• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Donkey Kong 64 is mijn nieuwe verslaving. Fijn. :W


    Caution first, always.

    Ik wil gewoon.. zucht. Ik wil gewoon.. dood. Huilen. Whatever.

    Ik wil gewoon dat je het snapt en me laat zien dat je cared. Ga je mij ook zo snel weer vervangen? Oh wait, you did.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Okay, hoe ga ik al deze korte verhalen in een voor mij bekende situatie met personages die ik al jaren ken begrijpbaar maken voor mensen die hen niet kennen...?

    En heerlijk, van mijn personage dat lang lang geleden begon als een Gary-Stue laat ik nu weer mooi een andere, angstige kant zien :'D Het ontdekken van het karakter van je personages tijdens het schrijven is zo leuk ^^

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 20:59 ]


    Stenenlikker

    Abstergo schreef:
    (...)

    Gewoon, nagellak pakken en erop doen. Duh.

    Hahhaa, you made me smile. Thanks.

    Ik had het meer over welke kleuren en vormen (:
    Ethan schreef:
    Pfff, iedereen gebruikt tegenwoordig zoveel onzin. Stiekem ben ik blij dat ik zo'n moeilijke huid heb en alleen maar het "simpele" water hoef te gebruiken.


    // Vraag me af of je op zo'n manier wel 2 lijstjes met hetzelfde onderwerp mag. Alles voor je huid kan toch ook gewoon in één?

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 21:02 ]

    Julia: "Can we get some water, it's Jims heart!"
    *dude loopt weg voor water*
    Jim: "My heart?"
    Julia; "Yeh, it's a good think he doesn't know you don't have it."

    HAHAHA


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    HAHAHAHA :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Moomin schreef:
    (...)

    // Vraag me af of je op zo'n manier wel 2 lijstjes met hetzelfde onderwerp mag. Alles voor je huid kan toch ook gewoon in één?


    Ooooooh :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben echt al een paar weken of zo wanhopig verslaafd aan Where Are Ü Now van Justin Bieber, like what the hell. Ik haat Justin Bieber, ik haat Skrillex, maar het is en blijft zo hard mijn lievelingsliedje op dit moment. I'm a bit scared. o,o

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 21:15 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Furiosa schreef:
    Gezellig joh, Masterchef kijken tijdens het eten. Natuurlijk nodig je mijn neef uit tijdens het eten, zodra jij je pizza ophebt komt hij langs, gaat de tv op pauze en zit ik in mijn eentje in het donker mijn pizza op te eten.
    Aaawh. :C


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom valt m'n haar nu al ruim een maand zo heftig uit.


    i put the fun in funeral

    Giraffe schreef:
    Ik ben echt al een paar weken of zo wanhopig verslaafd aan Where Are Ü Now van Justin Bieber, like what the hell. Ik haat Justin Bieber, ik haat Skrillex, maar het is en blijft zo hard mijn lievelingsliedje op dit moment. I'm a bit scared. o,o

    Er is niets mis met een beetje Justin Bieber op z'n tijd hoor. :Y)

    [ bericht aangepast op 14 sep 2015 - 21:29 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    dorst maar 0% motivatie om op te staan en te drinken. nou ja fingers crossed dat die motivatie ergens binnen nu en twee dagen komt dan, anders wordt het misschien licht problematisch


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jou ga ik dus ook nooit meer iets vragen, jezus.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het ene moment zit ik er helemaal doorheen, het andere moment heb ik weer overal zin in. Ugh, die stemmingswisselingen. Nou ja, zo'n dag als vandaag is in elk geval wel leuk (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Waar worden al die vluchtelingen in TA gedropt? No way dat dr nog veel plek is. T wordt steeds drukker hier ...

    &Waag het niet dat Mingo dood gaat, SaB! Dan wordt ik boos! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •