Melody Erica Anderson
"Wondering, 'when will my life begin?' "
Ik haat ze.
Ik haat ze ik haat ze ik haat ze. IK HAAT ZE.
Alles was goed. Ik had eindelijk aan Kevin toegegeven dat ik hem leuk vond. En hij vond mij leuk. En we zoenden. En het was zo goed, en zo fijn en zo mooi. En hij ging even drinken halen en...
Toen kreeg ik allemaal berichtjes tegelijk.
Het komt erop neer dat... Zayko en Sam, mijn "vrienden", zoals ze zichzelf noemen, hebben hem in elkaar geslagen. En niemand vertelde waar ze waren, en Rose was dronken...
De tranen begonnen alweer over mijn wangen te stromen terwijl ik me door de menigte baande. En toen, eindelijk, zag ik hem. Kevin. En meneer Duck. Maar net toen ik binnen hun bereik kwam liepen ze weg. "Kevin!" Riep ik, "Kev!" Ik dacht dat hij me niet hoorde, maar toen zag ik dat hij zijn hand opstak... [/face]
Kev <3
>> You do have me.
>> I'm almost there.
Ik rende achter ze aan, en stortte vlak buiten de deur van Duck zijn kamer in.
Kev <3
<< Don't, Mel, it's okay.
>> Just because they say you don't doesn't mean you don't. They don't decide that...
<< I never should have kissed you. I'm sorry, we should forget.
>> Why are you doing this?
<< Because we can't do this together.
>> Kevin, please, we can...
<< We kissed and I got beaten. Imagine if we get together.
>> Please, Kevin...
<< Fuck that. YOU SAW HOW FUCKING WEAK I WAS?
>>I didn't, because I didn't know and I hate them for doing this to you and I just wan tyou to be happy and that's all I ever wanted but fuck I'm selfish and I want you to be happy WITH ME
<< You can't get happy with me.
>> I can't get happy without you.
<< You should see me how I am now, you won't think like that anymore.
>> I like you no matter what for fuck's sake.
<< This is cynical as hell but maybe we won't have kids, so if you want that it's another reason to stop wanting me.
>> Hell, I don't care Kev. I just want to be with you. Please.
<< Don't cry Mel, please.
>> Then don't say those things.
<< I just... what if we do this and be together, you'll lose Sam and Zay. Or they hurt you.
>> Honestly? Fuck them. They're selfish and if they can't accept that being with you makes me happy maybe they're not worth it.
<< I am overprotective right now. They can't touch you or I'll strangle them.
>> Go ahead, I don't mind. I just want to be with you.
<< A horrible decision really.
>> I don't care.
<< Stop crying.
>> Stop trying to find excuses.
<< Excuses?
>> For us not being together.
<< I want us to be together. I'm just scared.
>> Of them?
Ik kreeg geen antwoord. En toen vertelde Blake me dat ze weg zou gaan. Ik belde haar, maar het gesprek was van korte duur. Mijn hart brak, en ik kreeg geen lucht meer. Ik probeerde mezelf te kalmeren maar heel eerlijk gezegd was er nog maar een persoon met wie ik nu wilde praten - of dat nou als vriendje was, of als vriend.
In Duck's kamertje was het stil, en nadat ik ein-de-lijk mijn moed bij elkaar had geraapt, liep ik voorzichtig de kamer in. Ik haalde diep en schokkerig adem, en voelde mijjn stem trillen,
"Kevin?"
[ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 21:56 ]
Spinning around, I'm weightless.