• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zijn humeur werd een stuk beter toen Ash met een uitgestreken gezicht naast hem kwam staan. Hij beet zijn lip om een opmerking binnen te houden en wachtte rustig af tot Ash klaar was.
    "Doe mij en de rest van deze klas een lol, en overstem me," fluisterde hij zijn vriend toe.
    "Oké, jongens, daar gaan we: één, twee, drie!"
    Oh fuck.


    Mhm?

    "Good girls are bad girls who haven't been caught yet, right?" knipoogde Reagan naar hem maar moest toch even blozen, waar kwam dat nou vandaan? Ze gedroeg zich geheel anders in zijn buurt, veel losbandiger, en ze kende hem pas enkele uren!
    "Can't wait," zei ze vervolgens en keek naar de vitrine met de donuts die er waren uitgestalt. Ze drukte even haar neus er tegen aan terwijl het water haar al in de mond liep, charmant Reagan, schoot er door haar hoofd heen terwijl ze naar de donuts staarde.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler keek naar haar en een stommr glimlach verscheen op zijn lippen voor hij er erg in had. Dit was zeker niet erg. "Ziet er goed uit eh?" Lachte hij en hij keek op toen hij de jongen weer hoorde. "Yes, dankje." Grijnsde hij en hij pakte de grote doos aan. "Waar wil je nu heen?"


    El Diablo.

    "Shut up, ik kan alleen vader Jacob zingen," fluisterde hij nog even naar Max voordat hij naar de lerares keek die aftelde. Deze keek hem een tikkeltje geamuseerd aan, alsof ze verwachtte dat dadelijk haar oren gingen bloeden en hem hierdoor vol kon uitlachen. Ash keek haar even met opgetrokken wenkbrauwen aan en op drie begon hij met de toonladder. Hij begin echter wel met een 'do' die zowaar nog een octaaf lager was dan die van de vrouw, en mevrouw Waters had al een lage stem. Zijn toonladder was niet zo mooi als die van mevrouw Waters maar kon er zeker mee door. Toen hij klaar was keek mevrouw Waters hem dan ook verbouwereerd aan en hij wierp haar een zelfgenoegzame blik toe en keek toen weet even naar Max.


    I just caught the wave in your eyes

    "Oh wil je al weer ergens anders heen gaan?" vrieg Reagan verbaasd en keek op. Ze keek met grote ogen naar de doos vol donuts in zijn handen en moest haar best doen om hem niet uit zijn handen te stelen.
    "Waar wil jij heen? Ik ga wel gewoon met je mee." glimlachte ze.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler lachte kort. "Tenzij je een hele doos hier wil opeten..." lachte hij en hij keek haar aan. "Ken je geen mooie plekken op school? Dan kunnen we iedereen jaloers maken met donuts." Vroeg hij haar en hij keek kort naar buiten.


    El Diablo.

    "Een hele doos donuts opeten is echt geen probleem hoor," knipoogde Reagan naar Tyler maar knikte vervolgens.
    "Op het schoolplein heb je een mooi plekje bij de fontein onder een boom, daar misschien?" vroeg ze en keek hem afwachtend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Max wachtte rustig af totdat Ash klaar was met zingen. Zijn hersenen daarentegen, waren volop aan een plan aan het werken om niet te hoeven zingen, zonder dat hij zijn dare zou weigeren. Toen mevrouw Waters hem vuil aankeek en vroeg waarom hij zijn mond niet had opengedaan, had hij nog steeds niets kunnen bedenken.
    "Oh, was het niet om de beurt? Sorry, dat heb ik dan vast verkeerd begrepen." De vrouw keek hem giftig aan en telde opnieuw af. Max sloot zijn ogen en hoopte dat het snel voorbij zou zijn. Hij kon gewoon voelen hoe Ash hem al stond uit te lachen.
    Zijn eerste noot werd nooit gehoord, want net op het moment dat hij zijn mond open deed, klonk er een fel geluid door de zaal. Het brandalarm ging af. Max knipperde even met zijn ogen en prees zichzelf gelukkig. Mevrouw Waters begon onmiddellijk iedereen naar buiten te werken, en verbood hen tevergeefs hun zakken mee te nemen. Er waren niet veel mensen die naar haar luisterden en ook Max liep eerst weer naar zijn stoel om zijn rugzak op te halen.


    Mhm?

    "God besloot je te helpen en de rest een chronische oorontsteking te besparen," grapte Ash terwijl hij langs Max liep om ook zijn tas te pakken – ook al had mevrouw Waters gezegd dat ze dat beslist niet moesten doen. Vervolgens liep hij met de stroom mee naar buiten – dit herinnerde hij zich nog goed, het brandalarm ging af, iedereen gelijk panikeren en meestal ging het dan om een ongelukje in het scheikunde lokaal, wauw.


    I just caught the wave in your eyes

    Vol enthousiasme wachtte ze op de eerste noot die Max zou gaan zingen, maar het vreselijke brandalarm ging af voordat hij zijn mond nog maar kon openen. Teleurgesteld schudde ze haar hoofd maar snel slingerde ze haar tas om haar schouders, ooit zou ze hem nog wel horen zingen. In een grote stoet verlieten alle leerlingen hun lokaal.
    "Elles!" Elisa riep haar in de gang en ze probeerde zich nog te verstoppen, maar ze had haar al gezien. "Waar was je?" vroeg ze verbaasd nadat ze met haar hand het rekkertje uit haar haar trok. "Staat veel mooier los," voegde ze er aan toe en woelde met haar hand eens door haar haar dat golvend tot haar onderrug reikte.
    "Ik volgde eh", stotterde ze. "even de les mee met Max. En mag ik mijn elastiekje terug? Mijn haar is vreselijk los." Achterdochtig keek ze even naar Max en negeerde haar vraag door haar rekkertje rond haar eigen pols te draaien. Ze trok Elles even weg van hem en smiespelde: "Waarom?" Enerzijds vol verbazing, maar ook van bezorgdheid. Ze liep een eindje verderop en Elles riep een korte verontschuldiging naar de jongens.
    "Max is oké, hoor. Duits is echt niet leuk, daarbij is hij nieuw en hoe doet lief tegen me, dus ik dacht: waarom niet. We gaan woensdag trouwens iets drinken voor mijn verjaardag en blijkbaar hebben we enkele lessen samen," ratelde ze enthousiast. "En zie je ook niet hoe ontzettend knap hij eigenlijk is." Hierbij gooide ze even een korte blik op Max en bloosde. "En Ash is ook wel een leuke, grappige kerel," voegde ze er nog aan toe.
    "Oké, stop," gebood Elisa haar, met een kleine jaloerse ondertoon in haar stem. "Vertrouw die Max maar niet te veel. Je denkt toch niet dat hij je écht leuk vindt? Je bent gewoon een gemakkelijk persoon om rond de vinger te winden en wanneer hij heeft wat hij wil, laat hij je weer links liggen. Wees niet zo naïef, Elles." Geschrokken keek Elles naar Elisa en kreeg tranen in haar ogen. Kan ze nu niet even gewoon blij voor me zijn, dacht ze.
    "Sorry Elisa." Daarna draaide ze zich gekwetst om en liep weer naar Max.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 15:00 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Zie jij haar?" vroeg Max aan Ash. Hij strekte zijn nek en keek over de hoofden heen, op zoek naar Elles. Hij was haar kleine gestalte kwijtgeraakt in de massa. Hij keek alle kanten op, maar kon haar paardenstaart niet terugvinden. Hij voelde hoe de stroom mensen langs hem heen liep en kreeg een paar elleboogstoten te verduren.
    "Verdomme, waar is ze toch?" vloekte hij in zichzelf. Plots zag hij twee meisjes wat verderop aan de kant staan. Het ene meisje keek geschrokken naar het andere en hij herkende haar als Elles. Ze zag er anders uit met haar haar los. Hij keek fronsend toe hoe ze plots weg beende, de aura van enthousiasme die altijd om haar heen hing, verdwenen. Ze kwam langzaam dichterbij en hij wachtte op haar. Haar lange, donkere haren omhulden haar lichaam en gezicht. In haar ogen blonken tranen. Max voelde zich verstijven, maar probeerde het te bedwingen. Het was nu zo, tranen hoorden bij de opdracht. Hij kon er beter aan wennen.
    "Hé, wat is er gebeurd?" vroeg hij bezorgd.


    Mhm?

    Alexander grinnikte even bij horen van haar woorden, die op zich wel positief waren. Zeker het zinnetje over het dansen dat ze er uit had geflapt vond hij geweldig, maar hij deed het haar niet aan om te beginnen gieren van het lachen, al was dat ook niet echt nodig in deze situatie. Hij herpakte zich en haalde zijn hand van de hare.
    "Hou vast aan die attitude en je moet niet ver zoeken", zei hij hoofdschuddend. "Maar in plaats van jou te pushen, zal ik wat over mezelf vertellen, lekker egoïstisch van me. Mijn naam is Alexander Clarkson Moore, ik ben achttien en ik woon een paar kilometer verderop met mijn twee huisgenoten Connor en Will die absoluut niet gezond kunnen ontbijten. Ik spreek naast mijn moedertaal ook vloeiend Spaans en Frans, en ik ben nog bezig met het leren van andere talen volgens mijn rooster. Ehm, ik speel zowel akoestische als elektrische gitaar en ook wel piano. Nog iets dat wil weten?", zei hij en zijn plan was om daar nog iets aan toe te voegen, maar het brandalarm ging af.
    "Ugh, je déteste l'alarme incendie*", zuchtte hij en bedekte zijn linkeroor om het geluid een beetje te dempen, "Kom op, laten we naar buiten gaan om te zien welke aap zin kreeg om een brandoefening te doen op de eerste schooldag en op ons vrije uur."

    *Ik haat het brandalarm

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 15:18 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "Niets," mompelde ze terwijl ze de opkomende tranen verbeet. "Alleen even Elisa." Ze haalde haar hand even ongemakkelijk door haar haar, wat wilde ze graag even een elastiekje voor een paardenstaart te maken, want het zat zo vervelend.
    "Laten we maar naar buiten gaan om te verzamelen. Jij hebt toevallig geen haarrekkertje voor mij?" vroeg ze zo vrolijk als ze kon.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ash keek Elles even aan en zowaar voelde hij iets wat voelde als medelijden voor het meisje.
    "Zeker weten?" vroeg hij dan toch maar en glimlacht naar haar. Vervolgens greep hij naar zijn rugtas en haalde er een haarelastiekje uit die hij aan haar gaf.
    "Vraag me alsjeblieft niet waarom ik die bij me heb, anyway see you later guys," hij klopte nog even op Max rug, gaf hem nog een betekenisvolle blik, knikte naar Elles voordat hij in de massa opging, opzoek naar Jace.


    I just caught the wave in your eyes

    Ze knikte en toverde weer zo goed als mogelijk een glimlach. "Dankjewel," zei ze dankbaar toen ze het elastiekje aannam. Meteen draaide ze het rond een nieuwe paardenstaart en glimlachte naar Max.
    "Het ging over jou," besloot ze dan maar te zeggen nadat Ash in de mensenmassa opging.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys