• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Benieuwd wat je hierop zal antwoorden.


    i put the fun in funeral

    * kijkt naar top * Aah, fanfics. Ja, dat was fe verwachten. Mag er nu ook eentje komen voor OP? :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik was zo enthousiast voor school. En toen zag ik wie er allemaal in mijn klas zit... Nog meer mensen die mij niet mogen. Dit wordt een zwaar schooljaar :/


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eigenlijk ben je echt een kleine kuthond :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb wel zin in dit jaar, maar geen zin om iets te moeten doen. Zo schieten we natuurlijk niet erg op. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Okay dat had ik niet verwacht. Nouja, dan ben ik weg ook.


    i put the fun in funeral

    Ik wil zo graag schrijven. Maar wat? WAT? D':


    Pretty is just a pretty word.

    Ik... ben bang dat iemand die ik als een van mijn beste vrienden beschouwde mij niet meer zo aardig vind. Damn, ik had gehoopt dat we contact zouden houden. Was alles gefaked of is je interesse in mij op de een of andere mysterieuze manier verdwenen? ):

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 17:53 ]

    Akise schreef:
    Ik was zo enthousiast voor school. En toen zag ik wie er allemaal in mijn klas zit... Nog meer mensen die mij niet mogen. Dit wordt een zwaar schooljaar :/


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het is toch erg dat ik gewoon aan het aftellen ben tot ik kan gaan slapen. ben zelfs geneigd om, rond half 8 al te gaan slapen.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Backbiter schreef:
    * kijkt naar top * Aah, fanfics. Ja, dat was fe verwachten. Mag er nu ook eentje komen voor OP? :/


    Heb je wel eens naar de top gekeken toen het nog niet zo was, dan? o.o Er stonden toen ook bijna alleen fanfics in. Je kan er wat aan doen door je favoriete verhalen een kudo te geven. ;3


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Heb je wel eens naar de top gekeken toen het nog niet zo was, dan? o.o Er stonden toen ook bijna alleen fanfics in. Je kan er wat aan doen door je favoriete verhalen een kudo te geven. ;3


    True that, haha. Ik had alleen gehoopt dat er misschien verandering in zou komen (oftewel, hopen dat OP populairder was haha) maar ik geef de kudo's dan zeker ook wel aan verhalen die ik leuk vind c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oh please. (cat)


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    (...)

    Heb je wel eens naar de top gekeken toen het nog niet zo was, dan? o.o Er stonden toen ook bijna alleen fanfics in. Je kan er wat aan doen door je favoriete verhalen een kudo te geven. ;3


    Ik zit met hetzelfde probleem. In de oude top hadden mijn verhalen nog wel een kansje, al was die ook maar relatief klein, maar nu zullen OP's maar ook bepaalde fanfics geen kans meer krijgen. Jammer dit :c


    26 - 02 - '16

    Niks voelt echt meer.


    Because I love him, do I need another reason?