• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 12345
    Speeltopic: 12

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 11:38 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reagan stopte even en keek hem verward aan.
    "Auto?" en keek hem twijfelend aan. "Hoe weet ik zeker dat je me niet gaat kidnappen of zo?' ze keek hem schaapachtig aan en glimlachte even.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler lachte even en schudde zijn hoofd. ''Het klinkt inderdaad niet gelijk heel goed.'' gaf hij toe en hij keek haar weer aan. ''Maar ik zweer op mijn.... leven en mijn leven hierna dat ik je niet ga kidnappen. Ik zou niet eens weten hoe, because you could kick my ass.'' zei hij en hij glimlachte even.


    El Diablo.

    "Je hebt geluk dat je er leuk uitziet," flapte ze er weer uit en gauw sloeg ze haar hand voor haar mond en keek hem geschrokken aan.
    "Uhm laten we maar gaan, ik vertrouw je, en ik wil die donuts gewoon heel graag," zei ze vervolgens en keek hem grijnzend aan terwijl ze hem volgde richting zijn auto.


    I just caught the wave in your eyes

    Ashton moest even lachen en schudde zijn hoofd.
    "Echt waar? Truth or dare?" grinnikte hij. "Okay goed dan, ik kies truth."


    I just caught the wave in your eyes

    "Lafaard," mompelde Max terwijl hij uitademde. Maar al snel sloeg zijn teleurstelling om in triomf.
    "Wat was je exacte leeftijd waarop je stopte met frequent bedplassen?" vroeg hij met een uitgestreken gezicht. Vanuit zijn ooghoek zag hij hoe Elles een hand voor haar mond sloeg. Hij was waarschijnlijk aan het zakken in haar achting, maar de drang om wraak te nemen voor de koude douche was groter dan zijn gezond verstand.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Tyler lachte weer. ''Jij ziet er ook nog altijd heel leuk uit, sweetheart.'' zei hij en hij gaf haar een knipoog. Het duurde niet lang voor ze bij de zwarte Audi aankwamen en hij opende de deuren. Snel stapt hij in en hij gooit zijn tas op de achterbank, waarna hij de navigatie aanzet. 'Oh, maar tien minuten..' mompelt hij als hij het heeft ingesteld.


    El Diablo.

    Ze keek even zenuwachtig van Max naar Ash en weer naar Max. Vrienden dus? Het voelde alsof ze zich midden in het oorlogsveld bevond tussen links de bazooka en rechts de mittraillette. Volgens haar had ze iets gemist tussen hen, maar de lichte spanning van de vijandigheid was haar zeker niet ontgaan.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ash keek hem voor een tel verbaasd aan voordat hij in lachen uitbarstte.
    "Serieus Max?" hij keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Maar goed, ik denk rond mijn derde of zo, ik heb er nooit opgelet. In tegenstelling tot iemand anders hier was ik vrij vroeg zindelijk." hij keek Max even duister aan en wist dat hij deze vraag had gevraagd vanwege vanochtend.
    "Goed, Elles, truth or dare?"

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 23:47 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Weer keek ze even tussen de jongens, maar besloot maar om zich hierbij geen vragen bij te stellen.
    "Mijn laatste dare was wat onverwachts, maar een truth lijkt me zo saai. Erger dan in de foute les zitten, kan volgens mij toch niet meer, dus doe maar dare, voordat ik ook nog confronterende vragen krijg," glimlachte ze.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 23:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reagan bloosde weer even, was hij nou aan het flirten met haar? Zo'n leuke jongen met een meisje zoals zij?
    Bewonderend keek ze naar zijn zwarte Audi en stapte in aan de kant van de bijrijderstoel.
    "Tien minuutjes maar? Nou dan hebben we genoeg tijd voor onze donuts," glimlachend keek ze hem aan en deed haar gordel om terwijl hij de auto startte en de radio aansprong. Californication drong haar gehoorgangen binnen en gelijk zette ze de radio harder en begon zachtjes mee te zingen maar geleidelijk aan steeds luider en ze sloot genietend haar ogen.
    "First born unicorn..." zong ze en moest even lachen, vage tekst eigenlijk.


    I just caught the wave in your eyes

    "Oh, ik betwijfel of je even veel vuile geheimpjes hebt als de dwaas naast me," grijnsde Max. Hij gaf een speelse por in Ash' zij om duidelijk te maken dat hij maar aan het grappen was. Zijn wraak was nog steeds niet verzadigd, maar hij wilde geen ruzie.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ashton keek even rond of de docent er al was, wat niet het geval was. Hij grijnsde even en keek haar geamuseerd aan.
    "Hmm goed, doe dat raam daar open," hij wees naar het raam vlakbij hun. "En schreeuw vervolgens een naam van een leraar en dat hij of zij lijkt op een dik varken." Ash keek haar even grijnzend aan.
    "Oh en trouwens, deze randdebiel hier naast me is heel tof hoor," knipoogde hij naar Elles en porde met zijn elleboog terug in Max' zij.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 23:56 ]


    I just caught the wave in your eyes

    "Oké, het kan dus wel erger," mompelde ze tegen zichzelf. "Kan ik nog overschakelen naar truth," vroeg ze toen uiteindelijk nadat ze Max' grapje in acht had genomen. Ze keek Ash smalend aan, want ze durfde het risico om weer een preek te krijgen, niet te vergroten.

    Ik ga slapen, sorry guys :'D — bestuur Elles maar even als je wil, maar doe geen dingen die Elles niet zou doen met zichzelf xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    "Sorry sweetheart maar gekozen is gekozen," knipoogde Ash naar haar. "Maar ik zal wel een oogje in het zeil houden voor eventuele gevaren, dan kunnen we je good girl reputatie hooghouden." zei hij plagend en keek haar afwachtend aan, benieuwd naar wat ze zou gaan doen.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler's glimlach werd breder toen hij haar hoorde zingen en hij keek even opzij. Dit was nog niet zo slecht, als hij toch eerlijk ging zijn. Tot nu toe had hij het zelfs leuk, wat hij eigenlijk niet verwacht had. Zachtjes zong hij met haar mee en stopte even later voor het stoplicht. 'Heerlijk nummer.' grijnsde hij en hij keek even naar Rae.


    El Diablo.