• Voor de eerste keer dit hele jaar zoek ik leesvoer. (krul) Want ik lees bijna nooit stories van anderen omdat ik er geen tijd voor heb. Maar het is nu !!Zomervakantie!! dus wil ik graag stories lezen.
    Ik heb wel een aantal eisen:
    -Geen fanfiction, als het echt niet anders kan dan Harry Potter.
    -Geen Breezah-taal, smilies, etc.
    -Een verhaal dat niet verder is dan hoofdstuk 50
    -Geen 100 miljoen woorden per hoofdstuk

    Voor de rest: Drop je story! ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kutjes, die van mij is een stuk verder dan hoofdstuk 50 ><
    Ik zoek een andere voor je, wait a minute (baby)


    No growth of the heart is ever a waste

    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45]

    45 hoofdstukken (nerd)
    Over een meisje, Marissa, dat westwaards - naar Berlijn - vlucht wanneer de Russen het oostfront steeds dichterbij schuiven. De Duitse bevolking is niet zonder reden doodsbang voor de wraakzuchtige soldaten.

    Nogal crappy beschrijving, een beter beschrijving staat in het verhaal zelf :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Volksfeind schreef:
    De Zwarte Raaf en het Rode Leger [Berlijn '45]

    45 hoofdstukken (nerd)
    Over een meisje, Marissa, dat westwaards - naar Berlijn - vlucht wanneer de Russen het oostfront steeds dichterbij schuiven. De Duitse bevolking is niet zonder reden doodsbang voor de wraakzuchtige soldaten.

    Nogal crappy beschrijving, een beter beschrijving staat in het verhaal zelf :']

    Klinkt cool, ik ga 'm lezen. ''D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ben momenteel (stilletjes) bezig met een HP verhaal. Julie's verhaal
    Let niet op de originele titel...
    Voor de rest ken ik er geen, want ik lees niet zo vaak stories. (:


    007

    High School Bloodsuckers
    Hij gaat niet over Twilight of The Vampire Diaries.

    From London With Love

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 16:05 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Okee dan..
    Ongeveer alles van mij (;
    Hier komen ze..
    In the moonlight (geen twilight etc..)
    It's spelled love
    Where my heart belongs Harry Potter-isch
    Final goodbye
    Highschool rebellion

    Veel leesplezier (;

    Ik hoop dat je er een van mij leest :$


    Fat chance.

    You belong with me. [Real life]
    Spreekt voor zich, waargebeurd.
    Niet dramatisch ofzo, hoor.
    Ik heb gewoon mijn gevoelens neergeschreven.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    no title van mij gaat over een mythisch wezen genaamt: de succubus.

    TH komt er soms wel in voor, [als dat please niet erg is]

    x


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    http://www.quizlet.nl/stories/24412/the-hundredth-monkey-effect-100monkeys/

    6 Hoofdstukken ;)

    en
    http://www.quizlet.nl/stories/22072/fear-his-revenge/

    Fear His Revenge!
    Gebaseerd op: De film Dread -Soort vervolg-
    Leeftijdskeuring:16+
    Genre:Thriller, Horror, Drama, Romantiek.
    Geschreven in:Ik-Vorm
    ©RememberXme

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 16:30 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Tempted to be Queen
    ~The world is nothing much for the sweet, young; 18 year old Maya. Ever since she lost her mother, she is depressed and angry on the world. When there are a few beings after Maya, the world is gonna change. And she has to make a choise, a choise where life and death are. (Gewoon in het NL geschreven)
    Unmarked
    What would you do when the end of the world lies in your hands? Will you give yourself over to your weakness? Can you resist the temptation? Will you be scared of the power that goes along with the choose? Can you live being Unmarked? (Ook in het NL geschreven, en maar 2 hoofdstukken)
    Demon for Me
    Een meisje van 18, Midnight word meegenomen naar de Demonenwereld voor Prince Jake. Als ze daar is ziet ze allemaal meisjes op een rijtje vastgebonden. Jake is de Prince van de Demonenwereld. Hij laat vrouwelijke, menselijke slaven naar de Demonenwereld komen. Zal Midnight het overleven...? Want als ze niet doet wat hij wil, zal ze worden gestraft...
    Ik ben bezig dit te herschrijven, heeft maar 26 hoofdstukken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    2115 - Freedom! Forever!

    5th november 2115 - This will be the day when the earth we know will end.

    London, Engeland 2114-2115
    De wereld verkeerd nog steeds in oorlogen drama's en ziektes, De Kanselier van Engeland denkt alleen aan de rijken en het land dwaalt af naar vergetelheid. In deze chaos leeft Valerie Ryker een prettig gestoorde dame met ideeën om verscheidene aanslagen te plegen. Samen met een groepje mensen probeert zij het beste van haar laatste levensjaar te maken, Dit met een doel voor ogen. 5 november zal niemand vergeten

    http://www.quizlet.nl/stories/20694/when-you-let-go-of-gravity/

    uitleg komt eraan

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 17:52 ]


    Change, the only good thing in this world.

    http://www.quizlet.nl/stories/20694/when-you-let-go-of-gravity/


    als alles je meezit tot je vijftiende begin je wel eens te denken, dit kan niet meer goed gaan,het kan me niet altijd blijven meezitten. en dat is wat Alise overkomt. alles gaat goed tot haat vijftiende, haar beste vriendin sterft;zelfmoord. haar moeder is de enige die haar steunt,haar vader denkt alleen aan Alises danscarriere. maar 2 jaar later slaat het noodlot weer toe. Alises moeder krijgt kanker.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 17:52 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Ashes Unburnt

    Herinneren is de meest waardevolle functie waarover een mens beschikt. Toch kan een mens niet allés onthouden. Wat als er een manier was om vergeten herinneringen terug te halen? En wat als er iets was dat je herinneringen van je wegnam. Het zijn enkele vragen die de 17-jarige Chelsey zich stelt. Niet omdat zij haar kinderjaren terug wilt, maar omdat het van groot belang is. Chelsey merkt dat ze zich enkele datums van elk jaar niet meer kan herinneren. Wanneer ze opnieuw een rare droom heeft, besluit ze op onderzoek te gaan. Zo ontdekt zij zichzelf en de speciale gaven die zij bezit. Ze ontdekt de wereld zoals hij écht is en de verborgen geheimen van het leven.


    Hopelijk lijkt het je wat (:

    [ bericht aangepast op 3 juli 2010 - 18:07 ]


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Hello Weasley
    HP-verhaal. Rond de 9 a 10 delen.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.