Brightandlight schreef:
(...)
Ik denk dat ze gewoon zeker willen weten of het wel goed en groot genoeg is. Heb er door bepaalde apps ook wat gekregen, maar Gadver, echt.
Want hoe de PEEP moet je reageren op zo'n foto
Met een ander ongevraagd plaatje. :')
BlueJays schreef:
(...)
De colleges worden meestal in het Engels gegeven, gedeeltelijk omdat de boeken ook in het Engels zijn en gedeeltelijk omdat niet alle docenten even goed Nederlands spreken. Volgens mij verschilt het een beetje per persoon hoe goed hun Nederlands is. Het is in principe zo dat we wel gewoon in het Nederlands vragen mogen stellen en huiswerk mogen doen (hoewel ik zelf automatisch in het Engels overschakel als de opdrachten toch in het Engels staan) en er wordt tijdens de colleges zo af heen en weer wordt geschakeld tussen Nederlands en Engels. Ik vind het in principe ook niet zo'n probleem om een e-mail in het Engels te typen, maar ik ga dan altijd zo twijfelen over hoe ik die moet beginnen of afsluiten.
Haha, dat is erg herkenbaar, ja. Vooral vervelend omdat docenten soms echt reacties zonder hoofdletters of punten terugsturen, terwijl je als student over iedere komma twijfelt.
Maar ik zou dan voor de zekerheid voor een Engels berichtje gaan en desnoods gewoon een passende aanhef en afsluiting googlen. :'D De meeste docenten zijn, in mijn ervaring, niet streng met dat soort dingen. Het gaat er vooral om dat ze de inhoud kunnen begrijpen.
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan