• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Duivelsgebroed schreef:
    En dan zeggen vrouwen dat mannen soms erg zijn.. dit is ook best gewaagd via FB



    Ieuw, geen stijl (cat)


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Giraffe schreef:
    Ik ben echt al een paar weken of zo wanhopig verslaafd aan Where Are Ü Now van Justin Bieber, like what the hell. Ik haat Justin Bieber, ik haat Skrillex, maar het is en blijft zo hard mijn lievelingsliedje op dit moment. I'm a bit scared. o,o


    Zoooo herkenbaar, niet met JB, maar heb wel enkele guilty pleasures


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Verkeerde dag uitgekozen om te gaan shoppen. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Please let me breathe.

    Bwuh.


    take me back to the basics and the simple life

    Ik wil niet dat stomme interview doen, ik wil niet aan die stomme opdracht werken, ik wil niet rijles hebben vanmiddag en ik wil niet werken vanavond. Ik wil gewoon de hele dag niks doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom ben ik niet lichamelijk ziek? Nu moet ik het doen met iets wat letterlijk tussen mijn oren zit en door niemand in mijn omgeving begrepen kan worden. Daarnaast zal "Ik voel me vandaag niet stabiel genoeg voor school" nooit een geldige reden zijn om thuis te blijven, terwijl ik oprecht denk dat ik mezelf wat aan ga doen als het zo doorgaat.

    Monet schreef:
    Waarom ben ik niet lichamelijk ziek? Nu moet ik het doen met iets wat letterlijk tussen mijn oren zit en door niemand in mijn omgeving begrepen kan worden. Daarnaast zal "Ik voel me vandaag niet stabiel genoeg voor school" nooit een geldige reden zijn om thuis te blijven, terwijl ik oprecht denk dat ik mezelf wat aan ga doen als het zo doorgaat.


    Het is ergens gewoon triest dat er zo weinig begrip is daarvoor.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Monet schreef:
    Waarom ben ik niet lichamelijk ziek? Nu moet ik het doen met iets wat letterlijk tussen mijn oren zit en door niemand in mijn omgeving begrepen kan worden. Daarnaast zal "Ik voel me vandaag niet stabiel genoeg voor school" nooit een geldige reden zijn om thuis te blijven, terwijl ik oprecht denk dat ik mezelf wat aan ga doen als het zo doorgaat.


    Mentale ziektes zijn wél fysiek. Als je je hersens scant, kan je zien dat er iets mis mee is want je hersens zijn ziek. Veel mensen kunnen het inderdaad niet begrijpen, maar het helpt soms wel als je validatie van een psycholoog kan krijgen, is dat een optie, of heb je dat al gehad?


    Your make-up is terrible

    Bwuuh, het is weer zover dat mijn maandelijkse krampen s ochtends vallen en zo erg zijn dat ik niet naar school ga, omdat ik me daar te kut voor voel.
    En nu voel ik me natuurlijk bijna weer helemaal oké.


    Stenenlikker

    Wth, 16 jaren lang nog nooit een bloedneus gehad, en nu plotseling midden in de klas wel een? Thanks nose....

    Dawnguard schreef:
    Bwuuh, het is weer zover dat mijn maandelijkse krampen s ochtends vallen en zo erg zijn dat ik niet naar school ga, omdat ik me daar te kut voor voel.
    En nu voel ik me natuurlijk bijna weer helemaal oké.


    Ik ben de pil gaan gebruiken door deze reden, het leek altijd net alsof iemand met een zaag bezig was daar beneden :"D

    Misschien een idee voor jou? En als je het al doet, een andere pil?


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Ik voel me zo schuldig als ik mensen over mijn problemen vertel...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Brightandlight schreef:
    (...)

    Ik ben de pil gaan gebruiken door deze reden, het leek altijd net alsof iemand met een zaag bezig was daar beneden :"D

    Misschien een idee voor jou? En als je het al doet, een andere pil?


    Ik was sowieso al van plan om aan de pil te gaan nu ik een vriendje heb ;')
    Maar ik heb normaal nooit zo veel last. Ik slik twee paracetamol en het gaat dan wel. Maar heel af en toe heb ik zo'n moment dat ik het s ochtends even echt niet trek. Vorige keer dat ik dat had, was dacht ik anderhalf jaar geleden.


    Stenenlikker

    Ok, ik wil naar huis.


    Caution first, always.