• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Programma's van Peter R de Vries zijn mijn guilty pleasure. (':


    Caution first, always.

    Het voelt zo raar om morgen niet naar mijn middelbare school te moeten ...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom heb ik zoveel telefoonhoesjes besteld? (cat)


    Your make-up is terrible

    Het boek komt dinsdag aan, maar als ik het vandaag voor elf uur zou hebben besteld in plaats van vrijdag al, zou het morgen komen? Ik... whut.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb echt geen zin in al die kopzorgen morgen. Ben ik wel op tijd? Waar zijn mijn vrienden naartoe? Waarom is het hier zo druk? Waar is mijn pen? Moet ik hier alleen naartoe of nog wachten op iemand? Wat moet ik doen als ik hen tegenkom? Aan welke tafel ga ik zitten? Hoe claim ik een plaats voor mezelf voor de rest van het jaar? Wat doe ik als ik zoals altijd ergens helemaal verkeerd aankom? Fuck you, anxiety. :W


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soms is het gewoon echt moeilijk om mijn opmerkingen voor me te houden, maar het is toch gewoon overduidelijk dat je dit als een game ziet en ik niks voor je beteken. Nooit in je status, èèn berichtje die je alleen stuurde omdat je dacht dat ik daar moeilijk over deed, ik beteken alleen maar 'een vriendin' (zelfs dat nog niet eens) en ik zeik toch alleen maar omdat ik er nog mee zit. I shouldn't go back. Keep a distance, I feel that my heart is going to get hurt again.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2015 - 0:23 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh damn. Waar komen al die nachtmerries vandaan en waarom lijken ze zo eng omdat ik gedeeltelijk wakker ben als ik ze krijg? T-T


    26 - 02 - '16

    Dit is lichtelijk creepy. Waarom volgt een jongen waar ik ooit één vak mee heb gehad een nooit gebruikt Twitter account van mij? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een opleiding volgen die je niet leuk vind is moeilijker dan je denkt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eerste toets van het jaar ook weer achter de rug c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom is die iBood Box nog steeds niet verstuurd? Ik wil dat ding vandaag hebben dammit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh leuk, het klussen begint alweer.


    Caution first, always.

    Vraag me af waarom mijn les tot 18:10 duurt en niet tot 19:50 :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom word ik zo paranoia als een vriendin van mij aan de rest hulp vraagt en ik er pas achteraf over hoor? Het is niets! Waarom zou ik me er dan druk over maken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb een puistje precies op mijn lip, verrekt dat doet echt pijn (cat)


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about