• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5
    Speeltopic: 1 • 2

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze hoorde hem door haar gezang heen ook zingen en ze moest toegeven, het klonk alles behalve slecht.
    "Ja inderdaad, maar de Red Hot Chilli Peppers zijn gewoon geweldig," glimlachte ze en keek hem terug aan. De radio ging over op I'm A Mess van Ed Sheeran.
    "Oh my gawd thats my jam!" riep Reagan vrolijk uit en klapte enthousiast in haar handen terwijl ze werr mee begon te zingen. Het stoplicht sprong ondertussen ook weer op groen en glimlachend keek ze om zich heen en blikte ze ook even naar Tyler met een glimlach van hier tot Tokyo.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler lachte even en reed ondertussen weer verder. Deze keer bleef hij stil en hij luisterde naar haar stem, hij kon zich voorstellen waarom ze in een band zat. Het klonk erg goed. Hij wierp een snelle blik op Rae en zijn glimlach werd meteen breder. ''Pretty girl is happy, zie ik?'' glimlachte hij en hij keek weer naar de weg. Ondertussen was hij al de stad ingereden en was het nog maar een kleine vier minuten.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 0:17 ]


    El Diablo.

    "I'm happy indeed, want ik ga donuts eten met een aardige jongen," ze glimlachte even naar hem. "But eh pretty?" Reagan bloosde even en keek naar haar schoenen. Ze voelde zich diep gevleid door zijn woorden maar wist niet zeker of hij ze ook echt meende...

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 0:23 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Snel keek ze even om haar heen en stond toen op. God, wat ging ze zichzelf toch aandoen.
    "Oké," zuchtte ze en trok even een wenkbrauw op bij zijn opmerking over haar reputatie . Ze liep snel naar het raam en trok deze open, ze kon toch ook nooit haar standpunt behouden.
    "Meneer Adams, je hebt wat weg van een dik varken," riep ze, luid genoeg om te schreeuwen, maar stil genoeg om toch niet helemaal gehoord te worden, hoopte ze dan toch.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

          Tegen haar zin – echt, echt, tegen haar zin – liet Hester Alexander los. De betovering was verbroken en ze wist niet weer wat ze aan het doen was. Ze besloot de feiten op een rijtje te zetten. 1) Ze kende Alexander zo'n anderhalf lesuur. 2) In die tijd had ze het mentaal even erg moeilijk gehad en 3) was ze beginnen te huilen als een klein kind, waarna hij 4) haar getroost had alsof ze elkaar al weken kenden en 5) op een manier die in horrorfilms zou eindigen in verkrachting. Gewéldig. Ze zuchtte heel even, maar glimlachte dan flauwtjes en liep traag naar een van de tafels die Moore zo grappig had beschreven. Hetty ging zitten en vouwde haar armen over elkaar. Ze kende haar lessenrooster vanbuiten en wist niet of ze moest hopen dat ze veel lessen samen met Moore had of juist niet. Ze zette haar bril af en wreef in haar ogen, waarna ze toekeek hoe Moore erbij kwam zitten.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    "Nou, mijn vriendin slaapt zelf iedere avond bij een ander," begon Will met een serieus gezin. "Ze heeft ondertussen drie kinderen die waarschijnlijk allemaal niet van mij zijn en..." Toen kon hij niks meer bedenken wat hij eraan toe kon voegen en hij begon te lachen.
    "Ik heb geen vriendin." Op het moment wilde hij eraan toevoegen maar hij wist niet of dat too much zou worden. Hij had altijd wel geweten hoe hij met mensen om moest gaan maar nu het echt niet verkeerd mocht gaan, was hij bang iets verkeerds te zeggen en hij snakte naar een sigaret.
    "En jij dan? Een vriend?"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Tyler keek naar haar en fronste kort. 'Ja pretty.' Zei hij. ''Ik wou het niet zo direct zeggen, want sowieso kom ik nu over als een creep. Maar ik meen het wel.'' Zei hij gemeend. Hij glimlachte even naar haar en keek naar de weg voor zich. De winkel zag hij al en hij zocht een parkeerplaats.


    El Diablo.

