c:

    Manuello zal Erika zeker mogen. Knappe verschijnibg, eerlijk, gedeelde passie voor zwerkbal en ze geeft niet snel op. Ik denk wel dat het een vriendschap kan zijn.

    Natalya is dan weer een tegenovergesteld type maar ook uit Molokov. Misschien dat ze elkaar beter hebben leren kennen en hij wel bewondering heeft voor haar danspassie. ( zelf heeft hij geen ritmr voor muziek behalve Salsa)
    Maar gezien de broers troublemakers zijn kunnen ze waarschijnlijk tot irritatant zijn in hun speelsheid dus. Half half?

    Voor Gus is er ook niet iets speciaals. Ze i seen halfbloed wat hij niet zo 'goed ' vind en daarbij still en te classiek naar zijn mening


    Dus Erika en Manuello goed bevriend.
    Natalya en Manuello die bevriend zijn geraakt omdat ze in dezelfde afdeling zitten en elkaars passie bewonderen? Ze irriteert zich soms mateloos aan het "kinderachtige" gedrag dat hij samen met zijn broer vertoont. Hij kan soms een iets minder serieuze kant in haar naar boven halen en haar de salsa geleerd hebben.


    "Everyone forgets Icarus also flew" - Jack Gilbert

    Philip schreef:
    (...)

    Ik heb Gabriëla voor je? Pagina 8


    Okii c: ( ik zit op mijnn mobiel, dus rollen bekijen is moeilijk :'') )

    August en Gabi zitten beiden in Hallestrom maar zij is een halfbloed. Misschien dat hij dat soms door de vingers ziet soor vriendelijk te doen maar meer njet. Ze is te eigenwijs om haar te manipuleren dus probeert hij wel een andere manier te vinden om haar 'nuttig te maken'. Ze is wel knap dus dar waardeert hij wel hoewel hij slimmer wil zijn dan haar.

    Manuello en Gabriëla is dan weer wat anders. Ik denk dat hij voornamelijk nieuwsgierig zou zijn naar haar dagboek en het best wel eens zou kunnen dat hij haar sleutel probeert te bemachtigen ofso ookal bedoeld hij het speels. Ze is zeker aantrekkelijk dus een flirt van zijn kant zie ik ook wel gebeuren

    ( sla me niet, ik vind het vreselijk om August zijn gedacht over anderen te schrijven :') i am going to love/hate him so much)

