• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Feeling alone


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wis is saaaaii


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ben ik klaar voor school? Ja. Heb ik er zin in? Hell no.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geschikt Ongeschikt


    26 - 02 - '16

    God, wat ben ik klaar om het huis uit te gaan. (cat)


    Caution first, always.

    Jij loopt te roddelen over mij en ik mag er voor opdraaien? Oh please. Ik hoop dat ze jouw reputatie net zo door het slijk halen als jij bij de mijne gedaan hebt.


    26 - 02 - '16

    Fuck me. Alles voor niks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    En nu maar hopen. ._.


    Caution first, always.

    Holy shit, ik ben bijna jarig.


    Your make-up is terrible

    Door dat laatste stukje weet ik niet of ik het wel moet geloven... lijkt me nogal sterk dat ze dat doen.

    DUDE STRESS. Ik moet het hier ook maar even kwijt.

    1. Ik werk nog thuis, maar zit op kamers. Reistijd: 1,5u met de bus.
    2. Ik werk op zaterdagavond in de horeca, tot 23.30/0.00. Te laat om nog de bus te pakken in elk geval.
    3. Ik wil gaan hockeyen, met wedstrijden. Hockeywedstrijden zijn zondagochtend in de stad waar ik woon en studeer. Bus rijdt pas vanaf 9.00 op zondag.
    4. Collega's kunnen/willen waarschijnlijk niet ruilen waardoor ik niet op vrijdag kan gaan werken.
    5. Ik wil geen ontslag nemen maar eigenlijk wel wedstrijden hockeyen. Ik wil écht geen ontslag nemen, ik heb leuk werk en vet leuke collega's.

    WAT NU.

    En ja, ik ga het nog overleggen met de mensjes van hockey (meteen een probleemkind maar goed). Het zou ideaal zijn als ze zeiden: kom maar als je kunt, als je niet kan is het niet erg. Maar ja, dan ben ik dus totaal niet stabiel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat ik de verkeerde opleiding heb gekozen. :/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Voordeel van een lekke band: Ik ben zo goed als droog thuisgekomen


    Stenenlikker

    Extreem uitstelgedrag tot de max hellyeah wie heeft er ook huiswerk nodig in zijn leven hellyeah dit ging vorig jaar totaal niet enorm fout HELL FUCKING YEAH.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Holy fuck, dat was een blikseminslag in de buurt O: