• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Aaargh and then I still had this secret :/


    kindness is never a burden.

    This will kill me at some point

    Ik vraag me toch wel een beetje af of jij ooit nog terug gaat komen. ;x


    Caution first, always.

    I am so happy *O*


    -

    Ik ga die mensen op mijn werk echt nog missen. ;c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom moet ik altijd doorlekken.... Tijd om nooit meer ongesteld te worden.

    Nevermind, ik kan anticonceptie niet betalen. Fucking veel te duur. En als ik me extra laat verzekeren krijg ik maar één maand vergoed. Not worth it.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:53 ]

    Serqet schreef:
    Waarom moet ik altijd doorlekken.... Tijd om nooit meer ongesteld te worden.

    Nevermind, ik kan anticonceptie niet betalen. Fucking veel te duur. En als ik me extra laat verzekeren krijg ik maar één maand vergoed. Not worth it.


    Wut? Ik haal ze gratis..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    (...)

    Wut? Ik haal ze gratis..

    Mijn verzekeraar vergoedt anticonceptie niet (staat van wel, maar ze doen het niet). Ik moest het iig altijd zelf betalen toen het nog wel vergoed zou moeten worden, en nu ik boven de 21 ben moet ik sowieso de volledige prijs betalen.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 20:58 ]

    jxjfjfjsjfhfiskse CRY MY A FUCKING RIVER

    Serqet schreef:
    (...)
    Mijn verzekeraar vergoedt anticonceptie niet (staat van wel, maar ze doen het niet). Ik moest het iig altijd zelf betalen toen het nog wel vergoed zou moeten worden, en nu ik boven de 21 ben moet ik sowieso de volledige prijs betalen.


    Vraag dan om generieke, die kosten iets van 8 euro voor 3 maanden (in Nederland, tho).


    Your make-up is terrible

    Lol waarom wordt Q plotseling zo overgenomen door Howrse? Kan dat niet allemaal in één topic of, god verbiedt, op de site zelf?

    I'm so happy right now.
    Vier films die ik helemaal geweldig vind, kan ik voor maar 26 euro bij elkaar bij Bol.com bestellen. Ik zit nu echt gewoon bijna te huilen van blijdschap.
    Dank u verjaardag die over twee weken is. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Furiosa schreef:
    (...)

    Vraag dan om generieke, die kosten iets van 8 euro voor 3 maanden (in Nederland, tho).

    Dat is een soort/merk pil?

    Monet schreef:
    Lol waarom wordt Q plotseling zo overgenomen door Howrse? Kan dat niet allemaal in één topic of, god verbiedt, op de site zelf?

    Op de site zelf kan/mag niet.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2015 - 21:39 ]

    Serqet schreef:
    (...)
    Dat is een soort/merk pil?


    Nee, juist niet. Het is merkloos en daardoor zo goedkoop. ;3


    Your make-up is terrible

    Aah, morgen eindelijk weer lekker aan school beginnen (al is het maar een dag in de week) en dan die avond weer dans/zangles. Zo'n zin in weer, de hele tijd stilzitten heeft veel te lang geduurd nu.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )