Arianna Emilia Frost
Ari • Jack and Elsa • Crushing, very hard
"The cold never bothered me anyways."
xxx
'Ari! Hey,' reageert hij na mijn enorm enthousiaste omhelzing.
'Ik jou ook, al ben ik blij dat ik je de volle twee maand niet moest missen,' grijnst hij. Ik lach zachtjes en knik instemmend. Mijn hart begint sneller te kloppen bij de gedachten aan die ene avond waarbij we met zijn tweeën een horror film gingen kijken. Uiteindelijk heb ik bij hem in zijn bed, in zijn armen geslapen... lichte blosjes verschijnen op mijn wangen. Helaas kon ik zo niet denken, hij was immers mijn beste vriend en we waren zo close dat we bijna familie waren. Familie date je niet en vrienden ook niet.
'Best prima, en saai maar ik heb het overleefd,' grijnst hij. Ik voel zijn handen even door mijn haar gaan en glimlach naar hem, terwijl ik mijn gedachten onder bedwang probeer te houden. 'Hoe waren je laatste dagen vakantie?'
'Ze waren wel prima,' zeg ik waarna ik mijn schouders ophaal en een trekje van mijn sigaret neem. 'Ik heb vooral veel in bed gelegen,' geef ik toe terwijl ik een loshangend plukje haar achter mijn oren stop. Ik leun een beetje tegen de muur en half tegen Bran aan en zucht.
'Ben jij net zo niet klaar om school weer te beginnen als ik?' verzucht ik waarna ik mijn sigaret op de grond laat vallen en hem uitdruk. In de vakantie heb ik amper kunnen roken omdat mijn ouders het absoluut niet mogen weten. Ik moet zeggen dat ik het niet bepaald gemist heb, omdat het niet echt de beste gewoonte is, maar soms moet je dingen doen om je status een beetje op te houden als "bad girl"... als ik dat überhaupt al ben.
'Zullen we onze spullen in onze dorms droppen?'
xxx
My fake plants died, because I did not pretend to water them.