• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    I can't wait till this fucking shit day is over.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit voelt echt als hooikoorts, maar dat seizoen is afgelopen en de ramen zijn dicht. Ben ik dan nog ergens anders licht allergisch voor? Zo ja... wat, in vredesnaam? (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dit voelt echt als hooikoorts, maar dat seizoen is afgelopen en de ramen zijn dicht. Ben ik dan nog ergens anders licht allergisch voor? Zo ja... wat, in vredesnaam? (cat)

    Huisstofmijt is altijd nog een optie, want die fuckers zitten overal en nergens, maar jullie huis is zo schoon en niet-stoffig dat het ongeveer even waarschijnlijk is als een allergie voor spoken. (EDIT; althans, als super huisstofmijtallergiemens heb ik bij jullie alleen een keer geniesd om te hond, dus ik betwijfel of die mijt nou echt veel aanwezig is. :W)

    Of misschien heeft het nieuwe seizoen je gewoon te pakken en mag je je bij de verkouden zombies voegen. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 22:33 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    No, noooooo D:

    Junior! D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What the hell. Eva. Waarom ben je zo lui? Nu ga je dus een facking onvoldoende halen.

    Latijn sucks. Iedereen die denkt dat het leuk is: dat is het niet. Het is irritant. En hard werken. pft. (cat)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik mis Disneyland. ;c


    Caution first, always.

    En dan zeggen vrouwen dat mannen soms erg zijn.. dit is ook best gewaagd via FB


    Sarah = ongewoon sexy

    Well then, what the actual fuck.

    Want een volle week borstpijn, een slechte huid, concentratieproblemen en misselijkheid van te voren was nog niet genoeg. Immense buikpijn, verhoging, misselijkheid en darmproblemen tijdens de menstruatie zelf was ook nog niet voldoende. Nee, naast al die lichamelijke kwaaltjes mochten mijn hormonen me ook meteen twee weken van te voren in een diepe mentale put smijten? Ga me nou niet vertellen dat ik allemaal met ongesteldheid te maken had. Bijna teruggevallen op mesjes omdat toevallig twee weken later het bloed zou gaan stromen, ja, hallo. Dat is toch ook niet normaal meer. Als dit werkelijk de reden voor die dip was, ruk ik persoonlijk mijn eileiders eruit als ik voor de volgende keer geen pil weet te regelen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nee. Gewoon nee. Er MOET een nieuw seizoen komen! Seizoen 4 van Under the Dome moet komen! Dit einde was zo open D:
    Ben eigenlijk best teleurgesteld om hoe alles gelopen is, om eerlijk te zijn.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 23:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben sad dus ik ga Louis video's kijken en huilen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Huisstofmijt is altijd nog een optie, want die fuckers zitten overal en nergens, maar jullie huis is zo schoon en niet-stoffig dat het ongeveer even waarschijnlijk is als een allergie voor spoken. (EDIT; althans, als super huisstofmijtallergiemens heb ik bij jullie alleen een keer geniesd om te hond, dus ik betwijfel of die mijt nou echt veel aanwezig is. :W)

    Of misschien heeft het nieuwe seizoen je gewoon te pakken en mag je je bij de verkouden zombies voegen. :Y)


    Ik denk ook altijd meteen aan verkoudheid, maar dat voelt toch heel anders dan. (no_chears) En stiekem maakte de opmerking dat ons huis erg schoon is me een beetje aan het lachen. In mijn kamer is ongeveer alles behalve mijn bed en laptop grijs van het stof en door de woonkamer rollen op dit moment plukken hondenhaar alsof het van die balletjes prikkeltakken in een western zijn. Maar goed, zelfs dan is het niet erg logisch dat ik daar het ene moment een reactie op zou hebben en het andere moment niet. Misschien had ik toch gewoon jeuk omdat een of ander spook met een slecht gevoel voor humor me kietelde.

    En whoa, Jip, jij hebt het echt niet goed getroffen wat menstruatiesymptomen betreft. Oh bah. D: De pil regelen lijkt me een heel erg goed idee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk ook altijd meteen aan verkoudheid, maar dat voelt toch heel anders dan. (no_chears) En stiekem maakte de opmerking dat ons huis erg schoon is me een beetje aan het lachen. In mijn kamer is ongeveer alles behalve mijn bed en laptop grijs van het stof en door de woonkamer rollen op dit moment plukken hondenhaar alsof het van die balletjes prikkeltakken in een western zijn. Maar goed, zelfs dan is het niet erg logisch dat ik daar het ene moment een reactie op zou hebben en het andere moment niet. Misschien had ik toch gewoon jeuk omdat een of ander spook met een slecht gevoel voor humor me kietelde.

    En whoa, Jip, jij hebt het echt niet goed getroffen wat menstruatiesymptomen betreft. Oh bah. D: De pil regelen lijkt me een heel erg goed idee.


    Dat kan wel. Ik was ook plotseling enorm allergisch voor pollen geworden. D: Ik was echt verbaasd, want ik was nooit ergens allergisch voor.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Dat kan wel. Ik was ook plotseling enorm allergisch voor pollen geworden. D: Ik was echt verbaasd, want ik was nooit ergens allergisch voor.


    Ja, mijn hooikoorts is ook pas langzaam komen opzetten. Maar het is in dit geval meer dat ik het af en toe voel kriebelen en daarna heb ik weer een week nergens last van, en dat lijkt me toch wel raar als het om stof of iets dergelijks gaat, want ik ben iedere dag op dezelfde stoffige kamer. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Die film was zo stom en zo slecht. >.< Ik had hem echt niet mogen uitkijken. En bepaalde scenes waren echt belachelijk.. De regisseur of wie dat heeft verzonnen deserves a punishment for that! D;


    Ik wil een tuin vol egels

    Homura schreef:
    What the hell. Eva. Waarom ben je zo lui? Nu ga je dus een facking onvoldoende halen.

    Latijn sucks. Iedereen die denkt dat het leuk is: dat is het niet. Het is irritant. En hard werken. pft. (cat)


    Ze liegt, niet naar luisteren. Latijn is awesome. :Y)


    Mensen kunnen toch zo muggenziften. (cat)

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 0:23 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.