Wiarda schreef:
(...)
Wauw, een wilde fanfic trope in het echte leven. Zomaar. :'D
Pretty much, ja. :'D Het internet is al overgenomen door fanfic, nu langzamerhand alles daarbuiten.
Velvetoscar schreef:
(...)
Nee. Docenten zeggen nergens iets van, behalve als je tegen hen in gaat (met redelijke argumenten). Het is echt heel kut, want hij kan alleen maar daarover praten. Oh ja, er is ook een docent die gewoon vrolijk meedoet. Welkom op de grrreformeerde school Greijdanus waar iedereen homofobisch, seksist en racistisch kan zijn zonder dat er ook maar iets over gezegd wordt. Happy days !
Oh God.
De enige troost die ik kan bieden is dat iedere school volgens mij wel minstens één zo'n docent en leerling heeft. Ik had één geschiedenisdocente die een keer een leerling "homo" hoorde zeggen op niet zo'n leuke manier en hem in erg duidelijke woorden vertelde dat ze dat niet oké vond en dat er bij de vorige lerarenvergadering blijkbaar een zero tolerance beleid voor dat soort dingen was afgesproken, maar letterlijk de volgende dag plaagde mijn aardrijkskundeleraar iemand met zijn "homoachtige trekjes" en ik was een beetje van ???
Maar goed, sterkte, in ieder geval. Dat soort mensen zijn vreselijk vervelend.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan