• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5
    Speeltopic: 1 • 2

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Ik ook niet," mompelde ze zelf wat verbaasd. "Maargoed, Max? Je zei dat je de volgende keer een dare zou doen," stelde Elles voor. De leraar beende het theater binnen, het was een vrij imposante vrouw met veel rondingen en een zware stem.
    "Goedemorgen leerlingen, ik ben mevrouw Waters en ik kom jullie een jaartje drama geven. Dit houdt in dat we gaan oefenen in acteren met op het einde van elk trimester een musical voor te brengen voor de hele school. We zullen er maar alvast invliegen met een stemopwarming."


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Inderdaad, prinsesje," grijnsde Max. Die grijns verdween zodra hij de woorden van de leerkracht hoorde. 'Fuck, muziek,' dacht hij, lichtelijk in paniek. Hij wierp een blik op Ash en zag dat zijn huisgenoot ook niet al te blij was met de mededeling.


    Mhm?

    Ash' gezicht betrok bij het zien van de lerares, wat een verschijning, en niet persée positief. Bij haar woorden moest hij al helemaal braken — inwendig dan — en hij zag dat Max al net zo blij keek, niet dus. Hij stak zijn hand op wn de lerares keek hem vragend aan.
    "Ja meneer...?" ze keek op de namenlijst die ze in haar hand had.
    "...Merrick." Ashton was haar al voor en ze was even van haar stuk gebracht voordat ze knikte.
    "Wat is er? Meneer Merrick?"
    "Is het ook mogelijk om een boom te spelen?" vroeg hij droog, met een sarcastische grijns rond zijn lippen. Hij hoorde enkele mensen om hen heen lachen, met name meisjes en hij voelde hen gewoon naar hem kijken. De lerares was wat minder gecharmeerd door zijn woorden en ze keek hem beledigd aan.
    "Dat is mogelijk ja," antwoordde ze kortaf, gezien ze duidelijk niet wist wat ze moest antwoorden en ze trok haar neus even op.


    I just caught the wave in your eyes

    Elles moest ook even grinniken om zijn opmerking. De jongens waren duidelijk niet tevreden met de musical en ze prijsde zichzelf ook even gelukkig dat ze drama niet als keuzevak had.
    "Ik heb even een vrijwilliger nodig om de stemopwarming voor te doen. Wie wil?" De leerlingen keken wat onschuldig rond, niemand wilde duidelijk als eerste. "Kom op leerlingen van me, iemand moet." Met een half luisterend oor naar de les, moest ze even blozen om zijn bijnaampje.
    "Oké, mhh een dare. Jij bent de vrijwilliger, good luck," grinnikte Elles.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Max keek Elles even ongelovig aan.
    "Weet je zeker dat je dat jezelf wil aandoen?" vroeg hij doodserieus.


    Mhm?

    Met een gekanteld hoofd keek ze Max aan. Zo erg kan het toch niet zijn? Zelf kon ze een beetje zingen, maar ze vertrouwde wel op Max' talenten.
    "Nu maak je me wel nieuwsgierig hoe erg het precies is," zei ze uiteindelijk. "Max wil!" riep ze uiteindelijk enthousiast naar de hopeloze lerares.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Ja Max wilt!" viel Ash — Elles bij en en keek Max geamuseerd aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Er ontsnapte hem een lachje, terwijl hij met zijn hoofd schudde.
    "Hier ga je spijt van krijgen," mompelde hij.
    "En wie is Max?" vroeg de gezette leerkracht aan Elles. Max stond al op en grimlachte naar de vrouw.
    "Dat ben ik," antwoordde hij. Het gezicht van de leraar klaarde op nu ze een slachtoffer had gevonden. Ze trok hem wat meer naar voren, zodat hij alle aandacht had. Hij vond het niet erg, maar hoopte wel dat de vrouw snel zou horen dat hij absoluut geen zangpotentieel had. Straks ging ze hem nog verder aanmoedigen om te blijven oefenen! Hij sidderde bij de gedachte alleen al.
    "Kan je, om te beginnen, een toonladder in do voor ons zingen?" haalde de zware, vrouwelijke stem hem uit zijn nachtmerries. Vanuit zijn ooghoek zag hij hoe Ash zijn lach probeerde in te houden en zijn handen naar zijn oren bracht. Elles, daarentegen, keek hem verwachtingsvol aan.
    "Euh, nee," antwoordde hij eerlijk. Hij had één les piano gehad, toen hij zes was. Meer was er niet voor nodig om zijn ouders te overtuigen dat zijn talenten niet bij muziek lagen.
    De vrouw keek hem droogjes aan en hij haalde verontschuldigend zijn schouders op.
    "Goed, ik zal het voor zingen. Doe mij maar na," beval de leerkracht hem, waarna ze als een operazangeres begon te zingen. Max schudde verslagen zijn hoofd en ademde in. Well, here we go...


