• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ''Je bent inderdaad een idioot.'' zei ze lachend. ''Kijk naar jezelf, je probeert te flirten met mij.'' grijnsde ze even.
          ''Voorkeur voor een film.. Hm, niet echt denk ik? Horror, cliché, sci-fi –– ik kijk van alles namelijk.'' Jace liet een kleine glimlach zien en zuchtte diep. ''En, vertel me iets over jou, meneer Merrick.'' Ze keek hem geïnteresseerd aan en wiebelde even kort met haar wenkbrauwen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ze opende haar ogen weer en zijn ogen boorde zich even in die van haar waardoor ze zich even verslikte en ze kuchte zachtjes.
    "Eh.." ze moest weer even hoesten maar omdat ze lag klonk het een beetje apart en ging haar borst wild op en neer. "Ik haat ruzies en discriminatie, leugenaars zijn ook niet zo mijn ding," zei ze vervolgens en keek hem toen weer aan.
    "Nu vraag ik me eigenlijk af, vind je vriendinnetje het niet erg dat je hier zo zit, donuts te eten met een ander meisje? Die je nota bene ook nog knap noemt," bij dat laatste moest ze weer even blozen.


    I just caught the wave in your eyes

    Hij trok even een wenkbrauw naar haar op.
    "Hoezo ben ik een idioot als ik flirt, ik vind nog steeds dat – dat best meevalt, met een knap meisje zoals jij die bovendien ook nog leuk gezelschap is?" hij keek haar afwachtend aan met een lichte grijns.
    "Cliché eh? 10 Things I Hate about You dan maar? Vind ik wel toepasselijk gezien je me een idioot vindt." Ash knipoogde even naar haar.
    "Nou wat wil je weten, mevrouw Romanova?" vroeg hij vervolgens en keek haar vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    ''Zie je! Alweer, je denkt er gewoon niet over na geloof ik.'' zei ze met een lachende ondertoon. ''Ik bedoel, niemand heeft me zo vaak knap genoemd in vijf minuten, idjit.'' Jace haalde haar schouders op en keek hem even weer schuin aan. ''10 things I Hate About You klinkt goed. Het was een tijdje geleden dat ik die heb gezien.'' grijnsde ze. ''Plus je bent een idioot, dus het is passend.'' lachte ze.
          ''Laten we simpel beginnen –– wat zijn je hobby's en gewoontes? Plus de slechte gewoontes natuurlijk.'' vroeg ze en keek hem daarna geïnteresseerd aan, waarna ze haar handen samenvouwde.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Ik denk dat het automatisch gaat bij speciale personen," hij stak zijn tong even naar aar uit en keek haar plagerig aan. "Maar echt niet? Ik vind best dat het je zo vaak gezegd mag worden, het is namelijk waar." hij glimlachte toen en moest lachen bij haar volgende woorden.
    "Je noemt me zo vaak een idioot dat het bijna pijn doet," hij legde zijn hand op zijn hart en trok een pruillipje.
    "Hobbies eh? Ik heb er maar weinig, ik skate graag, en speel piano en gitaar. Daarbij vind ik voetbal ook wel leuk," hij hield even pauze. "En gewoontes, ik rook, dat kan je beschouwen denk ik als iets slechts daarbij heb ik een ernstige Ben and Jerry's verslaving, gelukkig ga ik regelmatig naar de sportschool." hij keek haar glimlachend aan.
    "Anything else you want to know about me?"


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler lachtte even en keek haar aan. "Eerlijk?" Zei hij en hij legde de donut even weg. "Single... Al een tijdje eigenlijk." Vervolgde hij. Hij keek weer naar haar en glimlachte. "Waarom denk je dat ik een vriendin heb?" Lachte hij.


    El Diablo.

    "Nee ga weg!" zei ze toen en kwam overeind en keek hem verbaasd aan met grote ogen.
    "Nou je bent leuk gezelschap, hebt humor, bent creatief – ook al beweer je van niet – en ziet er ook nog leuk uit dus ik kon me gewoon weg niet voorstellen dat je niet bezet was." Reagan stopte even met praten. "Het feit dat er nu niet een zwerm meisjes om je heen hangt en mij niet nu in de fontein probeert te verdrinken verbaasd me daarom ook," legde ze blozend uit en nam vlug een hap van haar donut.


    I just caught the wave in your eyes

    ''Speciale personen huh? Ik ken je nauwelijks voor twee uurtjes.'' Ze prikte even in zijn wang en schudde haar hoofd. ''Dat is erg lief van je, alhoewel ik geen complimenten aanneem van vreemden.'' Een semi-sarcastische glimlach sierde haar gezicht.
          Jace luisterde aandachtig naar zijn woorden en knikte daarna. ''Ik vind roken niet echt iets slechts, denk ik. Mede omdat ik het ook heb gedaan, maar ben gestopt. En jij speelt piano? Dat kan ik nauwelijks geloven als ik eerlijk ben.'' Ze kruiste haar armen even. ''Piano is voor softies.'' concludeerde ze. ''Ik neem aan dat je geen softie bent, of wel soms?'' Ze keek hem met een lichte glimlach aan.
          ''Daden waar je spijt van hebt?'' probeerde ze. ''Het maakt me niets uit als je me het niet wilt vertellen, ik ken je pas voor een uur.'' vervolgde ze daarna.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler grijnst even en haalt dan zijn schouders op. "Tja, of dat moet nu gebeuren. Ik weet niet hoe het er hier aantoe gaat." Plaagt hij en hij pakt de donut weer. "Maar kom op.. Pretty girl met een geweldig karakter, hoe zit het met jou?"


    El Diablo.

