• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    so The Last Of Us 2 is confirmed.

    Ugh, het voelt nu net of mijn piercing er pas weer net in zit, zo'n zeer doet het. Bah. Waarom deed ik dat ringetje er dan ook weer in, als ik weet dat ik hem er zo weer uit heb, omdat het irritant is. Nu wilde mijn staafje er niet goed in vanmorgen en ging hij dus helemaal verkeerd mijn lip in(kon het gaatje aan de voorkant niet vinden en toen is hij ergens binnenin mijn lip in geprikt. Na wikken en wegen is hij toch tevoorschijn gekomen waar hij moet), waardoor deze dik was geworden en nu dus weer zeer doet. UGH. Why me... Nu moet ik mijn lip weer laten rusten. Nou ja, het komt uiteindelijk wel goed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DualShock schreef:
    so The Last Of Us 2 is confirmed.

    Gaat het weer over Joel en Ellie of...?


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    Gaat het weer over Joel en Ellie of...?


    niks is zeker. Ze hebben het per ongeluk laten zien in een van hun streams. Maar ik heb wel eens gehoord van Neil Druckmann dat als hij The Last Of Us 2 zou maken dat het niét over Joel en Ellie gaat. Helaas.

    DualShock schreef:
    (...)

    niks is zeker. Ze hebben het per ongeluk laten zien in een van hun streams. Maar ik heb wel eens gehoord van Neil Druckmann dat als hij The Last Of Us 2 zou maken dat het niét over Joel en Ellie gaat. Helaas.

    Ugh, ja zoiets had ik ook gehoord. Wel jammer. I love those two. :c


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    ...Fear the Walking Dead is blijkbaar al bezig? Wtf.


    Wist je dat niet? ^^

    Ja.. Ik ben heel dom. Thanks voor het benadrukken.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Jorah schreef:
    (...)

    Wist je dat niet? ^^

    Nee, ik heb het niet meer in de gaten gehouden. Ik hoorde iemand dat zeggen in de collegezaal en ik zat echt 'wut'. Maar waarschijnlijk vergeet ik TWD ook helemaal tegen die tijd, want zo erg zit ik er niet meer op te wachten. :') Ik ga dit wel even checken tho.


    Caution first, always.

    Mijn pakje is er nog steeds niet. ;c


    Your make-up is terrible



    Maar waarom zou je Stravinsky's "Happy Birthday" in muziek van le Sacre de Printemps verwerken als die man letterlijk "Happy Birthday" heeft gecomponeerd? Wat? Ik bedoel, dat is net zoiets als een Victorian Age!AU Sherlock fanfic. ??? :W


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je denkt echt dat je leuk bent he? *eyeroll*


    26 - 02 - '16

    Blurryface schreef:
    (...)
    Ugh, ja zoiets had ik ook gehoord. Wel jammer. I love those two. :c


    me tooooo. ;cry

    DualShock schreef:
    (...)

    me tooooo. ;cry

    De film komt nog wel toch? Damn, ik hoop zo dat ze dan Josh Brolin casten als Joel. :l


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    (...)
    De film komt nog wel toch? Damn, ik hoop zo dat ze dan Josh Brolin casten als Joel. :l


    ik dacht dat ze alleen Uncharted gingen uitbrengen als film? Of heb ik het mis? Woah. Van mij mag m'n papa ook als Joel want hij lijkt ziek veel op Joel haha :9~

    DualShock schreef:
    (...)

    ik dacht dat ze alleen Uncharted gingen uitbrengen als film? Of heb ik het mis? Woah. Van mij mag m'n papa ook als Joel want hij lijkt ziek veel op Joel haha :9~

    Ik weet zeker dat ze ook van plan waren om een TLoU film te maken, maar ik heb er al een tijdje niets meer over gehoord tbh. :')


    Caution first, always.