• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

26 - 02 - '16

Velvetoscar schreef:
    Zo'n jongen op school zit al twee dagen lang aan een stuk door homofobische opmerkingen te maken en te praten over homo's en homo zijn in het algemeen en ik vind het heel erg vervelend. En sowieso, wat boeit het jou dat er mensen zijn die op hetzelfde geslacht vallen? It's no big deal, dus stop er maar over.

Oh God, dat klinkt vreselijk. D: Zeggen docenten er niets van?
    Aan de andere kant heb ik letterlijk gisteren nog levend bewijs gekregen voor de volkswijsheid dat de meest homofobische mensen vaak zelf gewoon ergens in Narnia zitten. Wie weet is het een teken. :')

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

Aan de andere kant heb ik letterlijk gisteren nog levend bewijs gekregen voor de volkswijsheid dat de meest homofobische mensen vaak zelf gewoon ergens in Narnia zitten. Wie weet is het een teken. :')

Wauw, een wilde fanfic trope in het echte leven. Zomaar. :'D

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Waarom gaan altijd de papieren waarvan ik zeg 'Dit is een belangrijk document, gooi het niet weg!' verloren? :/

If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

Square schreef:
    (...)

Nee. Docenten zeggen nergens iets van, behalve als je tegen hen in gaat (met redelijke argumenten). Het is echt heel kut, want hij kan alleen maar daarover praten. Oh ja, er is ook een docent die gewoon vrolijk meedoet. Welkom op de grrreformeerde school Greijdanus waar iedereen homofobisch, seksist en racistisch kan zijn zonder dat er ook maar iets over gezegd wordt. Happy days !

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

WAT. Na een week nog bezig met de productie? Dat zouden 3 dagen moeten zijn assholes! Dat word sowieso een week langer wachten op mijn mooie trui. Ugh stomme Redbubble

Brightandlight schreef:
    Het nieuwe nummer van Stromae is echt zo mooi en gevoelig D:

Dit nummer wil ik best graag eens aan een behoorlijk respectloze bitch tonen. Dat meisje (ongeveer een jaar jonger dan ik), schold namelijk op de WatsApp met kanker, waarop vervolgens een jongen (vriend van mij) zei dat hij dat niet wilde, aangezien zijn vader daaraan was overleden. Daarop zegt het meisje dat ze zelf mag weten wat ze zegt. Like, WHAT THE FUCK?

Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

Jorah schreef:
    WAT. Na een week nog bezig met de productie? Dat zouden 3 dagen moeten zijn assholes! Dat word sowieso een week langer wachten op mijn mooie trui. Ugh stomme Redbubble

Told you. ;c Een 'leerling' van huiswerkbegeleiding had zo ook een paar weken op een telefoonhoesje moeten wachten. ;c

Caution first, always.

Akise schreef:
    Waarom gaan altijd de papieren waarvan ik zeg 'Dit is een belangrijk document, gooi het niet weg!' verloren? :/

Herkenbaar ;c

Such a useless spell.

Blurryface schreef:
    (...)
    Told you. ;c Een 'leerling' van huiswerkbegeleiding had zo ook een paar weken op een telefoonhoesje moeten wachten. ;c

I know maar anderen die het hadden gebruikt zeiden daar geen last van te hebben gehad ):

Mijn handen doen pijn, mijn rug doet pijn, mijn hoofd doet pijn. Hou op, alsjeblieft. D: Ik ben geen 80 geworden.

Your make-up is terrible

Jorah schreef:
    (...)

I know maar anderen die het hadden gebruikt zeiden daar geen last van te hebben gehad ):

Mwuh. :c
    Hier. ;c

-

Ugh, jullie zijn zo irritant samen.

[ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 19:56 ]

Caution first, always.

I /told/ you to ask her. Don't ask me now, hours later. For fuck's sake, will you just listen for once.

kindness is never a burden.

Okay, screw Engels. Ik heb alles af op 1 opdracht na. But seriously, denkt ze dat we geen leven hebben dat we een filmpje van een uur moeten kijken en daar een of anders mini essay over moeten schrijven en dat vandaag opgeven voor morgen. Geef ons daar dan gwn een bloody weekend voor. Ik moet alleen niet vergeten de kaartjes voor morgen uit te printen en dan is m'n lijstje voor vandaag afgewerkt.

"A good book is always good, no matter how many times you've read it."

Backbiter schreef:
    Okay, screw Engels. Ik heb alles af op 1 opdracht na. But seriously, denkt ze dat we geen leven hebben dat we een filmpje van een uur moeten kijken en daar een of anders mini essay over moeten schrijven en dat vandaag opgeven voor morgen. Geef ons daar dan gwn een bloody weekend voor. Ik moet alleen niet vergeten de kaartjes voor morgen uit te printen en dan is m'n lijstje voor vandaag afgewerkt.

Proud of you!

Pretty is just a pretty word.

Backbiter schreef:

Ah, 't zelfde type mens als die vrouw van maatschappijleer die je één dag de tijd geeft om twee hoofdstukken te maken.

He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.