• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Brightandlight schreef:
    (...)

    Succes, je hebt vast een gevoel hoe het zal lopen toch, en mannen zijn daar ook vaak wel doorzichtig in (vind ik). alvast veel plezier en gefeliciteerd wanneer het ook mag zijn (-:

    Dankjewel! En ik ben deze vrijdag jarig, haha. (: Ik haat vrienden die collages met belachelijke foto's van jou op Facebook posten wanneer je jarig bent, hahaha


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat is erg herkenbaar, ja. Vooral vervelend omdat docenten soms echt reacties zonder hoofdletters of punten terugsturen, terwijl je als student over iedere komma twijfelt.
    Maar ik zou dan voor de zekerheid voor een Engels berichtje gaan en desnoods gewoon een passende aanhef en afsluiting googlen. :'D De meeste docenten zijn, in mijn ervaring, niet streng met dat soort dingen. Het gaat er vooral om dat ze de inhoud kunnen begrijpen.

    Het ging in dit geval ook maar om huiswerk opsturen, dus het zal wat dat betreft ook wel niet zo heel veel uitmaken wat ik in het berichtje zet, maar ik ga daar dan toch over nadenken. Ik heb het nu inderdaad maar gewoon in het Engels gedaan. (:

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 23:03 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Sommige dingen heb ik gewoon allang opgegeven...


    Your make-up is terrible

    Ik krijg het ook echt altijd voor elkaar om te kibbelen met de jongens die ik potentieel leuk vind.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Giraffe schreef:
    (...)
    Dankjewel! En ik ben deze vrijdag jarig, haha. (: Ik haat vrienden die collages met belachelijke foto's van jou op Facebook posten wanneer je jarig bent, hahaha


    Jij hebt zoveel geluk dat ik je niet in real life ken. (cat)

    Na vandaag ben ik het zeker. Elke dag die ik doorbreng met mijn beste vriendin wordt uiteindelijk verpest door mijn ouders. Altijd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sad again.. Well, ik ga maar slapen. Tijd voor een time out in deze achtbaan van emoties. En dan ben ik nog niet eens ongesteld ofzo haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Apparently it has become only yours.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe dit echt nooit meer.


    Your make-up is terrible

    Godverdomme ik wil echt geen brood op school eten. Het is zo plakkerig en vies en ugh. Nee. Dan maar niets of een broodje van 't winkeltje. Maar ik wil gezond eten. Maar brood is niet echt gezond. Maar


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I'm such a fat dissapointment.


    Your make-up is terrible

    I still love you, I think.

    hahah mijn leven is een grap. maar ondanks alles is die grap toch grappiger als jij er bent


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wil iemand mijn verkoudheid overnemen please...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zin in vanavond c: Al baal ik nog steeds..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Met alle respect, meneer en mevrouw roostermaker, maar wat de fuck bezielt jullie om alle buitengymlessen in de regen door te laten gaan als mensen toch al zo snel ziek worden deze maanden? Het nut daarvan is... ???


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.