• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5
    Speeltopic: 1 • 2

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zach zag hoe haar wangen rood kleurden door zijn woorden en hij grijnsde even –– hij vond het wel amuserend dat hij zo'n effect had op vrouwen. ''Hmh, Reagan. Prachtige naam moet ik toegeven, nog nooit iemand ontmoet die zo heet.'' dacht hij hardop na en glimlachte weer, waarna hij een hand door zijn donkere haren haalde. ''Oh, Ty heeft al een bijnaam voor je? Wat schattig.'' grijnsde hij en tuitte even zijn lippen. ''Jullie zijn voor elkaar gemaakt.'' concludeerde hij semi-sarcastisch.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

          Hesters bril zakte bijna van haar neus, maar ze weigerde Alexander los te laten. Hij kon zingen. En dansen – dansen. Hoeveel boekpersonages dansten als teken van romantiek? Honderden. Goed, misschien niet in een bibliotheek, maar dat maakte het voor Hetty nog tig keer romantischer.
          "Hmm. Het gaat. Het spijt me, Alexander," fluisterde ze. Ze glimlachte voorzichtig. "En je mag niet ophouden — met dansen."


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Regina keek twijfelend naar de leraar en toen weer naar Nathaniel. Ze twijfelde, dat moest ze toegeven. "Het is jouw keuze," besloot ze uiteindelijk. "Ik ken het hele riedeltje al, maar het kan ook in de pauze bijvoorbeeld." vervolgde ze en keek Nathaniel aan. Langzaam kwamen er meer mensen het klaslokaal in, Regina zette een stap opzij zodat ze er allemaal langs konden. Afwachtend op een antwoord keek ze naar Nathaniel en glimlachte naar hem. Haar hoofd kantelde ze wat en trok haar bordeauxrode vest weer recht.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Dankjewel, Zach," glimlachte Reagan gevleid naar hem. "Zach vind ik persoonlijk een heel leuke naam." ze volgde zijn beweging even met haar ogen.
    Na zijn volgende woorden keek ze hem even verwonderd aan.
    "Voor elkaar gemaakt?" ze keek hem met een gekanteld hoofd aan. Ze kende hem net twee uurtjes of iets, dus niets 'voor elkaar gemaakt'. "Hij heeft alleen maar een bijnaam voor me hoor, net zoals ik hem Ty noem en ik noem jou maar Zachie," ze knipoogde even naar hem. Toen viel haar oog op een blaadje dat Tyler op haar tafel had gelegd. Ze keek hem even aan en moest blozen bij zijn knipoog waarbij ze ook even glimlachte. Ze bekeek de tekening en ze moest zeggen, dit was echt mooi. Voorzichtig en subtiel scheurde ze weer een blaadje uit haar schrift en hield hierbij de leraar goed in de gaten. Vervolgens begon ze Tyler te tekenen, in haar eigen stijl. Eronder schreef ze in sierlijke letters #TeamDonut en haar handtekening in een klein hoekje. Ze schoof het blaadje zijn kant op en schonk hem ook een knipoog ze boog naar even naar hem toe.
    "Je bent creatiever dan je denkt hoor," ze glimlachte naar hem voordat ze weer normaal ging zitten en weer oplette.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler keek even fronsend naar Zach en toen weer naar Rae toen ze naar hem toe boog. Hij glimlachte even bij haar woorden en keek toen naar de tekening, waarna hij goedkeurend knikte. Voorzichtig vouwde hij het dicht en hij boog wat naar haar toe. 'Fotografie, een band en nu ook nog tekenen. We hebben hier echt een creatief wonder.' fluisterde hij om geen aandacht te trekken. Hij knipoogde even naar haar en keek toen weer naar voren. 'Duurt dit nog lang? Nu heb ik zin in donuts.' zei hij zacht met een glimlach.


    El Diablo.

