• iedereen weet dat stiles stilinski samen met z'n vrienden de grootste avonturen beleefd. En dat hij en z'n vader geld problemen hebben. Op een dag zijn die geld problemen te veel en moeten ze verhuizen. Naar de andere kant van de wereld. Dit is het verhaal van stiles stilinski in Nederland.

    Rollen :
    Stiles gf. Sanne Rouppé
    Best friend. Thaison harolds
    6 jongens wolfen (er zijn 2 packs Bo's en Sanne's) Bo pack : Rohan Harris en Jackson 'Jack' Harris Jason Martins Sanne pack: Jake en mason Jonas Joshua Mason
    2 meisjes wolfen 1 Bo Rouppé (de andere alpha) 2 kiara jones
    2 populaire jongens
    4 populaire meisjes 1 Destiny Neveah 'Des' MacMiller 2 Mila Rachel van Dam 3Lucia Noah Willemsen
    Sheriff stilinski's nieuwe vriendin. Iris van Leeuwen

    In te vullen
    Rol
    Naam
    Leeftijd
    Uiterlijk
    Karakter
    Geschiedenis
    Extra


    P.S stiles gf is ook een wolf

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 17:45 ]


    everyone around my. everyone gets hurt - Derek Hale

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 13:33 ]

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 16:54 ]

    Is best friend een jongen of meisje?


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    fleur123 schreef:
    Is best friend een jongen of meisje?


    Maakt niet uit maar het liefst een jongen


    everyone around my. everyone gets hurt - Derek Hale

    ol* wolfmeisje
    Naam* kiara jones
    Leeftijd* 16
    Uiterlijk*




    1.80 59 kilo. Grote blauwe ogen. Lichte huid. Draagt vaak eyeliner en mascara soms lipstick. Draagt vaak skinny jeans een croptop en hakken. Soms een rokje
    Karakter* druk grappig nieuwsgierig blij vriendelijk aardig
    Geschiedenis* ze is enig kind en komt uit een rijke familie van advocaten en heeft haar hele leven in Amsterdam gewoond en haar ouders besloten om naar een rustigere plek te verhuizen. Ze moest al haar vrienden achter laten en had het hier heel moeilijk mee. 2 weken geleden liep ze door het bos en werd door een alpha (Sanne) perongeluk gebeten. Toen Sanne en haar pack achter iemand aan zaten. Nu komt haar 1e volle maan er aan en is ze heel bang.
    Extra*NEE

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 18:15 ]


    live like harry ~ love like marcel ~ enjoy like edward

    Rol: Populair Meisje
    Naam: Destiny Neveah 'Des' MacMiller
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk: FC Marzia Bisognin




    Des heeft bruin haar tot haar borsten, maar heeft licht-bruine hair-extensions tot die tot haar heupen komen. Ze heeft grote donkerbruine ogen die zwart lijken. Ze draagt meestal wat mascara en eyeliner, en een laagje lipgloss kan ook op haar lippen. Ze heeft een vintage kledingstijl. Ze draagt vooral kleedjes met panty's eronder.
    Karakter: Lief, grappig, trouw, heel eigenwijs en kan koppig zijn, ze houdt ook van lezen en ontwerpen
    Geschiedenis: Des is opgegroeid in een gezin met één oudere broer, Davide. Die broer was een jeugdcrimineel, en nu zit hij nog steeds in de gevangenis. Zij is door hem eigenlijk populair geworden. Iedereen kende haar vanwege haar broer, maar iedereen ontdekte al snel dat zij anders was dan haar broer. Daardoor werd ze populair.
    Extra: /


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Ik ga zo een populair meisje maken! <3


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    Zoek je de best friend van Stiles..? Want dan geef ik je een giga beschrijving van Scott :Y)
    En ik zal zo vriendin van de sheriff invullen ik zal maar niet mijn ship met Melissa doen :')

    [ bericht aangepast op 6 maart 2015 - 19:59 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    Zoek je de best friend van Stiles..? Want dan geef ik je een giga beschrijving van Scott :Y)
    En ik zal zo vriendin van de sheriff invullen ik zal maar niet mijn ship met Melissa doen :')