    @Clarick

    Is goed!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2016 - 22:29 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MikeGClifford schreef:
    Relaties Vincent:
    Sara Echte vrienden zijn de twee niet, in elk geval niet als je het aan hen vraagt, maar ze hebben een wederzijds respect en begrip voor elkaar. Sara probeert Vincent te helpen om zijn eigenlijk gespleten persoonlijkheid, terwijl hij haar probeert te helpen om zichzelf te beheersen in situaties waarin het echt nodig is. In hun vrije tijd trainen ze vaak samen in de vechtkunsten, wat Sara graag doet en wat Vincent gebruikt om zichzelf in de hand te houden.
    August August en Vincent zijn twee compleet verschillende personen. Toch is August gevallen voor de jongen in het vorige jaar. Vincent is niet ingegaan op de avances, heeft ze waarschijnlijk niet eens opgemerkt, en dit heeft ervoor gezorgd dat hij August onbewust zwaar heeft gekwetst. Vincent snapt eigenlijk niet goed waarom het eerst redelijk goed goed ging tussen de twee, en August nu vrij vijandig tegen hem doet. Hij doet nu zijn uiterste best om uit te vinden wat er mis is en dit op te lossen zo goed en zo kwaad als hij kan.
    Alexander Alexander en Vincent zijn vrienden. Door hun gelijkende opvoeding in verband met hun bloedlijn en de verwachting de familietradities door te zetten hebben ze best wat overeen. Het probleem was ervoor zorgt dat Vincent toch wat terughoudend is, is dat Alexander heel overheersend kan zijn tegenover anderen. Nu is dit met Vincent nog niet gebeurt, maar hij houd er rekening mee dat hij voor iedereens veiligheid de vriendschap zal moeten verbreken bij de eerste tekenen dat Alexander wel probeert hem te domineren. Vincent is namelijk heel bang dat dit zijn dominante kant zal triggeren en een hele felle strijd zal veroorzaken, wat Vincent koste wat het kost wil voorkomen.
    Zuzana en Claudai Door het impulsieve karakter van beide meisjes is Vincent wat voorzichtig om een vriendschap met ze aan te gaan, gezien hij dat als een slechte en gevaarlijke karaktereigenschap ziet, zeker rond een jongen als hijzelf. Toch hebben de meisjes een speciaal plekje in zijn hart. Door hun gemeenschappelijke afkomst, pureblood families uit voormalig Tsjecho-Slowakije, kent hij hun familie vrij goed. Als kind was hem geleerd dat hun vader uitschot was, maar dat heeft hij nooit goed begrepen. Toen hij eenmaal een sterk vermoeden kreeg dat de vader de meisjes mishandelde, doordat hij blauwe plekken op de meisjes heeft gezien bij trainingen net na de vakantie op rare plekken en hun onwil om erover te praten, beschouwd hij hem ook als uitschot, nog voor hij verafschuwing van hem kreeg door zijn keuze voor een partner. De meisjes zelf hebben het er nooit met hem over gehad. Toch probeert hij de meisjes wat te beschermen voor zover hij dat kan, wat niet heel veel is, maar goed. Tijdens de Quidditch trainingen en wedstrijden pakt hij hen, net als de rest van het team, hard aan, maar achteraf voelt hij zich, door zijn kennis over hun thuissituatie, vaak heel schuldig als hij harde woorden heeft gebruikt, en probeert zich dan ook altijd zo discreet mogelijk te verontschuldigen, door ze bijvoorbeeld wat lekkers toe te stoppen. Met Zuzana is Vincent toch een stuk closer dan met haar zus. Dit komt door een project wat ze in het begin van hun schooljaren samen hebben gedaan, en sindsdien zijn ze verrassend close. Zij is ook een van de weinigen wie Vincent echt vertrouwd en wie Vincent ooit wel een keer naar zijn huis zal durven uitnodigen, wat hij eigenlijk nooit zal doen. Dit ligt er misschien ook wel aan dat hij over de jaren een crush op haar heeft ontwikkeld, maar niet goed weet wat hij ermee aan moet of hoe hij het aan haar moet laten merken, zeker niet in zijn normale ongemakkelijke staat van zijn.
    Dimitri Hij en Vincent liggen elkaar niet zo lekker. Ze respecteren elkaar als atleten, maar meer is het ook niet. De chaos die Dimitri met zich meebrengt maakt Vincent compleet gek. Ze meiden elkaar grotendeels dus maar gewoon.
    Iza Iza is Vincent's nichtje. Zo kennen ze elkaar via de familie, en dus ook de stereotypes die daaraan bevestigd zijn over elkaar, maar meer is het eigenlijk niet.


    Dit heb ik tot nu toe voor relaties voor Vincent.

    Wil iemand er nog bij, dan hoor ik het graag


    Bowties were never Cooler

    Manuello en Vincent vrienden? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Okii c: ( ik zit op mijnn mobiel, dus rollen bekijen is moeilijk :'') )

    August en Gabi zitten beiden in Hallestrom maar zij is een halfbloed. Misschien dat hij dat soms door de vingers ziet soor vriendelijk te doen maar meer njet. Ze is te eigenwijs om haar te manipuleren dus probeert hij wel een andere manier te vinden om haar 'nuttig te maken'. Ze is wel knap dus dar waardeert hij wel hoewel hij slimmer wil zijn dan haar.

    Manuello en Gabriëla is dan weer wat anders. Ik denk dat hij voornamelijk nieuwsgierig zou zijn naar haar dagboek en het best wel eens zou kunnen dat hij haar sleutel probeert te bemachtigen ofso ookal bedoeld hij het speels. Ze is zeker aantrekkelijk dus een flirt van zijn kant zie ik ook wel gebeuren

    ( sla me niet, ik vind het vreselijk om August zijn gedacht over anderen te schrijven :') i am going to love/hate him so much)

    @Clarick

    Is goed!


    Ik haat het niet. Ik heb slechte humor, I knoop. Maar toch vind ik t ergens grappig xd. Ik denk dat Gabriëla en august aan elkaar gewaagd zijn
    Waarschijnlijk zou ze wel een aantal felle maar scherpzinnige opmerkingen zijn kant op vuren maar rmss is het wel leuk als frenemies?

    Je idee van manuello en Gabrielle vind ik wel top (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    MikeGClifford schreef:
    (...)

    Dit heb ik tot nu toe voor relaties voor Vincent.

    Wil iemand er nog bij, dan hoor ik het graag


    MIRIAAMM... Ik heb evt Gabriëla voor je? Page 8


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya