• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    Yeah, zo kom je er wel weer achter wie je vrienden zijn.


    This. Maar dan wek in positieve zin (:

    Wiarda schreef:
    (...)

    Wauw, een wilde fanfic trope in het echte leven. Zomaar. :'D


    Pretty much, ja. :'D Het internet is al overgenomen door fanfic, nu langzamerhand alles daarbuiten.



    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Nee. Docenten zeggen nergens iets van, behalve als je tegen hen in gaat (met redelijke argumenten). Het is echt heel kut, want hij kan alleen maar daarover praten. Oh ja, er is ook een docent die gewoon vrolijk meedoet. Welkom op de grrreformeerde school Greijdanus waar iedereen homofobisch, seksist en racistisch kan zijn zonder dat er ook maar iets over gezegd wordt. Happy days !


    Oh God. D: De enige troost die ik kan bieden is dat iedere school volgens mij wel minstens één zo'n docent en leerling heeft. Ik had één geschiedenisdocente die een keer een leerling "homo" hoorde zeggen op niet zo'n leuke manier en hem in erg duidelijke woorden vertelde dat ze dat niet oké vond en dat er bij de vorige lerarenvergadering blijkbaar een zero tolerance beleid voor dat soort dingen was afgesproken, maar letterlijk de volgende dag plaagde mijn aardrijkskundeleraar iemand met zijn "homoachtige trekjes" en ik was een beetje van ???
    Maar goed, sterkte, in ieder geval. Dat soort mensen zijn vreselijk vervelend.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Well, tot zover m'n eerste echte verhaaltje op Q. Al ist een short en verre van serieus haha. Toch wel redelijk zenuwachtig betreft de meningen :/
    Maar ik hoop dat ik hierdoor "de ballen" krijg om mijn verhaal straks online te gooien c:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 20:58 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Square schreef:
    (...)

    Oh God. D: De enige troost die ik kan bieden is dat iedere school volgens mij wel minstens één zo'n docent en leerling heeft. Ik had één geschiedenisdocente die een keer een leerling "homo" hoorde zeggen op niet zo'n leuke manier en hem in erg duidelijke woorden vertelde dat ze dat niet oké vond en dat er bij de vorige lerarenvergadering blijkbaar een zero tolerance beleid voor dat soort dingen was afgesproken, maar letterlijk de volgende dag plaagde mijn aardrijkskundeleraar iemand met zijn "homoachtige trekjes" en ik was een beetje van ???
    Maar goed, sterkte, in ieder geval. Dat soort mensen zijn vreselijk vervelend.

    Ja, dat is waar. Maar ja. Ah, de duidelijke afspraken tussen leraren altijd. Heerlijk. ''We zitten op één lijn.'' Hmm, sure. Dat is dan wel een hele scheve lijn. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja maar op een psychologisch level hè, wat is nou de voldoening die je krijgt door mij dick pics te sturen? Ik snap dat onze hele conversatie over seks ging, maar dit was niet echt mijn doel? Was het jouw doel? Waarom? Hoezee, nu heb ik je piemel gezien. Feest? ???

    Ik geloof dat die foto me zelfs nog 20% gayer heeft gemaakt. :')

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 21:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Bijna al mijn docenten komen uit het buitenland, struggles of ik mailtjes nou in het Nederlands of in het Engels moet typen (':


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Okay geweten, volgende keer zal ik weer naar je gaan luisteren, deal?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oke deze twee dagen waren echt zwaar zeg o.o
    Nu even relaxen. Wow... morgen gelukkig ook een uurtje later beginnen. Hopelijk slaap ik vannacht wel goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velvetoscar schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar. Maar ja. Ah, de duidelijke afspraken tussen leraren altijd. Heerlijk. ''We zitten op één lijn.'' Hmm, sure. Dat is dan wel een hele scheve lijn. :')


    Haha, die scheve lijn maakte me even erg aan het lachen. Alle leraren op een wipwap. :'D



    Wiarda schreef:
    Ja maar op een psychologisch level hè, wat is nou de voldoening die je krijgt door mij dick pics te sturen? Ik snap dat onze hele conversatie over seks ging, maar dit was niet echt mijn doel? Was het jouw doel? Waarom? Hoezee, nu heb ik je piemel gezien. Feest? ???

    Ik geloof dat die foto me zelfs nog 20% gayer heeft gemaakt. :')


    Oh god, ongevraagde dick pics? Wow, ew. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    Ja maar op een psychologisch level hè, wat is nou de voldoening die je krijgt door mij dick pics te sturen? Ik snap dat onze hele conversatie over seks ging, maar dit was niet echt mijn doel? Was het jouw doel? Waarom? Hoezee, nu heb ik je piemel gezien. Feest? ???

    Ik geloof dat die foto me zelfs nog 20% gayer heeft gemaakt. :')


    Ongevraagde dick pics (voor zover er überhaupt gevraagde dick pics bestaan) maken iedereen een beetje gay. De natuurlijke reactie erop is vergelijkbaar met degene die je hebt als er een dikke zwarte spin over je arm kruipt. Buiten de slaapkamer kunnen geslachtsdelen verrassend afschrikwekkend zijn.


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Ongevraagde dick pics (voor zover er überhaupt gevraagde dick pics bestaan) maken iedereen een beetje gay. De natuurlijke reactie erop is vergelijkbaar met degene die je hebt als er een dikke zwarte spin over je arm kruipt. Buiten de slaapkamer kunnen geslachtsdelen verrassend afschrikwekkend zijn.


    ..En desondanks blijft het mannen hun "grootste" trots


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    BlueJays schreef:
    Bijna al mijn docenten komen uit het buitenland, struggles of ik mailtjes nou in het Nederlands of in het Engels moet typen (':


    Zijn je vakken in het Nederlands of in het Engels? Als voertaal van het vak Engels is, is dat waarschijnlijk de beste keuze voor mailtjes, tenzij je zeker weet dat de docent Nederlands is of heel goed Nederlands spreekt. Als het vak Nederlands is, kun je gewoon voor Nederlands gaan, want dan zou de docent dat sowieso goed moeten kunnen (in theorie dan, hehe). ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh fijn. Ik word weer overal genegeerd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altijd leuk om te zien hoe bijna elke meisje op Q aandacht wilt van jongens op Q. :')


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lmao.


    Caution first, always.