    Geen scott ;) die is in Amerika in beacon hills


    everyone around my. everyone gets hurt - Derek Hale




    Rol: Populair meisje.
    Naam: Mila Rachel van Dam.
    Mila betekent glorie.
    Rachel betekent iemand met puurheid.
    Haar bijnaam is Miel.
    Fc. Erica Mohn Kvam.
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk: Mila heeft een gebruinde huid, bedekt met wat foundation. Het liefst ligt ze hele dagen in de zon, om bruin te worden.
    Ze heeft blauwe, nogal kleine ogen en doet er meestal een lijntje eyeliner en mascara overheen. Onder haar ogen heeft ze soms wallen, wat ze met concealer bedekt.
    Haar wenkbrauwen zijn smal, omdat ze die heeft geepileerd.
    Meestal doet ze wat lichtroze of rode lipstick op.
    Haar -haar is van nature donkerond, maar heeft het lichtblond geverfd. Ze heeft stijl haar.
    Ze heeft een slank lichaam en daar is ze erg blij mee, maar dat komt omdat ze twee keer in de week in de sportschool staat.
    Ze heeft een classy, maar wel stoere kledingstijl. Ze draagt meestal een skinny jeans met een shirtje of hemdje erop en sneakers. Soms houdt ze ook van sexy, maar niet te sexy.
    Voorbeelden van outfits:
    Outfit 1
    Outfit 2
    Outfit 3
    Outfit 4
    Karakter: Mila is een heel zelfverzekerd persoon.
    Soms heeft ze wel eens ruzie. Ze kan altijd wel dingen zeggen om je af te kraken.
    Tegen de populaire meiden (en jongens) is ze aardig, maar kan soms ook wel eens bazig en kattig tegen hun zijn. Tegen de "nerdjes" is ze niet aardig. Maar ze pest niet.
    Vaak gedraagt ze zich alsof ze meer is dan anderen, dat doen de populaire ook.
    Ze is creatief, en houdt dan ook van tekenen en schilderen.
    Geschiedenis: 16 augustus 1996 is het derde kind van de familie Van Dam geboren. Ze was de eerste dochter. Ze heeft twee oudere broers. Mick van Dam (21) en Liam van Dam (20). Toen ze vijf was, kreeg ze een broertje, die nu 12 is.Ze is de enige dochter in het gezin en het is dus ook een jongensgezin, maar ze kan (samen met haar moeder) de vrouwelijkheid wel in stand houden. Gelukkig is al één van haar broers uit huis.
    Mila woont nog thuis.
    Extra: Mila rookt, maar dat komt omdat haar oudere broers ook roken, zegt ze.
    Mick die rookt soms nog een joint, en soms doet ze daar ook aan mee. Dit is niet vaak.


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    stileslovederek schreef:
    (...)
    Geen scott ;) die is in Amerika in beacon hills

    Ah, daar had ik overheen gelezen :'D
    Mag iemand meerdere rollen invullen? Want dan vul ik ook wel een beste vriend in die enigszins Scott trekjes heeft, maar toch anders is (ik hoop dat je me begrijpt)
    Ik ga nu in ieder geval beginnen met de beschrijving van de vriendin van de sheriff, met een lekker gigantisch Nederlandse naam :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Rol: Vriendin Sheriff (hij is zo hard John in mijn ogen, kijk dus niet verbaasd als er ergens in de beschrijving John staat ipv sheriff) Stilinski
    Naam: Iris van Leeuwen
    Leeftijd: 44 jaar (6 februari wordt ze 45)
    Uiterlijk: Iris heeft een bril, omdat ze dingen op afstand niet scherp ziet. Ze heeft rode haren van nature waar ze af en toe blonde highlights in laat zetten. Haar haren komen tot net over haar schouders. Iris is ongeveer 1 meter 80. En heeft donkergroene ogen. Ze weegt ongeveer 70 kg en probeert altijd rond dat gewicht te blijven. Iris draagt liever geen make-up en anders hoogstens wat lippenstift en wat oogschaduw als ze een feestje heeft. Ze draagt vaak spijkerbroeken en loszittende blousjes en truien. Soms een t-shirt of een hemdje met een vest erover. In de zomer draagt ze ook spijkerbroeken, maar dan met een t-shirt of blousje met korte mouwen. Ze draagt veel gympen of lage hakken.


    (geen idee wie de persoon op de foto is, maar zo zie ik haar ongeveer. Ze komt me wel bekend voor.)
    Karakter: Iris is een begripvolle vrouw die houdt van koken en uit eten gaan. Ze kookt vaak gezond en houdt niet zo van fast food en andere snacks. In haar zomervakanties reisde ze vaak de wereld over naar plek die een grote geschiedenis of mythologie hebben. Ze is meerdere malen in Italië geweest en ook in de Verenigde Staten bij verscheidene indianenstammen. Iris vindt het leuk om te lachen en is graag bezig en in beweging. Ze gaat drie keer per week fitnessen bij een sportschool om fit te blijven. Iris is echter vrij onzeker over zichzelf, omdat ze nog nooit een blijvende relatie heeft gehad. Vaak waren het de mannen die het uitmaakten. Zo is ze onzeker over haar lengte, omdat ze vrij lang is en is ze onzeker over haar rode haren.
    Geschiedenis: Iris is een geschiedenislerares aan een middelbare school. Ze geeft vooral de bovenbouw les. Iris heeft altijd al een passie gehad voor geschiedenis en dan voornamelijk mythologie. Ze heeft in haar huis veel geschiedenis- en mythologieboeken staan.
    Iris heeft een aantal relaties gehad, maar is nooit getrouwd geweest. Ze had nooit het gevoel dat ze de ware had gevonden. Wel heeft ze nog steeds een goede band met één van haar ex'en die met haar drie jaar jongere zus is getrouwd.
    Iris weet niets af van het feit dat weerwolven en sommige mythische wezens werkelijk bestaan. Ze heeft wel altijd hoop gehad dat ze ooit een mythisch wezen zou vinden of zou ontdekken qua fossiel.
    Iris heeft zelf geen kinderen.
    Extra: Stiles ziet vrij veel overeenkomsten tussen en zijn moeder, Claudia, wat hem een duidelijk beeld geeft met wat zijn vaders type is. Er zijn natuurlijk nog steeds verschillen tussen Claudia en en ook die ziet Stiles wel degelijk.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Madrugada schreef:
    (...)
    Ah, daar had ik overheen gelezen :'D
    Mag iemand meerdere rollen invullen? Want dan vul ik ook wel een beste vriend in die enigszins Scott trekjes heeft, maar toch anders is (ik hoop dat je me begrijpt)
    Ik ga nu in ieder geval beginnen met de beschrijving van de vriendin van de sheriff, met een lekker gigantisch Nederlandse naam :Y)

    Tuurlijk


    everyone around my. everyone gets hurt - Derek Hale


    Rol: WeerWolf Jongen
    Naam: Rohan Harris en Jackson 'Jack' Harris
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: Ze hebben Groene ogen en blond haar. Ze zijn ongeveer 1.85. Zijn ook redelijk gespierd en zijn van nature erg atletische.
    Karakter: Rohan is een aardige jongen en probeerd mensen zo veel mogelijk te helpen. Hij kan soms wel wat bazig over komen maar bedoeld dit wel goed. Soms kan hij wel heel boos worden en hij heeft dan moeite om rustigte blijven en niet the veranderen, Dan neemt iemand hit z'n pack hem meestal even uit de klas of waar him ook is. Jackson is iets minder aardig, hij laat z'n gevoelens niet snel blijken, maar eigenlijk kun je ze zo uit z'n ogen lezen. Hij word aardig wat sneller boos dan Rohan maar weet zich wel beter te handhavenen als het op veranderen aan komt.
    Geschiedenis: Rohan en Jackson zijn geboren in een dorpje in groningen en hebben ook een duidelijk gronings accent. Ze hebben een jonger zusje van 14 maar die woont bij haar vader en zijn vriendin. Jackson en Rohan wonen ook bij hun vader maar dat is niet de zelfde als die van hun zusje Tess. Hun moeder is toen Tess 10 werd, 4 jaar geleden dus, weggelopen en sinds toen leven ze bij hun vader. Ze zijn beiden geboren als Weerwolven, maar als omega's wat dus in houd dat ze het laagste van het laagste waren. Ze kregen als laatste te eten de restjes dus. Ze waren al een lange tijd vrienden met Bo, toen ze er achter kwamen dat ze was gebeten, waren Rohan en Jackson de gene die haar leerden om te gaan met veranderen enz. Toen Bo alfa werd voegden de twee zich bij haar pack.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 7 maart 2015 - 11:13 ]

    Ik ga zo nog een populair meisje maken


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."