    "Moet je – je voorstellen hoe speciaal je bent," hij knipoogde naar haar en moest lachen toen ze in zijn wang porde. "Gelukkig ben ik geen vreemde." weer knipoogde hij naar haar en een twinkeling verscheen in zijn ogen.
    "Een ex-roker eh? Ben je dan toch meer bad ass dan ik dacht?" grijnsde hij en bij haar piano vraag schudde hij even zijn hoofd.
    "Hangt ervan af hoe je piano speelt, ik speel echt geen Bach bijvoorbeeld, het enige klassieke nummer dat ik kan is Amélie, ik speel piano als in synthesizer stijl," legde hij uit en moest ook grijnzen bij haar grijns. "En nee, ik ben geen softie nee." hij lachte even maar die verdween bij haar volgende vraag.
    "Laten we het erop houden dat mijn jeugd niet altijd makkelijk was," zei hij maar en keek haar toen aan met een zwakke glimlach. "What about you? Je had het er over dat je een roekeloze periode achter de rug hebt? Zelfde geld voor jou, als je er niet over wilt praten met deze idioot is het okay." Ashton glimlachte even naar haar.


    I just caught the wave in your eyes

    "Ik hoop dat je me dan wel even in bescherming neemt toch? Het leven is me nog te veel waard om dood te gaan doordat een stel jaloerse meiden me bij jou weg willen krijgen terwijl we alleen maar donuts eten," lachte ze en knipoogde naar hem.
    "Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je met me aan het flirten bent," merkte Reagan droog op en keek hem lachend aan. "Maar dat doe je vast niet, toch? Ik bedoel c'mon look at me." Reagan nam een hap van haar donut en deze was dan ook op.
    "Maar nee ik ben single, ik heb twee serieuze relaties gehad, de laatste strandde een jaar geleden en..." Reagan stopte gauw met praten en zweeg, dat gedeelte wilde ze liever nog niet delen, als ze het ooit ging delen met Tyler. Waarom ze er zo moeilijk over deed wist ze niet eens maar het was gewoon een zeer gevoelige snaar.
    "Heb je dan ook niemand op het oog?" vroeg Reagan dan ook maar om het gespreksonderwerp te veranderen en ze boog even naar voren om een nieuwe donut te pakken – van binnen hoopte ze vurig dat hij niet doorhad dat ze nu een inkijk had van hier tot Tokyo en ze kwam dan ook zo snel mogelijk overeind.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 21:44 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ''Ik voel me gevleid,'' glimlachte ze en haalde haar haar weg uit haar gezicht. Jace knikte bij zijn vraag en zuchtte. ''Ja, het is alweer een tijdje geleden dat ik rookte. Maar ja, ik heb het een tijdje lang gedaan.'' Ze gaf het toe door middel van haar gemompel en haar blik bleef op de grond gevestigd.
          ''Ik vind het nog steeds een wonder dat een jongen als jij piano speelt –– ik zou het namelijk nooit van je verwachten.'' Haar ogen bleven op zijn gezicht gevestigd toen zijn gelaat iets serieuzer werd. Ze zette haar tanden lichtjes in haar lip en schudde daarna haar hoofd. Het liefst wilde ze hem een knuffel geven, maar dat zou waarschijnlijk een tikkeltje vreemd zijn.
          ''Oh, uhm nou ja,'' Haar wenkbrauwen kwamen samen in een frons en een diepe zucht rolde evenals over haar lippen. ''Het was een tijd dat ik gewoon niet mezelf was, snap je?'' Jace ging in een kleermakerszit tegenover hem zitten en vouwde haar handen samen bij het gapende gat tussen haar benen. ''Ik feestte teveel, deed aan drugs en begon te roken.'' zei ze simpel en haalde daarna haar schouders op.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 21:48 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hij merkte dat ze er niet over wou oraten en liet het dus ook maar zo. Voorlopig. Hij keek even naar haar en grijnsde kort bij het zicht, maar keek op tijd weg. "Nog niet... Misschien.. Binnenkort.." zei Tyler en hij at de donut op. "How about you? Zullen vast wel jongens hier zijn die je leuk lijken." Zei hij , meer omdat hij die info kon gebruiken natuurlijk.


    El Diablo.

    "Ach mensen verbazen je wel vaker," zei hij lachend.
    "Had dat nooit achter je gezocht, maar je bent nu weer right on track, I suppose?" vroeg hij toen en keek haar aan. "Had je nog een reden of wilde je gewoon dingen proberen?" hij keek haar geïnteresseerd aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Ze merkte dat ze een beetje teleurgesteld was door zijn antwoord en haar mondhoeken krulden dan ook zichtbaar omlaag, waarom? Had ze gehoopt dat hij haar naam had genoemd? Dat zou belachelijk geweest zijn, hij kende haar net en ze kon nog steeds niet geloven dat hij meende dat hij haar knap vond. Toch wist ze dat ze het had gehoopt, en waarom wist ze niet eens zeker. Ze haalde haar schouders op en keek hem twijfelend aan.
    "Ik ben eerlijk gezegd niet meer echt actief opzoek geweest, er zijn hier inderdaad wel leuke jongens, Caleb, Jase en Jayden van mijn band bijvoorbeeld zijn alle drie schatjes en niet lelijk maar ik weet niet. Ik hoopte eigenlijk dat er iemand in mijn leven zou komen waarbij ik zou hebben: ja hij is het. Maar dat heb ik tot vandaag nog niet gehad..." ze keek hem aan. "Ben jij opzoek? Of blijf je liever single? Dat willen sommige mensen immers ook liever?" ze keek hem vragend aan door haar hoofd te kantelen en knabbelde aan haar donut.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 22:49 ]


    I just caught the wave in your eyes