• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    NO, ik ga niet ziek worden.


    Your make-up is terrible

    Mercator schreef:
    Kut kut kut kut, het is helemaal misgegaan met mijn vakintekening en dit betekent dat ik nu tien punten minder volg en dat ik het eerste blok maar een vak heb, ugh mijn ouders gaan me vermoorden want de vakkeninschrijving is al dicht


    Oeps. D: Is er niet altijd een moment voor late registratie? Hier staat iets over de eerste vrijdag na de registratieperiode, maar ik kan er niet helemaal wijs uit worden of dat nou al is geweest of niet. Ik heb de indruk van niet?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Good lord, ik heb Varric zo gemist. :3


    Caution first, always.

    Ik ga maar vroeg naar bed ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zo. Dat was me een dag. Ik heb een hekel aan mijn lichaam met dr tics. Het maakt me moe en bezorgd me pijn. Mjah, zo lekker slapen. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat moment waarop je vol passie een moslimmeisje in je OC HP fanfic wilt schrijven en na vijftien minuten research in plaats daarvan gaat huilen over de homofobie binnen de fundamentele islam en alle homoseksuele moslims die door hun vrienden en familie worden verstoten omdat hun seksualiteit zogenaamd een keuze is. (no_chears)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    The Deep Roads, ik haat je nu alweer. (':


    Caution first, always.

    It feels like I'm gonna go insane.


    26 - 02 - '16

    Gvd, waar heb ik die joggingbroek gelaten? :C


    Stenenlikker

    Square schreef:
    (...)

    Oeps. D: Is er niet altijd een moment voor late registratie? Hier staat iets over de eerste vrijdag na de registratieperiode, maar ik kan er niet helemaal wijs uit worden of dat nou al is geweest of niet. Ik heb de indruk van niet?


    thanks Inge, ik zal even kijken (:


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    Dat moment waarop je vol passie een moslimmeisje in je OC HP fanfic wilt schrijven en na vijftien minuten research in plaats daarvan gaat huilen over de homofobie binnen de fundamentele islam en alle homoseksuele moslims die door hun vrienden en familie worden verstoten omdat hun seksualiteit zogenaamd een keuze is. (no_chears)


    Oh, bah, bah. D: Dat moment komt me veel te bekend voor. Ik was letterlijk deze week onderzoek aan het doen voor een OC HP fanfic met een trans hoofdpersoon en raakte op een of andere manier verstrikt in een net van artikelen over trans tieners die zelfmoord hadden gepleegd.



    Mercator schreef:
    (...)

    thanks Inge, ik zal even kijken (:


    Ik hoop dat je nog een manier kunt vinden om het op te lossen!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2015 - 22:26 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It's not okay, I don't feel safe.


    26 - 02 - '16

    Was mis met tijdens het schrijven luisteren naar soundtracks uit o.a. HP? :/


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    It's all in your head.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Morgen of dinsdag krijg ik mijn iBood doos en mijn nieuwe Kialara! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.