    Een "awh" geluidje verliet haar mond en ze keek hem blozend aan voordat ze in een impuls haar armen vlug om hem heen sloeg.
    "Thank you," fluisterde ze in zijn oor voordat ze zich weer losmaakte en uit de auto stapt, erop lettende dat hij niet weer zicht had op haar achterste.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 8:05 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hij glimlachte breed en stapte toen ook uit. "No problemo.". Zijn portemonnee stopte hij in zijn zak en hij liep naast haar naar de winkel. "Nog enige voorkeur?"


    El Diablo.

    "Hhmm." Ze glimlachte terwijl ze hem opnieuw kort bekeek. Hij leek ontspannen, net zoals zij.
    "Wren. Hij is 1.98, en speelt basketbal."
    Ze draaide een lok van haar gestijlde haar om haar vinger en dacht na. Dit was een van haar gewoontes - jongens laten afwachten. Een beetje leugentjes ophangen, om te zien of ze afdropen. Jongens die immer alleen maar met haar praatten omdat ze met haar naar bed wilden, wilde ze niet eens te vriend houden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hij liet haar los en hij zag hoe ze zich weer terugtrok in zichzelf en hij zuchtte onhoorbaar. Hij volgde haar tot bij de tafels en zag zowat de tandwieltjes in haar hoofd draaien terwijl hij zijn neergesmeten boekentas ging halen aan de ingang van de bibliotheek.
    "Ik hoor je denken, Hester. Als ik iets zou willen doen dan had ik dat toch al lang gedaan?" zei hij bezorgd en legde voorzichtig zijn hand op de hare, die half onder haar hand verstopt zat omdat ze haar armen gekruist voor zich hield.
    "Kijk, ik weet dat we elkaar nog maar net kennen, maar ik ben zo een persoon die wil helpen. En in de tijd dat ik je ken ben ik te weten gekomen hoe ongemakkelijk je je voelt rond mensen. Niet dat dat een probleem is nu, maar wat ga je doen als je werk moet zoeken? Je gaat sowieso nieuwe mensen ontmoeten die je zal moeten aanspreken, hoe dan ook", zei hij met een bezorgde ondertoon en hij bekeek haar met zijn 'puppy-blik'. "En het is duidelijk dat je sociaal capabel genoeg bent, je moet het alleen soms even loslaten en mensen creeps gaan noemen", voegde hij er zacht lachend aan toe.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    "Ik zeg nooit nee tegen chocolade donuts," knipoogde ze en volgde hem richting de donutwinkel waar ze vervolgens naar binnenliep en ze hield de deur open terwijl ze hem glimlachend aankeek.


    I just caught the wave in your eyes

    Damn. Dat kon de zaak wel eens moeilijker maken. Nu moest hij haar ook nog bij haar vriend weghalen.
    Natuurlijk liet Will daar niks over merken maar lachte hij alleen maar. "Ik had het kunnen weten. Natuurlijk heeft zo'n knappe meid een vriend." Hij knipoogde naar haar. "Basketbal kan ik niet helaas. Nooit gekund of gesnapt ook."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Max keek een tikkeltje verbaasd toe hoe Elles haar opdracht uitvoerde. Ze was ver genoeg om hem niet te horen, toen hij zich naar Ash toe boog en fluisterde: "Dit is te gemakkelijk. Ik heb al een date. Hoe gaat het bij jou."
    Hij leunde weer naar achteren en keek Elles grijnzend aan terwijl ze weer naar haar plek naast hem stapte. Ze had een lichte blos op haar wangen en Max besloot dat hij haar mooi vond. Heel mooi.


    Mhm?

    Ash keek geamuseerd toe en een tikkeltje verbaasd hoe Elles zowaar de opdracht uitvoerde. Bij haar woorden moest hij even lachen maar werd afgeleid door Max' worden.
    "Nice, het lijkt wel goed te gaan, ze zei dat ze hoopte me weer te zien," zei hij zachtjes en grijnsde even naar Max voordat hij zijn mond snel dicht deed goen Elles weer terugkwam.
    "Well done, had niet verwacht dat je het daadwerkelijk zou doen," complimenteerde Ashton haar een tikkeltje onder de indruk en glimlachte.


    I just caught the wave in your eyes