• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Voiles schreef:
    Ik heb een puistje precies op mijn lip, verrekt dat doet echt pijn (cat)


    Oeii, dat is echt de meest rottige plek voor een puistje. Sterkte, hahah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    oh wow, really? Bitch #1

    Mijn ogen branden enorm en ik wil eten, maar ik wil niet gaan, want de gozers die langs zouden komen om de balkon te verven, doen er een eeuwigheid over en ik heb altijd het geluk dat ze dan net komen als ik in de keuken sta met alleen mijn pyjama :'D Schiet gewoon op, ik word nerveus van jullie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dang, wat is FFS toch heerlijke muziek. :Y)


    Caution first, always.

    Niemand wilt samen met mij werken. Ik haat school vanaf nu echt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waaauw, men heeft echt wel veel foto's van me gemaakt! :'D Wel lief dat iedereen me wel de foto's toestuurt die ze van me gemaakt hebben. c:
    Maar zo kom ik dr wel weer achter dat ik verre van fotogeniek ben. Jeetje wat een chagrijnig gezicht trek ik vaak! :'D HAHAHA #lelijk x) Maar men schijnt wel te hebben genoten, en dat is altijd wel weer leuk te horen. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom ben ik niet leuk genoeg? Waarom word ik overal buitengesloten? Ik haat mezelf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waarom openen ze die kluizen niet tijdens schooltijd? Nu mag ik de hele dag zonder ook maar iets te kunnen eten rondlopen en ik vraag me af hoelang ik het uit ga houden.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Je oma uitleggen hoe ze met de trein moet reizen. Ze snapt niks van het in en uitchecken bij verschillende vervoerders.

    Gibbs schreef:
    Waaauw, men heeft echt wel veel foto's van me gemaakt! :'D Wel lief dat iedereen me wel de foto's toestuurt die ze van me gemaakt hebben. c:
    Maar zo kom ik dr wel weer achter dat ik verre van fotogeniek ben. Jeetje wat een chagrijnig gezicht trek ik vaak! :'D HAHAHA #lelijk x) Maar men schijnt wel te hebben genoten, en dat is altijd wel weer leuk te horen. :3

    Je bent wel mooi! Prachtig kind dat je bent c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben godverdomme mijn beet aan het doen om jou alsnog te kunnen zien. Ga je alleen maar laat reageren.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik mag jou gewoon echt, echt, echt niet. Schijnheilige trut dat je ben.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Go home titan, you drunk.

    // Toxic people everywhere...

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 15:04 ]

    Lolicia schreef:
    (...)
    Je bent wel mooi! Prachtig kind dat je bent c:


    Chagrijnig kijken is niet mooi. ;P

    OTOFT: Hmm, geen idee wat ik van die eerste therapiesessie vond. Ik merk wel hoe het later gaan zal, ik laat het gewoon allemaal over me heen komen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zin om te beginnen, maar ik ben ook een soort van bang. (':


    Caution first, always.