• Mijn schoonbroer is beginnend comedian en treedt af en toe op in cafés en dergelijken in de randstad. Nu heeft hij zich opgegeven voor het International Comedy Festival in Rotterdam en het is de bedoeling dat je zo veel mogelijk likes op je filmpje verzameld. Ik wil hem graag helpen door jullie in te schakelen. :Y)
    Op deze pagina staat het filmpje wat je moet liken.
    Als dat niet lukt kun naar deze pagina en het filmpje van John Kleppe liken. (Gaat over de Hema.)
    Als je hem wilt helpen: heel erg bedankt! (bloos)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2015 - 18:27 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het filmpje niet direct, wanneer is het op de pagina gepost?
    Laat ook maar, ik heb het. :') Veel succes aan je schoonbroer!

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 17:45 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Done! Succes ermee.


    Your make-up is terrible

    Heb hem ook maar even gedeeld (niet dat het wss veel effect gaat hebben maar okay xD) Succes iig!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Furiosa schreef:
    Done! Succes ermee.


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    Done! Succes ermee.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Done. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Done! (Maar heet een schoonbroer niet gewoon een zwager?)


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Endress schreef:
    Done. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Furiosa schreef:
    Done! Succes ermee.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gunnulfsen schreef:
    Done! (Maar heet een schoonbroer niet gewoon een zwager?)

    Achja, 't is wat je liever gebruikt. Ik vind zwager zo zwaar klinken en hij is technisch nog niet getrouwd met mijn zus ;)

    Dankjewel iedereen!


    Deep inside, I've never felt alive

    Geliked!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb het ook maar even voor je geliked. :Y) (Misschien beter een link naar het filmpje zelf zetten ipv de pagina? Dan vind je het sneller.)


    If I were once a planet, you were the axis

    Gunnulfsen schreef:
    Done! (Maar heet een schoonbroer niet gewoon een zwager?)


    Als Belg vind ik zwager echt verschrikkelijk klinken, om eerlijk te zijn, maar dat kan ook komen omdat dat hier nooit gebruikt wordt, de helft van de mensen niet weet wat 't betekent en je serieus achterna gekeken wordt als je het wel gebruikt, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb ook geliked! (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kestrel schreef:
    Ik heb het ook maar even voor je geliked. :Y) (Misschien beter een link naar het filmpje zelf zetten ipv de pagina? Dan vind je het sneller.)

    Ik ga hem later aanpassen, kon alleen geen betere vinden.

    Dankjewel iedereen!


    Deep inside, I've never felt alive