• Topic 1 —
    Topic 2 —

    Omdat zeiken leuk is, vond ik een tweede topic wel gepast.

    Om aan te haken op all day zeiken..

    What grinds your gears?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2015 - 13:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grassi schreef:
    Oortjes waarvan gezegd wordt dat ze lang meegaan, je twintig euro voor betaalt en met veel tact behandeld, maar twee weken later alsnog kapot gaan zonder goede duidelijke reden! Fuck. That.
    De duivel speelt spelletjes met mij. Nou, hij is erin geslaagd.


    Ik heb eens 4 setjes in een week kapot gekregen... Altijd de linkerkant!


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Ik heb eens 4 setjes in een week kapot gekregen... Altijd de linkerkant!


    Jij bent ook gewoon onhandig met die dingen volgens mij xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feyre schreef:
    (...)

    Jij bent ook gewoon onhandig met die dingen volgens mij xd.


    Niet waar ;o Ik deed er amper iets mee.


    Your make-up is terrible

    Hoofdpijn D:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Needles schreef:
    (...)

    Ik heb eens 4 setjes in een week kapot gekregen... Altijd de linkerkant!

    Ja, de linkerkant is evil! Maar ik vind het ook gewoon zo ironisch dat de oortjes die ik voor zo'n twee euro bij de Action koop en van goede kwaliteit zijn zo'n twee maanden meegaan terwijl ik ze niet gek aardig behandel. Maar de oortjes die ik bij de Media Markt koop voor twintig euro, die van dezelfde kwaliteit zijn, behandel ik met veel tact en gaan alsnog in twee weken dood.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mensen die 2 uur 's nachts besluiten dat ze moeten gillen omdat er een muis bij ze in huis is.
    Thanks mom, thanks


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Ik haat de onduidelijk haat van mijn school bij praktisch elke opdracht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mensen die zelf stick and poke tattoos zetten of ze laten zetten door vrienden die geen benul hebben wat ze nu eigenlijk doen.. Stop it. Hetzelfde geldt voor piercings die zelf gezet worden of door mensen die geen piercer zijn. Wil je echt een infectie of een scheve piercing omdat je een paar tientjes wil besparen? Edgy, maar verschrikkelijk dom.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sleutels die afbreken.
    Echt, hoe krijg ik het voor elkaar

    Boodschappen moeten doen terwijl niemand een idee heeft wat 'ie vanavond wil eten. Argh, nu komt het weer op mij aan en ik heb zelf ook geen idee!


    everything, in time

    Feyre schreef:
    Ik haat de onduidelijk haat van mijn school bij praktisch elke opdracht.

    Second this. HBO in a nutshell.


    No growth of the heart is ever a waste

    Meraki schreef:
    Boodschappen moeten doen terwijl niemand een idee heeft wat 'ie vanavond wil eten. Argh, nu komt het weer op mij aan en ik heb zelf ook geen idee!


    Pasta met verse groenten en gehakt ftw


    Sarah = ongewoon sexy

    Doofenshmirtz schreef:
    Sleutels die afbreken.
    Echt, hoe krijg ik het voor elkaar

    Dat vraag ik me nu ook af, hahah. Hoe komt dat nou weer?

    ---

    Herfstvakanties waarin je alsnog aan school moet denken omdat dadelijk je toetsweek begint.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Waar bemoei jij je mee?


    Caution first, always.

    Mensen die hun beloftes niet nakomen.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.