• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    26 - 02 - '16

    Facebook krijgt een dislike-button. Geen idee of ik dat leuk moet vinden of niet.


    26 - 02 - '16

    Best fijn dat FB een 'vind ik niet leuk'- button krijgt, nu kan ik eindelijk goed meeleven met mensen en zo. Want om een like te geven op een bericht dat iemands hond of oma is overleden is ook zo cruel. Ik ben voor! ;3

    [ bericht aangepast op 16 sep 2015 - 18:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Best fijn dat FB een 'vind ik niet leuk'- button krijgt, nu kan ik eindelijk goed meeleven met mensen en zo. Want om een like te geven op een bericht dat iemands hond of oma is overleden is ook zo cruel. Ik ben voor! ;3


    Maar internet-pesten kan nu ook bevorderd worden. Eerst dacht ik precies wat jij dacht, maar nu heb ik er gemengde gevoelens over.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Maar internet-pesten kan nu ook bevorderd worden. Eerst dacht ik precies wat jij dacht, maar nu heb ik er gemengde gevoelens over.


    Waarom internetpesten? Wat heeft een like-knop daar mee te maken? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Waarom internetpesten? Wat heeft een like-knop daar mee te maken? :W


    Je kan expres op de vind-ik-niet leuk knop gaan drukken om iemand te treiteren. Ikzelf zou dat vervelend vinden, maar daar is iedereen anders in.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Je kan expres op de vind-ik-niet leuk knop gaan drukken om iemand te treiteren. Ikzelf zou dat vervelend vinden, maar daar is iedereen anders in.


    Nou ja, als je dat doet ben je gewoon een loser. Zuckerberg heeft er vertrouwen in dat mensen het goed gaan gebruiken en ik weet zeker, dat als het uit de hand loopt, het weer weggehaald wordt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Zijn hier snap-chat-users die dit kunnen bevestigen? Hahahahha


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat je het gewoon als optie moet toe kunnen voegen aan een berichtje/status. Gewoon een vinkje zetten als het mogelijk moet zijn.. Dan voorkom je dat lijkt me (A)


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Doe ik het wel of doe ik het niet +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sciles schreef:
    Doe ik het wel of doe ik het niet +.+


    Je doet het wel. Just go for it, mate.


    kindness is never a burden.

    Feline schreef:



    Zijn hier snap-chat-users die dit kunnen bevestigen? Hahahahha


    Het is zo hard waar, alleen werkt het bij mij niet. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    'Je werd echt gerespecteerd op school' - like what. Nooit dat gevoel gehad, though, maar het is wel fijn om te weten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Abstergo schreef:
    Best fijn dat FB een 'vind ik niet leuk'- button krijgt, nu kan ik eindelijk goed meeleven met mensen en zo. Want om een like te geven op een bericht dat iemands hond of oma is overleden is ook zo cruel. Ik ben voor! ;3

    Krijgt Facebook dat? ;D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    O mijn god probeer op zijn minst te doen alsof je geen ultieme klootzak bent.


    i put the fun in funeral

    Bol het af! Ik ben met iemand aan het daten nu, dus nee, ik wil niet met je afspreken. Daarnaast heb je totaal andere interesses dan ik en begin geen zielig verhaal naar me te sturen, want het interesseert mij niet. Stop dus met zeuren dat je met me wilt afspreken terwijl je donders goed weet dat ik heb gezegd dat ik iemand anders op het oog heb. Je maakt geen kans bij me, dus verdoe je moeite niet.


    Take me to wonderland