• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    (...)

    Mentale ziektes zijn wél fysiek. Als je je hersens scant, kan je zien dat er iets mis mee is want je hersens zijn ziek. Veel mensen kunnen het inderdaad niet begrijpen, maar het helpt soms wel als je validatie van een psycholoog kan krijgen, is dat een optie, of heb je dat al gehad?


    I know, maar het is niet te zien van buiten, waardoor men het moeilijker vindt om in te zien dat je je niet goed genoeg voelt om iets te doen, je lichaam werkt immers redelijk normaal.
    En ja dat heb ik wel gelukkig, en daardoor zijn mijn ouders ook wel wat meer gaan begrijpen en accepteren dat het soms gewoon echt niet lukt, maar goed, het is nog steeds moeilijk. Ook omdat het een onderdeel van mijn behandeling is dat ik wel gewoon dingen blijf doen, en ze daar liever niet van afwijken.

    Ghehe, mijn riem kan weer een gaatje strakker. Goed teken, right? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    No, don't let this feeling take over you.


    Your make-up is terrible

    Dawnguard schreef:
    (...)

    Ik was sowieso al van plan om aan de pil te gaan nu ik een vriendje heb ;')
    Maar ik heb normaal nooit zo veel last. Ik slik twee paracetamol en het gaat dan wel. Maar heel af en toe heb ik zo'n moment dat ik het s ochtends even echt niet trek. Vorige keer dat ik dat had, was dacht ik anderhalf jaar geleden.


    Het kan af en toe ook wel erger zijn, hopelijk wordt het met de pil beter (-:


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Je zou Atlantis maar niet kennen. . . Een van de mooiste prinsesjes, if you ask me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom ben ik zo zenuwachtig? Dit heb ik al eerder gedaan, I can do it again

    I hate this feelings, I hate this life. But at the same time I love it.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Wth moet ik doen? :')


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Wth moet ik doen? :')


    Schrijven!

    Dat moment dat je je "opeens" minder happy voelt

    - "Hebben jullie nog met hem gepraat?"
    Je had me nirt uitgenodigd, weet je nog? Meh.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 15:25 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ben je je kamer aan het opruimen, vind je ineens 20 euries ik een vergeten verjaardagskaart. Lucky me (:

    Bwuh ik zeik de laatste tijd echt teveel hier. Misschien moet ik eens wat met mijn "dieptrieste" leven doen i.p.v. continu hier te gaan zeiken :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jorah schreef:
    (...)

    Schrijven!

    Haha het ging eigenlijk over een afspraak die ik had en het feit dat ik geen idee had waar ik moest wachten, of dat ik iets moet vragen aan iemand en toen ging ik stressen. :')

    -

    Naar huuuuuuuis. (;


    Caution first, always.

    Ik wordt ook gewoon keihard genegeerd. Bedankt. (cat)
    I can get so annoyed of that. Niet gezien, of gewoon overgeslagen? Te laag ingeschat? Wat? (cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)(cat)
    Godver. I haat dit.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Blurryface schreef:
    (...)
    Haha het ging eigenlijk over een afspraak die ik had en het feit dat ik geen idee had waar ik moest wachten, of dat ik iets moet vragen aan iemand en toen ging ik stressen. :')


    Daar was ik al bang voor, maar ik wilde het toch even proberen :Y)