• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Ik weet niet meer wat ik moet denken of vinden, wat mijn doel is, waartoe ik in staat ben, wat ik met jou moet, wat ik met mezelf moet, wat ik wil met deze wereld, en bovenal, wie ik ben.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mehhh. Iedereen lijkt zich slecht te voelen de afgelopen tijd en het breekt mijn hart een beetje dat ik niet bij jullie allemaal persoonlijk langs kan gaan voor een knuffel en wat koekjes en badeendjes. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jij hebt makkelijk praten, met je ''je moet er gewoon bij staan en een beetje meepraten''. Dat is nou precies wat ik niet durf. Niet kan. Godverdomme, je snapt anderen ook echt nooit.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tijd om alles weer op het juiste spoor te krijgen. Lastig.


    Your make-up is terrible

    Waarom 'week tegen pesten'? Waarom niet 'altijd tegen pesten'? Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Schattigheid eerste klas. Ik wou dat we legaal een relatie konden hebben. Hoe kom ik er nu ooit achter wat je van mij vind?

    // Hoe ga ik vandaag mijn nagels lakken?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 19:28 ]

    Get confused. Mijn hoofd is vol en leeg tegelijk. Feels weird. Onbekend. Not the kind of confused I'm used to. En ik wilde nog iets zeggen, maar wist niet wat...So come to an end. Dit lost niks op.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Random jankbuien, oké dan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een onbegrip. Als je niks vriendelijks te zeggen hebt, hou dan alsjeblieft je mond gewoon gesloten.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Moomin schreef:
    Schattigheid eerste klas. Ik wou dat we legaal een relatie konden hebben. Hoe kom ik er nu ooit achter wat je van mij vind?

    // Hoe ga ik vandaag mijn nagels lakken?


    Gewoon, nagellak pakken en erop doen. Duh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfff, iedereen gebruikt tegenwoordig zoveel onzin. Stiekem ben ik blij dat ik zo'n moeilijke huid heb en alleen maar het "simpele" water hoef te gebruiken.
    -
    En toen werd de lucht ineens heel erg donker D:


    Deep inside, I've never felt alive

    7.3 is okay.. Had toch liever een 8 gehad :/ Naja eigen schuld.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    Random jankbuien, oké dan.


    Oh no, Jip. :c




    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gezellig joh, Masterchef kijken tijdens het eten. Natuurlijk nodig je mijn neef uit tijdens het eten, zodra jij je pizza ophebt komt hij langs, gaat de tv op pauze en zit ik in mijn eentje in het donker mijn pizza op te eten.


    Your make-up is terrible

    Gawd, ga uit mijn hoofd. Woensdagavond zie ik je weer en asdfgghjkl you're way too cute for me. C: en je knuffels duren zo heerlijk lang en je bent grappig en slim en zodra je me ziet stop je je gesprek en kom je op me af eb ik doe dat ook maar verder is dr niks tussen ons en meh ik ben te laf je mee uit te vragen plus ik ken je nog niet zo lang en buh waarom ontwikkel ik een crush op je damn you're perfect en dit is de langste zin ooit ofseu. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •