• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Gvd, ik mis je zo fucking erg. Schreef je maar terug. Maar zij is natuurlijk beter dan mij. Ik zou ook niet voor mij kiezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Natuurlijk fangirl ik over bands waarvan de meeste leden jackasses zijn, ze nu al oud zijn of zelfs dood zijn of de band gewoon niet meer bestaat :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Misschien is er nog hoop. c:


    Caution first, always.

    I can't sleep, but I guess I will try.
    Come at me nightmares.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Fucking great. Als het regent hier dan ontstaat er bij de buren een ONTZETTEND irritant getik/gedreun, dat niet weg wil gaan tenzij het stopt met regenen. Raam dicht helpt niet, en ik kan moeilijk naar de buren gaan om een vage beschrijving te gaan geven. Ik kon er drie dagen geleden al niet van slapen, en nu 's ochtends ook al niet. Ik hoor het nog steeds en ik wil er op schieten of zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Natuurlijk heb ik hoofdpijn, het zal ook eens niet zo zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stomme update, nou doet premiere het niet meer en blijkt hij er niet eens meer op te staan D:
    Hopelijk kan ik 'm van Co krijgen. :W

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 9:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn nieuwe telefoon komt vandaaaaaaag!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Mijn nieuwe telefoon komt vandaaaaaaag!


    Wellekeeee?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Wellekeeee?
    De ZTE Nubia Z9 Mini. Een beest van een telefoon voor "weinig" geld. Octacore, 13MP camera, titanium body, etc. :Y)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 10:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)De ZTE Nubia Z9 Mini. Een beest van een telefoon voor "weinig" geld. Octacore, 13MP camera, titanium body, etc. :Y)



    Netjes, netjes (Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I really do believe it was you who brought me luck today.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yes, this makes me feel good.


    Your make-up is terrible

    This. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    I just want this all to end.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.