• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Je kan wel blijven roepen dat ik mooi, lief en bovenal goed ben in theater, maar ik kan het gewoon niet geloven. Ik durf het niet oké? In deze wereld is het zo gebruikelijk je vrienden complimentjes te geven, ook al meen je het niet. Hoe kan ik zoiets dan nog geloven? Jij bent een goede actrice, net zoals al die andere mensen uit onze klas. Ik niet. Ik kan het wel, maar niet zo goed als jullie. Please, zeg geen dingen om mij uit mijn verdrietige bui te halen die je niet meent, die je niet kán menen. Zoiets durf ik niet te geloven, straks is het een leugen.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 15:07 ]

    Jorah schreef:
    Je kan wel blijven roepen dat ik mooi, lief en bovenal goed ben in theater, maar ik kan het gewoon niet geloven. Ik durf het niet oké? In deze wereld is het zo gebruikelijk je vrienden complimentjes te geven, ook al meen je het niet. Hoe kan ik zoiets dan nog geloven? Jij bent een goede actrice, net zoals al die andere mensen uit onze klas. Ik niet. Ik kan het wel, maar niet zo goed als jullie. Please, zeg geen dingen om mij uit mijn verdrietige bui te halen die je niet meent, die je niet kán menen. Zoiets durf ik niet te geloven, straks is het een leugen.


    Ik ken je niet persoonlijk, dus helemaal goed oordelen kan ik niet. Maar het lijkt me niet dat je vriendin je op probeert te beuren om iets te doen dat je niet durft, zodat je straks voor schut zal staan. Nee, ik denk wel dat ze het echt meent, anders had ze toch wel ingestemd dat het geen goed idee is? Lijkt me niet dat ze je expres voor schut wilt zetten o.i.d. Althans, zo denk ik erover.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Ik ken je niet persoonlijk, dus helemaal goed oordelen kan ik niet. Maar het lijkt me niet dat je vriendin je op probeert te beuren om iets te doen dat je niet durft, zodat je straks voor schut zal staan. Nee, ik denk wel dat ze het echt meent, anders had ze toch wel ingestemd dat het geen goed idee is? Lijkt me niet dat ze je expres voor schut wilt zetten o.i.d. Althans, zo denk ik erover.


    Ze probeert me niet voor schut te zetten, natuurlijk niet! En het is ook niet dat ze me over wil halen iets te doen wat ik niet wil. Het is gewoon dat het niveau heel hoog ligt en dat ik dat voor mijn gevoel niet kan halen. Mijn solo (het is voor school) voor over een paar weken is gewoon fucking moeilijk en ik ben bang dat ik het gewoon zegmaar niet de 'eer' kan geven die het verdient. Iedereen is heel goed en ik ben gewoon... mwuh. Ik durf niet te geloven dat ze echt meent dat ik goed ben, want hoe kan ik zo goed zijn als haar? Ik ben altijd in alles middelmatig en ook hierin. Ik kan gewoon niet zo goed spelen als haar.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 15:20 ]

    Jorah schreef:
    (...)

    Ze probeert me niet voor schut te zetten, natuurlijk niet! En het is ook niet dat ze me over wil halen iets te doen wat ik niet wil. Het is gewoon dat het niveau heel hoog ligt en dat ik dat voor mijn gevoel niet kan halen. Mijn solo (het is voor school) voor over een paar weken is gewoon fucking moeilijk en ik ben bang dat ik het gewoon zegmaar niet de 'eer' kan geven die het verdient. Iedereen is heel goed en ik ben gewoon... mwuh. Ik durf niet te geloven dat ze echt meent dat ik goed ben, want hoe kan ik zo goed zijn als haar? Ik ben altijd in alles middelmatig en ook hierin. Ik kan gewoon niet zo goed spelen als haar.


    Dat is hoe jij het ziet. Maar probeer jezelf niet teveel te veroordelen hè c: Als je middelmatig was geweest, hoe zou je daar dan terecht zijn gekomen e.d? Iemand die niet goed zou zijn zou die kans niet krijgen, of zie ik het nu verkeerd?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."





    OMFG! Ik ben echt super blij! Morgen een date met mijn crush én hij heeft net aangeboden om me volgende week woensdag naar school te brengen omdat hij weet hoe nerveus ik ben voor mijn eerste dag op de universiteit. Yuppa, mijn dag kan niet meer stuk! :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:





    OMFG! Ik ben echt super blij! Morgen een date met mijn crush én hij heeft net aangeboden om me volgende week woensdag naar school te brengen omdat hij weet hoe nerveus ik ben voor mijn eerste dag op de universiteit. Yuppa, mijn dag kan niet meer stuk! :'D


    Oeeh, veel plezier alvast c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rasalhague schreef:





    OMFG! Ik ben echt super blij! Morgen een date met mijn crush én hij heeft net aangeboden om me volgende week woensdag naar school te brengen omdat hij weet hoe nerveus ik ben voor mijn eerste dag op de universiteit. Yuppa, mijn dag kan niet meer stuk! :'D




    Awwh c;


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    (...)

    Dat is hoe jij het ziet. Maar probeer jezelf niet teveel te veroordelen hè c: Als je middelmatig was geweest, hoe zou je daar dan terecht zijn gekomen e.d? Iemand die niet goed zou zijn zou die kans niet krijgen, of zie ik het nu verkeerd?


    Het is een vak op school (middelbaar onderwijs), dus als je gewoon normale cijfers haalt kan je dat kiezen als examenvak. En nou is het wel zo dat ik met theater buiten school ook in de productieklas (voor gevorderden) zit, maar daar zitten ook wat middelmatige mensen.
    En ja.... Sorry daarvoor, ik weet dat ik niet op deze manier moet reageren. Maar ik moest het gewoon even kwijt ergens anders zou ik echt gaan janken in de klas. Vandaar dat het onder een spoiler was, ik wilde er geen mensen mee lastig vallen maar tja, ik moest het gewoon even de wereld in gooien denk ik.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 15:34 ]

    Jorah schreef:
    (...)

    Het is een vak op school (middelbaar onderwijs), dus als je gewoon normale cijfers haalt kan je dat kiezen als examenvak. En nou is het wel zo dat ik met theater buiten school ook in de productieklas (voor gevorderden) zit, maar daar zitten ook wat middelmatige mensen.
    En ja.... Sorry daarvoor, ik weet dat ik niet op deze manier moet reageren. Maar ik moest het gewoon even kwijt ergens anders zou ik echt gaan janken in de klas.


    Ik snap wel dat je het ergens kwijt moet c: Ik denk alleen dat je je teveel veroordeeld en dat je het heus wel kunt c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tuurlijk stel jij een klassenetentje voor en moeten we per se naar de eetschuur die jij voorstelt. Hoera, 30 euro betalen voor het beetje patat dat ik ga eten... overpriced much.

    Aight, ik heb het nu wel gehad met dit hoofdstuk. :')


    Caution first, always.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Just take the fucking hint.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    'Jullie gaan vier boeken moeten lezen voor Nederlands. Doe de test en dan moet je van dat niveau of een niveau hoger een boek kiezen.' Wie denkt er dan niet onmiddellijk aan 19de eeuwse Russische (vertaalde) literatuur? Ah, Leah wel, natuurlijk. Waarom moet ik het mezelf ook altijd zo lastig maken? :') Het is goed geschreven, though, maar een pageturner valt 't nou ook niet echt te noemen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ...Fear the Walking Dead is blijkbaar al bezig? Wtf.


    Caution first, always.