• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 23:41 ]


    Your make-up is terrible

    Ugh. Kut Jack, Jeff of whatever verhalen. Ik slaap al vijf nachten niet daardoor... godverdomme! Elk geluidje in de nacht maakt me wakker en laat me onder de dekens kruipen. Ik voel me ook aangestaard midden in de nacht. Verdomme, verdomme!

    En waag het niet om mij hiermee te gaan treiteren, want dan flip ik!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 8:57 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Ugh. Kut Jack, Jeff of whatever verhalen. Ik slaap al vijf nachten niet daardoor... godverdomme! Elk geluidje in de nacht maakt me wakker en laat me onder de dekens kruipen. Ik voel me ook aangestaard midden in de nacht. Verdomme, verdomme!

    En waag het niet om mij hiermee te gaan treiteren, want dan flip ik!


    Je bent niet de enige. Ik heb ook een hekel aan die creepypasta :/


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige. Ik heb ook een hekel aan die creepypasta :/


    Mijn vriend had 'm mij verteld. In het begin vond ik dat verhaal nog wel leuk, tot het bed-moment. Nope, welkom slecht slapen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is ook elke ochtend weer hetzelfde. Je brengt je kind naar school en komt dan lekker naar ons toe, omdat je niet weet hoe je je andere kind moet vermaken. En je hebt zo een oppas zodat je een uur lang kan roken als een Ketter. Wat moet je een heerlijk leven hebben.

    // En Troll-Rez heeft de game weer down gehaald. Hebben jullie nog niet genoeg geld gekregen van alle spelers om betere servers te kopen?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 10:01 ]

    Ik ben echt trots op mij. Stage papieren geschreven en een uur aan school gewerkt.

    EN IK HEB MIJN PORTFOLIO GEHAALD. OHMY OHMY. Nu alleen nog maar mijn praktijk examen halen en dan heb ik eindelijk mijn fitnesstrainer A diploma.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Life isn't fair.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Reaching out is so difficult. Ik wil met je afspreken, maar ik kan mezelf er niet eens toe zetten om je een bericht te sturen. Please don't forget me.


    Caution first, always.

    Ik kan niet wachten op het vierde FiftyShades boek :3

    Amirite schreef:
    Ik kan niet wachten op het vierde FiftyShades boek :3

    Komt vandaag uit, toch? Ik ga zometeen op eBook-jacht. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Arianne schreef:
    (...)
    Komt vandaag uit, toch? Ik ga zometeen op eBook-jacht. ^^

    In het Engels wel, dacht ik. Maar de NL versie volgende maand pas. (:

    Amirite schreef:
    (...)
    In het Engels wel, dacht ik. Maar de NL versie volgende maand pas. (:

    Ah ja, ik lees ze ook in het Engels. Ik heb ze eerst ook in het Nederlands gelezen, maar de kwaliteit gaat er naar mijn idee op vooruit in het Engels -- en deze serie profiteert van alle beetjes kwaliteit, haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Pfff morgen regen. Hopelijk niet op de tijd dat ik in Emmen behoor te spelen.
    Of misschien ook wel... Nee, toch liever niet. Ik moet geld sparen. Dat gaat moeilijk als je niet speelt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Damnit. Als ik al zo zenuwachtig ben voor het proefexamen, hoe gaat het dan over 2 weken met het echte examen? D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fysica ging sleeeecht.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Where did all these boys come from all of the sudden? o;O


    kindness is never a burden.