• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Endress schreef:
    Ik schrijf. 246 woorden. Het is een begin. Yay.


    Waar schrijf je aan? c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    Waar schrijf je aan? c:

    Een inactieve Larry. It will be so amazing. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    I don't want to be average.


    kindness is never a burden.

    Endress schreef:
    (...)
    Een inactieve Larry. It will be so amazing. (wbw)


    Oeh, curiousity :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Just deal with it and stop whining.

    Ah, ik ben zo blij dat ik eindelijk een beetje heb kunnen vertellen wat ik echt voel door die hele vriendjesaffaire en dat ik ook eens een betere mening kreeg dan "hij is gewoon een idioot". Ik ben boos, teleurgesteld en opgelucht tegelijk, maar het doet echt goed om de waarheid te horen uit de mond van een van z'n voormalige vrienden over wat hij van mij vond en over me zei. Eerste dag school en internaat zijn gelukkig verder heel soepel verlopen, alleen mijn rooster is balen. Cx

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 21:40 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Father, father,
    Will you be there?
    When I cry out,
    Silent again.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Giraffe schreef:
    Ah, ik ben zo blij dat ik eindelijk een beetje heb kunnen vertellen wat ik echt voel door die hele vriendjesaffaire en dat ik ook eens een betere mening kreeg dan "hij is gewoon een idioot". Ik ben boos, teleurgesteld en opgelucht tegelijk, maar het doet echt goed om de waarheid te horen uit de mond van een van z'n voormalige vrienden over wat hij van mij vond en over me zei. Eerste dag school en internaat zijn gelukkig verder heel soepel verlopen, alleen mijn rooster is balen. Cx


    Aaah trots op je, meis! Heel veel knuffels voor jou dat je voor duidelijkheid bent gegaan en nog meer knuffels voor het stukje dat daarna komt, want iets zegt me dat hij niet zo'n enorme gentleman is geweest. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Waarom zijn mn benen zo lelijk D:
    Omdat het dan bij de rest past, lol


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Tyler Joseph, je bent een held. Ik kan dit filmpje echt duizend keer kijken. (':


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Aaah trots op je, meis! Heel veel knuffels voor jou dat je voor duidelijkheid bent gegaan en nog meer knuffels voor het stukje dat daarna komt, want iets zegt me dat hij niet zo'n enorme gentleman is geweest. :x

    Dankjeweeel, Jippie. Nee, hij had hem nogal duidelijk verteld dat hij niet echt dezelfde verwachtingen had als ik en dat viel me eigenlijk nog best wel zwaar, maar we zijn allebei wel erg blij dat hij weg is uit onze levens. Ik wens jou ook heel veel geluk en liefde toe. <3

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 22:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Shoot me now.


    kindness is never a burden.

    Haha omg, m'n ouders op tv :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn kin doet pijn... :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Abstergo schreef:
    Haha omg, m'n ouders op tv :W



    ken je die gast er tussen in? Hij's knap omg :')