    Mhm?

    "Mhm, good to know." Grijnsde Tyler en hij liep naar binnen. "Sooo.... Random donuts met extra choco donuts. Sound good?" Glimlachte hij terwijl zijn blik over de borden gleed.


    El Diablo.

    Fronsend keek ze hem na. Spijt? Hij probeerde haar er gewoon in te luizen en te doen denken dat hij slecht was.
    "Kom op, Max! Je kan het wel," bemoedigde ze hem toen hij inademde om zijn eerste noten te gaan zingen.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "You go gurl," riep Ashton naar hem en zag hoe Max hem een dodelijk blik toe wierp waardoor hij zijn best moest dien het niet uit te proesten.
    "Zou u, meneer Merrick — meneer Crawford anders willen helpen met zijn stemopwarming?" vroeg de lerares aan hem en hij wist dat dit zijn straf was voor zijn grote mond van toenet. Hij hield abrupt op met lachen en zuchtte. Vervolgens stond hij op, ging naast Max staan en wierp hem een "Oh god hier komt het" blik toe. Vanut zijn ooghoek zag hij verschillende meiden giechelend naar hen kijken waardoor hij toch even scheef moest grijnzen.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 14:10 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Dat klinkt geweldig inderdaad, verras me maar," glimlachte ze en keek de zaak rond die lichtblauw was aangekleed en ze voelde zich niet eens schuldig dat ze zich expres uit de les had laten sturen.
    "Weet je dat ik niet eens spijt heb dat we eruit zijn gestuurd?" zei ze, ergens meer tegen zichzelf en keek hem speels aan waarna ze even een hand door haar koperbruine lokken haalde.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 14:06 ]


    I just caught the wave in your eyes

          Hester keek ongelovig op naar Alexander. De plotse zin om hem uit te kafferen golfde gestaag maar zeker door haar lichaam. Ze koos echter voor de makkelijke weg; zich overgeven.
          "Ik weet het, Moore," piepte ze. "Van alle mensen die een hekel hebben aan mijn gedrag ben ik degene met de diepst gegronde haat." Ze had geen zin om over zo'n toekomst na te denken. Het liefst van al ging Hetty later gewoon in een grot wonen, beschermd van alle onzin waar ze vandaag al mee te maken had gehad. Maar tegelijk voelde ze zich geborgen bij Alexander – om de een of andere reden volkomen veilig.
          "Er komt een dag dat ik me eroverheen kan zetten, en dan kan ik met een zelfverzekerde glimlach op mijn smoel alle jongens rond mijn vingers draaien." Wél, dat was ook niet helemaal waar. Hester zou nooit van het ene naar het andere uiterste gaan. "Want blijkbaar moeten jongens alleen maar ongevraagd met mij dansen in een bibliotheek om míj rond hún vingers te draaien."
    Ze kon niet geloven dat ze dat werkelijk had gezegd.
          "Laten we zeggen dat ik een relatief neutraal gevoel tegenover jou heb en andere mensen gewoon echt niet mag – maar dat maakt mijn opmerking niet minder erg, zeker?" Hou je mond, Hetty. Hou je mond. Ze voelde hoe ze, door eigen toedoen, weer helemaal dichtklapte.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Tyler grijsnde kort naar haar. "Oh, good girl gone bad? I like it." Zei hij en een knipoog volgde. Het duurde niet lang voor ze aan de beurt waren. "Mag ik een doos vol gemengde... Maar wel extra choco donuts." Glimlachte hij en zijn creditcard pakte hij al. De jongen achter de kassa knikte en Tyler betaalde snel. "And now we wait.."


    El Diablo.

    Elles keek de twee jongens die nu van voor stonden na en giechelde zachtjes. Wat een zicht; maar ze begon zich ook oprecht af te vragen of ze nu konden zingen of niet. De lerares was klaar met haar perfecte toonladder en gebood de jongens ook te starten.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys