• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    No, my glasses aren't real. Yes, my piercing is real. Yes, my hair turned green. No, I didn't do it on purpose.


    kindness is never a burden.

    Wiarda schreef:
    Ja maar op een psychologisch level hè, wat is nou de voldoening die je krijgt door mij dick pics te sturen? Ik snap dat onze hele conversatie over seks ging, maar dit was niet echt mijn doel? Was het jouw doel? Waarom? Hoezee, nu heb ik je piemel gezien. Feest? ???

    Ik geloof dat die foto me zelfs nog 20% gayer heeft gemaakt. :')

    That guy be like: Hey, I dick you, do you dig me? lololol. (Sorry, I had to make that one. I know, lame :'D)

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 11:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eddard schreef:
    (...)
    No! Ik heb juist zoveel bewondering voor jou, hoe je zoveel bent afgevallen en ondanks dat je wel eens terugviel altijd weer terug op schema kwam. Heel stille bewondering, maar bij deze dan.


    Je moet geen bewondering voor mij hebben, ik heb alleen hele slechte eetgewoontes. Mijn gewicht fluctueert enorm hierdoor, ik heb niet eens meer een normaal schema.


    Your make-up is terrible

    Waarom slaat mijn faalangst altijd op het verkeerde moment toe?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Zucht, ik mis haar...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Shit, krijg wat! Nooo, damn! D: Kutzooi, dit was niet de bedoeling! D: daaaaaaamn, damndamndamndamndamn! Sukkel die ik ben! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een nieuwe jas, woohoo.


    26 - 02 - '16

    SonOfGondor schreef:
    Zucht, ik mis haar...



    Stille supportknuffel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)


    Stille supportknuffel.


    Dank je (:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het moment dat je al drie prologen hebt geschreven maar elke keer maar niet tevreden er mee bent en dus voor de zoveelste keer de backspace ingedrukt houd.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik word hier zo moe van.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    To write or not to write. Hmmm.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dit is moeilijker dan gedacht...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )



    26 - 02 - '16