• Het idee achter dit spelletje is dat je de grootste onzin die maar kan plaatst en dat de volgende dan moet raden waar je het eigenlijk over had, en ook een onzin verhaaltje moet plaatsen! Het maakt niet uit of wat je raadde klopte of niet. Dit is een spel voor melige mensen en het idee is dat je kijkt wat je nou eigenlijk uit een onzin verhaaltje opmaakt als je dus melig bent.
    We hebben dit nu een tijdje in een watsapp groep gedaan, en het lijkt me leuk het ook hier te proberen!

    Als je iets probeerd te raden, mag je metteen in dezelfde reactie waarin je raad ook een nieuw verhaaltje plaatsen. Dit hoeft niet lang of kort te zijn. De lengte is aan jou. Er is wel een minimum van drie zinnen.

    Ik zal beginnen:

    Als ik iets op een paard plaats veranderd het in zelfs 80 honden zonder dat ik of iemand anders het plas. Ik heb het niet over clowns die de hond uitlaten en dan de tekst verkrachten, want het gebeurd ook als ik een papier over het balkon gooi. Om te testen of het boek echt uitgelezen was heb ik er een grote A in geschreven en toen het tijdschrift gebakken en opgegeten, maar na een uur stond er een E en had ik diaree.
    Als ik het iemand laat vermoorden, kijken zij alsof magere Hijn zelf een zeis in zijn kont gestoken heeft maar dat is niet zo. Ze kijken dan ook naar andere teksten alsof de schrijver een pen in zijn neus gedaan heeft en toen zijn hoofd in een bak met water gestoken heeft tot hij geen adem meer kon halen.
    Soms gaan de kat en de hond naar een gaybar en doen ze alsof Olivia Goldsmith een vent is, maar dat is niet waar het is alleen maar zo omdat zij dat denken.
    De eerste keer dat ik het merkte moest mijn moeder de hond uitlaten en schreef ik een briefje voor haar dat ik op school zelfmoord zou plegen, maar toen ik thuis kwam stond er op het papier dat ik zou gaan leren en was mijn moeder dus in paniek.
    Maar goed, ik schrijf nu veel te veel en dat is dus goed. Ik zal maar gewoon mijn punt in de grond steken.
    Heeft iemand dit ook in een notendopje gegeten?
    Misschien heb je het nog niet eerder door de plee gespoeld? Schrijf iets op een met ezelpoep bezaaide muur en check later of hetzelfde nog wel rood is. Als het aangepast is, lik dan hondenstrond.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 15:53 ]


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Honden? :'D


    What would Emma do?

    Anzu schreef:
    Honden? :'D


    je moet nu ook een nieuw verhaaltje plaatsen :P


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    The_End schreef:
    (...)

    je moet nu ook een nieuw verhaaltje plaatsen :P


    Dus het was juist?


    What would Emma do?

    Anzu schreef:
    (...)

    Dus het was juist?


    het gaat er niet om of het juist was of niet, het is bedoeld om te kijken waar je denkt dat onzin over gaat als je melig bent... Ik zal het in het ST duidelijk maken, maar aangezien je hebt geraden moet je nu dus wel een nieuw onzin verhaal(tje het hoeft niet lang te zijn) plaatsen.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Haha, is goed :d

    Als ik een tekening maak met tien katten, wil dat niet zeggen dat ik een tovernaar ben. Soms is een schaar gewoon een papier en kan je beter een computer gebruiken om de oplossing te vinden. Tien euro in Londen is waardeloos, dus zorg dat je altijd een rekenmachine bij hebt.
    Ongeveer de derde trein van links is een kabouter die naar de zee gaat. Je kan alleen een lekkende kat vinden als je daar bent. De muis zit er gewoon naast.


    Het is niet zo lang als dat van jou, maar het is wel leuk om te schrijven :'D


    What would Emma do?

    reizen naar london

    Als sinterklaas niet heel snel de titanic zinkt, gaat de stoomboot nog denken dat hij een affaire heeft.
    Dit stond laatst in de krant omdat iemand niet had gemerkt dat de schrijver hem trolde en toen zijn kat van het dak gegooid heeft. De kat leeft nog, maar zal voor de rest van zijn leven in een rolstoel zitten en schuimrubber eten, want dat is zijn culinaire specialiteit. Ook kan zijn kok niet koken, want hij heeft een diploma schoenkouwen gekocht op de zwarte markt.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Keuken :Y)

    Over 25 jaar zal een aap genaamd henk tien bananen doneren aan de zoon van Mark Rutte met een opvallend grote hoed. Als je nu denkt hee, ik wil ook zo'n gave motor, dan zal je eerst een lot moeten kopen bij het nationaal spookbureau Mongolië. Die maken hele grote suikerspinnen goor hongerige kakatoes

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 16:02 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    een kakatoe rijdt op een motor en eet suikerspinnen

    als een vogel zijn veren plukt wordt hij gebraden en heb je kippensoep. Dat denk Eva tenminste, maar adam is het er niet mee eens wantr hij houdt niet van spagethi. Hij wil liever chocola. Natuurlijk is er nog de questie van appelen, maar gelukkig houd ik niet van appeltaart.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Eten :p

    Honderden dagen lopen we naar de maan, met een foto van de vulkaan. Een handdoek houdt je in vuur en een emmer water staat op het dak. Neill heeft niet zo graag water en loopt op het bed. Zijn pluimenstaart staat recht omhoog en hij krabt aan mijn boek.


    What would Emma do?

    rijmen!

    De rijst is niet zo lekker, maar dat is oke want het water is toch verrot. Als ik dan probeer het te koken komt er een krokodil uit die me in mijn benen bijt. Daat heb ik vanacht over gedroomd, alleen toen kwam peter pan met zijn lost boys en was alles weer oke. Helaas was Hook zwanger van Wendy en had Wendy een telecom bedrijf. Natuurlijk maakt het verder niet uit wat er met de krokodil gebeurd is, maar hij leeft zijn dagen nu uit door het koken van babies.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Peter Pan :Y)

    Sinds sissende slangen met Stabilo's schrijven, zijn de zingende Zwitsers zeer zot op zuurkool. Ook opa Olaf weet of oma Orianne een oogje op oom Ozan heeft. Haastende heksen haten hazen, want waarschijnlijk waren wortels wit. Quasimodo verbrak deze onzin, want naast Quizlet en Qmusic kun je met de Q niet veel doen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zuurkool op oma's wijze.

    Grote ratten hebben een zandkasteel begraven in een vliegtuig, maar toen het vliegtuig instortte, viel er een baksteen uit de grond en vouwde Jantje zijn boekentas op om in de oven te gaan slapen. Toen zijn honden op de tv begonnen te lezen, was haar buurvrouw moe van te slapen en begon ze een eigen restaurant dat opgericht was door de computer.

    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 18:37 ]


    <3

    slapen in een oven, en de rare dromen die je dan hebt.

    "Dat lekkere kontje doet me wel wat." bekende Geert Wilders laats over zijn eerdere uitspraak over Mark Rutte. "Het is natuurlijk een hondenkontje, want de kat heeft zelfmoord gepleegd, maar ja, daarom dus." In ander nieuws: Olifanten hebben de wereld over genomen en daarom ben ik ontslagen. Ook moet ik bekennen dat ik dit allemaal uit mijn teen zuig en eigenlijk helemaal geen rond hoofd heb, maar een vierkante.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.