• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 17:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And of course you did. The worst thing is that I am not even surprised. I knew this shit would happen.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 14:00 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh my god, can you stop.


    kindness is never a burden.

    god you're stupid


    i put the fun in funeral

    Hmhmhm. Kerstchocola is godenvoedsel.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    I don't think you even know how much this bothers and hurts me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tamaki schreef:
    Oh my god, can you stop.


    "Schrijf een verhaal met hetzelfde hoofdthema als in het boek van minstens 500 woorden" aka neem een oude SA die je op quizlet hebt staan met gaye personages en je boekverslag is af tadaaa

    EDIT; blijkbaar is mijn SA-collectie veel te klein. Heb ik de ballen om een perciver fanfic te nemen en gewoon de namen te veranderen? altijd een poging waard

    EDIT 2; nevermind al mijn schrijfsels zijn prut en ik ga nieuwe prut schrijven ugh moeite

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 14:18 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Well fuck you. :')


    help

    Wiarda schreef:
    "Schrijf een verhaal met hetzelfde hoofdthema als in het boek van minstens 500 woorden" aka neem een oude SA die je op quizlet hebt staan met gaye personages en je boekverslag is af tadaaa

    EDIT; blijkbaar is mijn SA-collectie veel te klein. Heb ik de ballen om een perciver fanfic te nemen en gewoon de namen te veranderen? altijd een poging waard


    Oh mijn God, Jip, subtiel Perciver verwerken in schoolwerk was mijn hele middelbare schoolcarrière lang mijn secundaire doel (na slagen). Dit klinkt bijna als een te mooie kans op te laten gaan. :Y)
    Aan de andere kant - moet je hiervan een digitale versie inleveren? Want als je docent een plagiaatscanner gebruikt, zullen ze waarschijnlijk je Q-account op die manier vinden en weten dat dit niet origineel voor je boekverslag is geschreven.

    Edit: "Al mijn schrijfsels zijn prut" is een grove leugen, maar iets nieuws schrijven is vermoedelijk een goed plan. Succes!

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 14:20 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh mijn God, Jip, subtiel Perciver verwerken in schoolwerk was mijn hele middelbare schoolcarrière lang mijn secundaire doel (na slagen). Dit klinkt bijna als een te mooie kans op te laten gaan. :Y)
    Aan de andere kant - moet je hiervan een digitale versie inleveren? Want als je docent een plagiaatscanner gebruikt, zullen ze waarschijnlijk je Q-account op die manier vinden en weten dat dit niet origineel voor je boekverslag is geschreven.

    Edit: "Al mijn schrijfsels zijn prut" is een grove leugen, maar iets nieuws schrijven is vermoedelijk een goed plan. Succes!

    Een digitale versie inleveren hoeft gelukkig niet, maar helaas is mijn docente wel zo'n type dat misschien in een rare bui dingen toch gaat opzoeken en per ongeluk op Quizlet terechtkomt. :x Nu heb ik alleen geen idee waar ik over moet schrijven, want het enige waar ik me aan moet houden is dat het hoofdthema homoseksualiteit moet zijn. Te veel vrijheid. D:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    When you're watching a cartoon you watched as a little girl, and you still think that it's awesome. :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben de laatste dagen zo geïrriteerd en ik weet niet waarom. Ik heb het gevoel dat ik elk moment kan gaan knappen maar dat wil ik écht niet laten gebeuren want ik weet hoe dat dan gaat aflopen. #fml D:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb het zo kouuuud.


    Your make-up is terrible

    Allemaal leuk en wel, historische onderzoeken, maar ik word zo verdrietig van dit onderwerp.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik weet niet hoe ik me moet voelen bij deze oreo peanut butter editie.


    Feel the fire, but do not succumb to it.