• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Wedden dat ik nu alle haat over me heen krijg omdat ik wéér degene ben met een andere mening dan alle anderen uit dat topic.. Wat zou het toch saai zijn als iedereen dezelfde mening had.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 18:46 ]

    Toch ergens best spijtig dat een paar nachtjes slecht slapen 1,5+ jaar aan therapie en mentaal herstel compleet nutteloos kunnen laten lijken. Bah. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rasalhague schreef:

    Kilig schreef:
    (...)

    Ik zit met hetzelfde probleem. In de oude top hadden mijn verhalen nog wel een kansje, al was die ook maar relatief klein, maar nu zullen OP's maar ook bepaalde fanfics geen kans meer krijgen. Jammer dit :c


    Tsja, het is nou eenmaal de top. Je kan niet alles hebben.

    Backbiter schreef:
    (...)

    True that, haha. Ik had alleen gehoopt dat er misschien verandering in zou komen (oftewel, hopen dat OP populairder was haha) maar ik geef de kudo's dan zeker ook wel aan verhalen die ik leuk vind c:


    Haha, daar hoop ik stiekem ook altijd op.


    Your make-up is terrible

    "Een simpele 'ik hou van je'"
    Voor mij is dat alles behalve simpel en het spijt me.

    Alles om de gevoelens te verdoven.


    i put the fun in funeral

    Auww. Mijn vinger doet pijn. Alleen weet het voor elkaar te krijgen om door mijn nagel heen te snijden mijn vinger in :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Backbiter schreef:
    * kijkt naar top * Aah, fanfics. Ja, dat was fe verwachten. Mag er nu ook eentje komen voor OP? :/


    Hè wat, maar drie 1D verhalen? Oh wacht... nog meer boybands (cat)

    Jorah schreef:
    (...)

    Hè wat, maar drie 1D verhalen? Oh wacht... nog meer boybands (cat)


    Die kutkudoregel is weer teruggevoerd en meteen heeft geen enkel OP verhaal de kans meer. Ugh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een beetje Engels gaan praten, pft. Het maakt je heus niet cooler ofzo hoor. :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Are you kidding me

    Nog drie dagen om 4 uur op staan. Hopelijk is de planning voor volgende week wat beter.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik schrijf. 246 woorden. Het is een begin. Yay.


    Pretty is just a pretty word.

    Dit plaatje geeft precies weer wat ik nu denk:


    26 - 02 - '16