• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Blurryface schreef:
    (...)
    Mwuh. :c
    Hier. ;c



    -

    Ugh, jullie zijn zo irritant samen.



    His smile makes everything better (:

    @Endress yaayy, iemand is trots op me ;D

    @Velvetoscar think so.. Docenten die denken dat je geen leven hebt zijn nogal hinderlijk :/ Ik wil op zich nog wel vragen of ze de opdracht naar maandag wilt verschuiven (niet dat ik er dan extreem veel tijd voor heb maar okay), maar anders ja sorry, dat gaat me nog eens twee uur kosten om dat te maken en er komt straks nu eenmaal bezoek :/

    - Ik word trouwens ook chag van de stereotypering in mijn Engelsboek. "Als je veel praat, heb je waarschijnlijk adhd of iets soortgelijks." Alsof adhd alleen maar druk en irritant is. Ja, ik kan nogal nonstop zitten praten en ja ik heb adhd. Gefeliciteerd werkboek, voel je je nu stoer ofzo? Niet iedereen die veel praat heeft meteen een of andere disorder en niet iedere adhd'er praat nonstop. Zijn er ook zat die dat juist teveel onderdrukken.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 20:08 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    @Endress yaayy, iemand is trots op me ;D

    @Velvetoscar think so.. Docenten die denken dat je geen leven hebt zijn nogal hinderlijk :/ Ik wil op zich nog wel vragen of ze de opdracht naar maandag wilt verschuiven (niet dat ik er dan extreem veel tijd voor heb maar okay), maar anders ja sorry, dat gaat me nog eens twee uur kosten om dat te maken en er komt straks nu eenmaal bezoek :/

    Verschrikkelijk hinderlijk. Ik krijg echt jeuk van sommige docenten, mijn god.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Zo'n dikke kramp in mijn voeten opeens dat ik mijn tenen niet meer durf te bewegen. Oh well. Altijd nog 10x beter dan baarmoederkramp. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omg, ik heb dingen gehoord over het nieuwe seizoen van Supernatural.. and it makes me curious as hell. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik voel me een beetje eenzaam vandaag.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik voel me een beetje eenzaam vandaag.


    Ik ook. Ook heb een heel schattig plaatje van een hond die ik naar niemand kan sturen.

    Deze:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik ook. Ook heb een heel schattig plaatje van een hond die ik naar niemand kan sturen.

    Deze:


    ohmygosh dank voor het delen die is leuk


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Furiosa schreef:
    Ik voel me een beetje eenzaam vandaag.


    Zoooo herkenbaar.. de enige met wie ik op dit moment praat, moet zo nodig voetbal kijken D:


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik ook. Ook heb een heel schattig plaatje van een hond die ik naar niemand kan sturen.

    Deze:



    Naawh.

    I have some cat for you.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dit konijn voor alle eenzame Q'ers



    OT: maak ik nu weer een uni fout? Wut? I dunno anymore. Problemen voor over 2 weken.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Backbiter schreef:
    @Endress yaayy, iemand is trots op me ;D

    @Velvetoscar think so.. Docenten die denken dat je geen leven hebt zijn nogal hinderlijk :/ Ik wil op zich nog wel vragen of ze de opdracht naar maandag wilt verschuiven (niet dat ik er dan extreem veel tijd voor heb maar okay), maar anders ja sorry, dat gaat me nog eens twee uur kosten om dat te maken en er komt straks nu eenmaal bezoek :/

    - Ik word trouwens ook chag van de stereotypering in mijn Engelsboek. "Als je veel praat, heb je waarschijnlijk adhd of iets soortgelijks." Alsof adhd alleen maar druk en irritant is. Ja, ik kan nogal nonstop zitten praten en ja ik heb adhd. Gefeliciteerd werkboek, voel je je nu stoer ofzo? Niet iedereen die veel praat heeft meteen een of andere disorder en niet iedere adhd'er praat nonstop. Zijn er ook zat die dat juist teveel onderdrukken.

    Wut? :')

    En hey, me hast ADHD too! ;D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    (...)
    Wut? :')

    En hey, me hast ADHD too! ;D


    Dat je volgens m'n werkboek Engels adhd of iets soortgelijks hebt als je veel praat ofzo. Maar ik heb echt een hekel aan dit soort stereotypering..

    En gezellig ;D

    - Ehh.. yolo? :')

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 20:51 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Yeah, zo kom je er wel weer achter wie je vrienden zijn.


    Your make-up is terrible

    Nou welkom allemaal in de ADHD squad van mensen met adhd die zich onbegrepen voelen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.