    Hij hield zijn hoofd niet-begrijpend schuin.
    "Waarvoor bied je je excuses nu? Eigenlijk zou ik degene zij die zich moet excuseren voor het feit dat hij je helemaal naar hier heeft gestalkt. No regrets, though", zei Alexander tegen haar. Hij was al blij genoeg dat ze gekalmeerd was en hij een normaal gesprek met haar kon voeren.
    "En wat het dansen betreft: ik ben meer een zanger en muzikant, dansen is niet mijn sterkste soort van kunsten, al zijn mijn tekenkunsten nog erger", zegt hij grijnzend en geeft haar een wenkbrauw wiebel. "Ik heb een voorstel voor je: we kunnen misschien gaan zitten aan één van de tafels die bedoeld zijn om te studeren, maar die op dit moment van het jaar nog absoluut overbodig zijn en we bekijken onze roosters eens om te zien welke vakken we samen hebben. Ook bekend als 'kijken in welke lessen ik je moet afschermen tegen een uitbundige Max en rare huisgenoten", zei hij en gaf haar een knipoog, maar legde er niet al te veel van zijn dubbelzinnigheid in. Alexander had het gevoel dat dat haar weer zou afschrikken en dat was alles behalve zijn doel. En hij wilde absoluut vooruitgang maken, misschien dat ze elkaar tegen het einde van de dag al wel vrienden zouden kunnen noemen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Toen Regina hem de keuze liet verschenen er lichte pretlichtjes in zijn ogen, eindelijk. "Dan stem ik in om nu de rondleiding te beginnen en de pauze aan wat nuttigs te besteden." Zei hij tevreden en ging ook even opzij voor de mensen die wel les gingen volgen. "Dus waar beginnen we? Ik ken ondertussen het beeldende vormingslokaal en ook Engels."zei hij met een glimlachje en wachtte rustig af. "Wat is je lievelingsvak trouwens, dan kunnen we daar eens heen?" stelde Nate voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ze gaf hem een zacht duwtje en lachte. "Dûh."
    Gelukkig maar, want anders was deze jongen nog lang niet jarig. Je kon van Dyana veel zeggen, maar ze had zo haar principes, en seksuele activiteiten waren nou eenmaal niet zo haar ding.
    Ze haalde haar schouders op en besloot een beetje door het boek te bladeren. "Maar ik wil je de groepjes wel aanwijzen, hoor. Mocht je behoefte hebben aan seksueel overdraagbare aandoeningen."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    ''Ah dank je. Jammer genoeg heb ik mezelf niet genoemd, maar ik vind het wel een leuke naam.'' zei hij schouderophalend.
          Zach knikte en glimlachte. ''Voor elkaar gemaakt, inderdaad.'' zei hij met een lichte grijns. ''Ik bedoel, kijk naar jullie!'' exclameerde hij en zag hoe de leraar vreemd naar hem keek. Hij opende snel zijn boeken en klikte zijn pen uit. Snel schreef hij wat op een stukje papier uit zijn schrift, zodat het een beetje leek alsof hij nog oplette. Zach keek naar Tyler en grijnsde even, waarna hij even zijn wenkbrauwen wiebelde. ''Er is echt iets mis met deze leraren, weet je.'' mompelde hij en zuchtte diep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Dat is altijd mijn grote wens geweest. Ik ben je eeuwig dankbaar. Hoe kan ik je ooit bedanken?" zei Will overdreven terwijl hij haar terug duwde. Hij besloot om zijn boek ook maar eens te pakken en na wat gerommel in zijn tas - hij had dat boek toch meegenomen? - legde hij het boek met een iets te harde klap op tafel - ha, hij wist dat hij het ergens gezien had.
    "Oeps?" zei hij vervolgens toen de leraar hem een boze blik toewierp voor het mishandelen van het leerboek van het beste vak ooit.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ze glimlachte om zijn vrolijke reactie, dat ze hem vrolijk kon maken met alleen een rondleiding was iets waar ze zelf weer vrolijk van werd. "Mijn favoriete vak is gym," zei ze na kort nadenken. Eigenlijk was de vraag voor haar helemaal niet zo ingewikkeld, en voor degenen die haar kenden was het ook geen verassing. Rustig begon ze te lopen richting de gymzaal en keek een achterom om te kijken of Nathaniel haar volgde. "Waarom ben je eigenlijk voor je laatste jaar naar een andere school gegaan?" vroeg ze nieuwsgierig en keek kort naar de jongen die naast haar liep.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Reagan keek Zach even vreemd aan en moest toen wel even lachen, al helemaal toen de leraren hun drieën in het oog kreeg en even raar naar hun keek.
    "Wat doen we dan?" vroeg ze verbaasd en keek even naar Tyler en trok haar wenkbrauw op. Bij Zach's opmerking moest ze even lachen en ze knikte instemmend.
    "Je moest eens weten, ik heb hun al vijf jaar overleefd, met moeite weliswaar," zei ze grinnikend en keek hem geamuseerd aan.
    Bij Tyler's compliment moest ze weer even blozen en ze schudde haar hoofd even ten teken dat – dat echt wel mee viel. De tekening die hij van haar had gemaakt pakte ze op en ze pakte haar agenda en plakte hem erin. Ze boog vervolgens weer naar Tyler toe na zijn opmerking.
    "Tja, je zou deze les korter kunnen maken door ons tweeën er weer uit te laten sturen, maar misschien is dat geen goed idee," fluisterde ze plagend in zijn oor en knipoogde weer naar hem.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 21:52 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Laat ik je dan maar snel naar drama brengen en dan zelf naar Duits spurten," zei ze na de omhelzing. "Het is hier helemaal niet ver vandaan. Nog een paar gangen door," vervolgde ze terwijl ze haar pas iets versnelde nadat ze met een worp op haar polshorloge zag dat ze niet veel tijd meer hadden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tyler schudde zijn hoofd maar moest toch even door hem lachen. Idioot. Hij keek even naar Rae en glimlachte kort.
    'Misschien niet nee.. Maar het is pas de eerste dag, misschien zijn ze nog mild.' grijnsde hij en hij boog wat naar haar toe. 'Besides.. Des te eerder kan de donut date starten, wat betekent dat er meer donuts zullen zijn. Klinkt wel verleidelijk, no?' plaagde hij met een speelse knipoog. Hij haalde vervolgens nonchalant zijn schouders op, 'je moet het maar zeggen?' mompelt hij. De glimlach nog altijd present.


    El Diablo.

    Max jogde achter het sierlijke meisje aan. Hij kon het niet laten om zijn blik even over haar heen te laten glijden, maar ging daarna al snel naast haar lopen.
    "Nog een laatste," zei hij. "Truth or dare, schoonheid?"


    Mijn brein breint zoals het breint.